GarminElectrobikeHephaGiant
Sivu 6 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 3354

Aihe: Maantielenkit itä-hellsingistä

Noh ei mun takii nyt sentään tartte. Japoon reitti mielenkiintoisempi, mutta alvinin sopis mulle parhaiten kun loppuu Söderkullan, josta hyvä jatkaa uudelleen kohtii Porvoota...tulee vaan ~230km möksälle.
    "Mäet on edelleen pahoja"
    http://sportstracker.nokia.com/nts/user/profile.do?u=ikonta

Olivatko kaikki halukkaat tulossa kello 17?

Jää sittenkin ensimmäinen lenkki väliin, pahenevan flunssan sekä mahdollisen sateen vuoksi joka entisestään huonontaisi tilannetta

Kiitokset taas, lyhyehkö lenkki 6 ajajan miehityksellä: mun mittari sanoo 49,12km ja keskinopeutena 29,7km/h. Alussa tuuli auttoi koilliseenpäin mennessä ja lopussa hidasti (ainakin kaks kertaa niin paljon!) Vähän intervallityylin tuli ajettua vuoristoetappia, nopeudet sahailivat siihen asti kun tuuli pisti hommalle stopin Sadetakkini onnistui ansiokkaasti pitämään sateen loitolla, vasta Roihuvuoressa alkoi tippumaan enemmän paluumatkalla.

Siirtymineen yllekirjoittaneelle n. 79km ja 25km/h.

Jep, kiitos kaikille kivan lyhkäsestä pk lenkistä, keksisyke 141 ja max 171 tais olla siinä Skogsbyn mäessä...kyl mä sen joku päivä nujerran.
    Itselle tuli siirtymisineen 76km. Lauantaista ollaan vielä yhteyksissä.

Juu. Lyhyt oli. Eikä oikein ryhmä pysynyt kasassa. Syy ehkä tuossa intervalli hommassa. Huonot vetäjät Ens kerralla paremmin.

Tappari, kyl sä noi mäet vedät jo vauhdikkaasti. Kohta ei pysy kukaan perässä. Onneksi tulee talvi ja talvirenkaat... Hidastaa ees vähän

Missäs Adventti, OldBeard ja GrafZeppelin olivat lenkiltä?
    Aleksi / icycle.tumblr.com

Joo, huonot tais olla vetäjät, noh enskertana paremmin.
    Talvella papua reisiin niin menee sit vielä vauhdikkaammin noi mäet.
    Mites noi talvisessiot, onks mitään säpinää talvisin

Täytyy siitä lauantaista pitää huutoäänestys. Ketä on halukkaita ja kuinka pitkälle matkalle jne jne...

Talvihommista sen verran, että sinne Vantaankoskellehan ne jotain viikonloppulenkkejä suunnittelee, mutta sinne täältä idästä on piiiitkä matka. Joten tännekin voisi jotain rauhallista CC/maasturi/hybridi lenkkejä kehitellä. Kun hiljaa aljelee, niin matkankaan ei tartte olla niin pitkä.... Täytyy lyödä viisaat päät yhteen ja miettiä jatkoa.
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Mä puollan Itä-Hellsingin Sotkijoiden talvilenkkejä säällä kuin säällä. Itse asiassa puhuttiin Adventin kanssa kerran yhdessä risteyksessä että vois kokoontua CC/maasturi/hybridi -kalustolla ja tutustua peltoteihin ym.

Mä oon mukana lauantaina. Kaikki reitit käy - sään mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alvinhammer Katso viesti
    Missäs Adventti, OldBeard ja GrafZeppelin olivat lenkiltä?
    Töissä meni pidempään etten kerinnyt. Cervelossa ei ole vielä valolle telinettä ja CC:ssä jossa valo ja lokkarit on 3 kiloa enemmän painoa. Niin paljoa ei viitsi antaa teille "tasoitusta" että CC:llä tulisin jos teillä on maantiezygät alla

Nauraa

Työpäivä pääsi kanssa venähtämään sen verran, et ei ehtiny paikalle. Olen muutenkin vähän tälläinen hyvän sään hyrräilijä, joten ajokausi alkaa olla osaltani ohi. Vielä jollekin lenkille yritän kyllä ehtiä mukaan...

Talvikalustoa ei multa löydy, paitsi työmatkoihin käytettävä n. 40 vuotta vanha patarautainen kulkine, mutta sillä en viitsi lähteä maastoja uhmaamaan. Talvikalustoon suunnitellut veronpalautuksetkin paloivat etukäteen uuteen kesäkaluston runkoon, joka kiiltelee tuolla olohuoneen pöydällä .

Kiitokset kuitenkin kaikille loistavasta lenkkiseurasta, ja Antille rautaisesta vetotyöstä. Ensi keväänä viimeistään taas - jos enää talvilevon jälkeen pysyn teidän peesissä...

Nyt voitaisiin aloittaa se huutoäänestys siitä lauantain lenkistä eli ketä on lähdössä? Minä ainakin olisin lähdössä, ainakin tässä vaiheessa. Lenkin mitta voidaan päättää myöhemmin. Lähinnä sen takia kyselen, ettei yksin tartte polkea koko matkaa. Kimpassa kaikki on hauskempaa.....

Minä lähden jos pystyn! Tänään oli niin kankea "palauttava" että tuntui kuin olisi mennyt Vanhankaupunginselkää eikä Rantatietä, eli viimeviikkoinen ei ole ehkä ihan vielä ohi. Lepuutan tässä MM-kisoja katsellen Keskiökin jotain lonksuu mutta eiköhän se kestä jos mies kestää.

Suunnalla ei ole niin väliä, jos nyt niitä moottoriteitä koitetaan enimmäkseen välttää.

Lähdössä ollaan, ja ehdotan tuota japoon http://www.gmap-pedometer.com/?r=3208470 lenkkiä.
    Mun ei tarttekkaan mennä mökille lenkin jälkeen vaan Mellunmäkeen ja sitten vasta möksälle. Noita lähtijöitä vois saada lisää jos ilmoitettais tää myös tuolla Hepon yhteislenkkien puolella. Lähtö varmaankin siinä 8 tai 9 korvilla?
    Nytten siis 4 lähtijää Japoo, Alvinhammer, rhubarb ja Mä.

Lauantai-päivälle on luvattu hyvää keliä, mutta yöksi kylmää. Joten olisiko klo 9 hyvä aika lähteä, niin ei tarvitsisi +5 asteen lämmössä lähteä? Laitan vielä ilmoituksen tuonne Hepon yhteislenkkien puolelle. Olishan se kiva, jos meitä olisi enemmänkin lenkille lähdössä.

Sovitaan vielä tarkemmin yksityiskohdista....

Nyt on ilmoitus Hepon lenkkien puolella.....
    japoo muokkasi tätä : 24.09.2009 at 09.16 Syy: Ilmoitus ilmoituksesta...

Voisin tulla ajelemaan ainakin osan matkaa (äpaut 100-120km), jos jaksan heräillä ajoissa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GrafZeppelin Katso viesti
    Talvikalustoon suunnitellut veronpalautuksetkin paloivat etukäteen uuteen kesäkaluston runkoon, joka kiiltelee tuolla olohuoneen pöydällä .
    .
    Mitäs menit hommaamaan?

Talvikalustoa ei multa löydy, paitsi työmatkoihin käytettävä n. 40 vuotta vanha patarautainen kulkine, mutta sillä en viitsi lähteä maastoja uhmaamaan...
    Jotta pärjäisimme sulle...Olemme päättäneet rangaistuksesi... se olkoon = osallistumisesi talvirientoihin juuri tuolla patarauta"kulkuneuvolla"

Talvikalustoa ei multa löydy, paitsi työmatkoihin käytettävä n. 40 vuotta vanha patarautainen kulkine...
    Multakin itse asiassa löytyisi vastaavaa settiä... tosin se on nyt palasina... Hiiteen siis cc:t ym.! Noillahan me lähdetään talvea uhkaamaan

Siihenhän saisi hitsattua vetokoukun peesausta varten?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Joten olisiko klo 9 hyvä aika lähteä, niin ei tarvitsisi +5 asteen lämmössä lähteä?
    Nyt on ilmoitus Hepon lenkkien puolella.....
    Ai te noin aikaisin lähdette, taitaa jäädä Majikselta lähtemättä, eipä tarvi olla huolissaan että tavoittaisi kilometreissä.
    Hyvä Jätkät.
    Ville Ilves

Sitähän voisi tietty tuumia...170km menis n. 6-6,5h <30km/h, plus 1,5h max taukoiluun. 8h siis, pessimistisesti, ja klo 19:30 pitäisi varmaan olla takaisin kun tulee pimeä...eli joskus ennen puoltapäivää pitäisi viimeistään lähteä. Minä en varmaan missään tapauksessa pysty vääntäytymään paikalle ennen kello 9:ää, mutta muuten ei niin väliä.

Mitäs se Majis oli kaavaillut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alvinhammer Katso viesti
    Mitäs menit hommaamaan?
    Päätin pysytellä hillityssä mustavalkoisessa Lookissa

http://picasaweb.google.fi/lh/photo/...eat=directlink

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tappari Katso viesti
    Jotta pärjäisimme sulle...Olemme päättäneet rangaistuksesi... se olkoon = osallistumisesi talvirientoihin juuri tuolla patarauta"kulkuneuvolla"
    Voisihan sillä koittaa lähteä, mutta polkimet on puuta tai jotain todella epämääräistä liukasta materiaalia - saisikohan sen kampien kierteille lukkopolkimet...

Voisin tulla mukaan. tulisin matkan varrelta västerskogin kaupalta klo 9.20
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Yes, hyvä hyvä... nyt siis jo 5 äijää ( Majis, Japoo, Alvinhammer, rhubarb ja Mä).

Mun epäonni fillaroinnissa jatkui eilen. Tuli vähän kokeiltua miltä tuntuu lentää voimakkaan levyjarrutuksen seurauksena mtb:n stongan yli asfaltille kun auto päätti kääntyä eteen. Nyt kroppa aika turta. Tais rintalihas revähtää; kylkiluu tärähtää vaikka ei osunut mihinkään. Vanha nivelsidevika ei tykännyt lukkopolkimen repäisystä.

Katotaan siis tuunko huomenna. Mutta hei, kyllä mä samalla fillarilla duuniin taas poljin Olipa komia sää aamulla!

Hieno runko!

BunnyHop Guest
    Kuudes osallistuja ilmoittautuu.
    (Olen se neljäs kuski toissa tiistain vauhtilenkiltä)

Lähdette niin aikaisin, mun jalat herää vasta 11 jälkeen. Eli taitaa jäädä välistä. Ensiviikkokin jää välistä, kun tiedossa mäkiä etelässä ja paikallisten kiusaamista, mutta kenties sen jälkeen sinkula CC:lla lenkkiä tiistaisin?

Minäpä en sitten tulekaan. Oli aamulla olo niin tukkoinen, että vein varmuuden vuoksi (kaikki) pyörät huoltoon jottei tule houkutus lähteä. Tää ei nyt näytä lähtevän kuin tosi levolla.

Samoin en pääse ottaa osaan minäkään. Oon herrat pahoillani, mutta mun on pakko jättää väliin. Fillarin päällä kyllä kulkee ripeästi kuten ennenkin, mutta jos joutuu alkaa "ajamaan" (vrt. mäessä puskeminen) sitten ei tunnukaan hyvälle. On lihakset aika kipiät tärähdyksestä. Ja mulla on duunia sunnuntaina, joten ei pysty riskeeraamaan. Tiistaihin!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •