Alkujaan tämän lähetti
Liraren
Joo mutta halpaa kaveria houkuttaa aina halpa hinta. Ja rakennella...minä...sähkövehkeitä? Ei ehkä. Ei pysty nyt 300 euron valoja osteleen, mutta en kyllä halua enää ajella tuolla vanhalla systeemilläkään.
Toisaalta vois yrittää rakennella, jonku hyvän lampun mutta sitten tarvin täydellisen ostoslistan ja rakennusohjeet. On mulla Biltsun kolviki.
Voiskohan joku tuollasen Dealextremen lampun omistaja käydä yrittään näpsästä jotain kuvaa pimeässä? Jos tuo on Lupinen Teslasta kopio ja valo on vähänkäään sellasta ku
tuolla, kun valitsee valikosta Teslan ja katsoo kuvaa, niin riittää mulle hyvin.
hankalahan tuota on kuitenkaan verrata kun kuvauspaikka on lupinella erilainen (kuin mitä itse löytäisi tuolta takapihalta tms) ja kameran asetuksetkin pitäisi saada samoiksi yms..
mitä nyt itse testasin niin dx-kiinanihme voitti jopa ford focuksen perus valot kantomatkassa ja valonmäärässä (spotin alueella) mutta toisaalta focus myös levittää valoa enemmän ja suuremmalle alueelle.
eli dx:n valo on "spottimaisempi" ja aivan renkaan "alle" ei riitä valoa jos lamppu on suunnattu eteenpäin niin että hotspot olisi noin 15-20m päässä. mutta sinne minne valo osuu niin valoa on niin paljon että aivan kuin päivällä ajaisi. maantie käytössä jopa puoliteho on liian kirkas 
tuossa yksi kuva http://www.el34world.com/Misc/bike/images/DX2High.jpg mutta tuokaan ei kerro kaikkea sillä tuossa valo töksähtää tuohon kumpareeseen kun oikeastihan valoa piisaa vielä paljon pitemmällekkin jos vain kumparetta ei olisi
- Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -
Kirjanmerkit