ElectrobikeMPMessutGarminGiant
Sivu 5 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 105 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti
    Mainitsemasi kaltaisilla sivuteillä tuo toki onnistuu, mutta missä tuollaisia sivuteitä oikeasti on? Ainakin ne hiljaiset sivutiet joita itse lenkeilläni käytän täällä Espoon suunnalla, ovat hyvin mutkaisia ja mäkisiä.
    Kerro nyt pitäisikö itkeä vai nauraa? Kaveri on nähnyt Kehä 3:n ulkopuolelta vain nelostien penkereet ja ihmettelee, kun Suomi on niin ruuhkainen paikka, ettei pyörällä mahdu ajamaan.

Sidi2 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Kerro nyt pitäisikö itkeä vai nauraa? Kaveri on nähnyt Kehä 3:n ulkopuolelta vain nelostien penkereet ja ihmettelee, kun Suomi on niin ruuhkainen paikka, ettei pyörällä mahdu ajamaan.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=36097

Joo, kaveri tuskin osaa ajaakan muuta kuin kolmipyörää...

Sinä nyt vain satuit olemaan yksi niistä puupäisimmistä autoilijoista, jotka provosoituvat pyöräilijän nähdessään ja tekevät kaikkensa näyttääkseen kuka on kingi ja kenellä on oikeus kulkea asfaltilla
    Toki. Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä. En voi ymmärtää moisia sukkahousuhippejä mitkä SAATANA tulevat minun AUTONI lähelle niillä hikisillä kilpavaimitäpaskojanenyton-pyörillään. Pysykööt siellä pyöräteillä ja jos ei oo pyöräteitä niin ei sit ajeta. Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät...

Btw, ja ajoin ko 5 tuntia fillaria mutta en kertaakaan peittänyt kaistaa vaikka kahdestaan ensin vaimon ja sit kaverin kanssa ajettiinkin. Jos ajettiin rinnan ja kuulin että auto tulee niin kiihdytin joko vauhtia että pääsin kaverin eteen tai sit jarrutin ja menin kaverin taakse. Ei meidän tarvinnut vartavasten tukkia koko saakelin ajokaistaa. No, lopetan asian vääntämisen tähän eli case closed osaltani.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät...
    Ghost rider
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Ghost rider
    GhostRider - Klaukkala Run. Järkyttävää kaahausta pientareella 0 - 65km/h. Tuhansia autojen ohituksia ahtaista väleistä. (tosin autot ohitti tämän GhostRiderin enkä keulinut kun ei keuli mut anyway... ) Pitää ensikerralla ottaa hd-videokamera mukaan, teipata se kypärään kiinni ja nauhoittaa 5 tuntia treeniä ja laittaa video youtubeen. Siinä on poliisit kyllä heti kolkuttelemassa ovelle prkle sen jälkeen! Syyte: Tylsistytetään väki hengiltä. Toisaalta, jos video olis kuvattu vaikka viime lauantaina, kuvassa olis ollut monen tunnin ajan Bilaton perse kun ajoin vain peesissä. Ei siihen kyllästy!

Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä.
    Suosittelen, että viet ajokorttisi poliisille (osaan mäkin lainata valikoivasti).

Toki. Meikä näkee aina punaista ja alkaa vituttaa ja otsasuonet pullistumaan kun näenkin pyöräilijän maantiellä. En voi ymmärtää moisia sukkahousuhippejä mitkä SAATANA tulevat minun AUTONI lähelle niillä hikisillä kilpavaimitäpaskojanenyton-pyörillään. Pysykööt siellä pyöräteillä ja jos ei oo pyöräteitä niin ei sit ajeta. Toissapäivänäkin piti vetää mustat ajokuteet päälle kun kävin itse ajelee 5 tuntia fillarilla ettei kukaan tunnista että olen se pyöräilijöiden vihollinen numero 1 jotta eivät ala latomaan turpaan kun näkisivät...
    ... nauraa vedet silmissä!

Peukalo ylös

Campagnolo-verhoiltu naisten takamus Bianchillaan Lauttasaarentiellä tänään klo 20.10?

Nimimerkillä: Melkein ajoin tolppaan (tietenkin kun sen yhden kerran olin ilman kypärää lenkillä).

FlyingCircus Guest
    Ai naisten? Ettei nyt kuitenkin vain yhden?

Eilen meni Haltialassa ohi aika montakin pyöräilijää, mutta erityisesti mieleen jäi kaksi maastopyöräilijää n. klo 19 aikaan. Taisivat katsoa hieman kummissaan, kun olin "peltohommissa". Oliko palstalaisia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mc_Mursu Katso viesti
    Eilen meni Haltialassa ohi aika montakin pyöräilijää, mutta erityisesti mieleen jäi kaksi maastopyöräilijää n. klo 19 aikaan. Taisivat katsoa hieman kummissaan, kun olin "peltohommissa". Oliko palstalaisia?
    Mä ajoin kaverin kanssa siellä seiskan maissa, mut en mä ainakaan kehenkään peltoilijaan huomiota kiinnittäny.

Suosittelen, että viet ajokorttisi poliisille (osaan mäkin lainata valikoivasti).
    Joo, kortti pois tuolta hullulta pyöräilijöidenvihaajalta. Ja sen Vectra mulle, tai ainakin se moottori.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rickmaple Katso viesti
    Mä ajoin kaverin kanssa siellä seiskan maissa, mut en mä ainakaan kehenkään peltoilijaan huomiota kiinnittäny.
    Se oli tuossa joenvarressa kulkevalla ulkoilutiellä, missä ajoivat. Välimatkaa näillä kahdella maastopyöräilijällä oli ehkä 50 m. Toinen mun mielestä ainakin katto kummissaan. Itse yritin kovasti tiirailla, että onko tuttuja ja minkäläisia pyöriä on, joten voi olla, että pyörän päältä katsottiin vain "ttuako toi mulkkaa" -tyyliin ja unohdettiin sitten.

Tosin noita hienoja fillareita meni aika paljon, että en enää tarkemmin muistellen menekään ihan takuuseen siitä olivatko ne juuri nämä kaverit ketkä katsoivat kummissaan. Meitä oli siinä pellolla useampi ja aika monen ohikulkijan mielenkiinto kyllä heräsi puuhiimme.

Oliko joku foorumilainen kun eilen ajoi Cannondalen maantiepyörällä Niittykatu 8:n pihaan? Minä juuri pakkailin mustaa Cube Stereota auton telineeseen.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Vielä anteeksipyyntö sille komeaa mustavalkoista AMS-kuutiota Julkujärven takalenkillä ulkoittaneelle ja urheilijaa vahvasti muistuttaneelle polkijalle, kun meidän collieneiti pysäytti sun matkanteon kahdesti.

Pyörän eteneminen oli vahvan näköistä
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Valkoinen täbäri-Trekki Foxin keulalla porhalti Maunulassa Pirjontiellä kohti Pakilantietä siinä klo10.50 aikohin.

Oli ajokamat reppuja myöten sen mukainen, että pakko olla foorumilainen!
    Kävellen olis jo perillä.

Kellä oli rengashomma meneillään iltapäivällä Vantaalla lentokentän takana samaan aikaan kun MM-motocrossin väki purkautui pois. Joku siinä vaihto sisäkumia kevyenliikenteen väylällä.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tuntsan Palo Katso viesti
    Campagnolo-verhoiltu naisten takamus Bianchillaan
    Joo, tuo toimii. Kantsii pitää sormet tiukasti jarrukahvoilla ettei aja perään.

Kuka ajeli tänään Raahessa Kastellintietä siinä 17.30 Bianchilla? Musta takki ja kypärä. Samalla hetkellä ajo toista puolta tietä nainen vastaan pyörällä.

Kuka ajoi eilen 25.8. Trekillä eläimellistä vauhtia Kurvissa?
    On ihan poikkeuksellista, että minun lisäkseni joku EI aja siinä kohden jalkakäytävällä. Kaveri jatkoi Vallilaan päin Hämeentietä pyörätiestä välittämättä.
    No dogs, no masters

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lindeju Katso viesti
    Joo, kortti pois tuolta hullulta pyöräilijöidenvihaajalta. Ja sen Vectra mulle, tai ainakin se moottori.
    Jaa. Että sellainen tapaus olikin kyseessä. Pitäs kai lukea toi "Autoja"-topicci läpi, että osais tulkita palstalaisten kirjoituksia paremmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mc_Mursu Katso viesti
    Se oli tuossa joenvarressa kulkevalla ulkoilutiellä, missä ajoivat.

Meitä oli siinä pellolla useampi ja aika monen ohikulkijan mielenkiinto kyllä heräsi puuhiimme.
    Ainakin itse ihmettelin, kun jotkut ilmeisesti metallinpaljastimella peltoa tutkailivat. Mitä sieltä pellolta etsitte?

Hiljattain tuli suunnilleen Kauniaisissa vastaan hienokuntoinen Killer Vee, jossa oli keulana Lefty. Kuski ei ollut aloittelija.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hengari Katso viesti
    Ainakin itse ihmettelin, kun jotkut ilmeisesti metallinpaljastimella peltoa tutkailivat. Mitä sieltä pellolta etsitte?
    Jep. Etsittiin tietenkin jotain löytämisen arvoista.
    Aika pettymys tuo paikka oli. Harrastuksensa kullakin.

Kukas muuten eilen ajeli viiden jälkeen tuomarinkylän ABC:ltä tuuskin ali ja jatkoi kuusmiehen kaarta pitkin kohti paloheinän golfkenttää samalla taksia hiillostaen? Varusteina oli kaverilla valkoista ja punaista succiskampetta ja väreihin mätsäävä maantiefilo. Merkkiä en nähny ku ei ollu vahvuuslasit päässä.
    PS. olisi ollut mukava yrittää pysyä perässä, mutta darranen kaveri ei jaksanu.

Re-con Guest
    Kuka maastopyoralla ajava eilen kaatu risteyksessa mopoilijan takana kun oli tulossa kalastajantorpalta pain?!? oli muuten melko tyylikasta

Tuossa eilen illalla yhdeksän aikaan näin Manskulla muuan hameväen edustajan ajavan valkoisella Cannondale-crossarilla..jos en nyt ihan väärin muista, niin saatoipa se olla jopa heräteostos

Se olin minä! Niin... ja se oli se heräteostos Cännäri.
    Olisit ajanu kiinni ja nykässy hihasta

No kylähämmulla kellot soi (siis päässä) heti kun huomasin sut, hehe..
    En viittiny alkaa polkee perässä, en ois kumminkaan saanu kiinni

Lookki oli tyylikäs ja fillari selkeesti tykki!

Kiitos kiitos Tänään illalla taas ihan pientä "insera-cannondale" kisaa polkiessa kotiin...
    Mä ajelen päivittäin tota Manskua pitki duunimatkat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •