FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 43 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 41 42 43 44 45 53 93 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.261 - 1.290 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

lähdin tuntumalla kohti klaukkalaa, ja kuinka ollakaan (ihailen itseäni tästä)
    ajoin ohi vahingossa, kun pariin vuoteen en ole "niin pitkällä" käynyt.

Onneksi jossain ennen Nurmijärveä tuli vastaan pyöräilijä, moikkasin ja pysähdyttiin, oli pakko kysyä, että mikä olis lyhyin reitti Klaukkalaan...sain vierihoitoa oikeaan risteykseen asti.

Klaukkalassa tuli sitten 2 pyöräilijää vastaan, joista arvelen, että toinen vilkaisi ja toinen katsoi muuten vaan, mutta en kehdannut moikata kumpaakaan, vaikka vähän olisi mieli tehnytkin. Ei hekään huitoneet...
    Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.

Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
    niin kuntoni on perästä.

Last man out of the water.

katsoin tossa tiededokkaria, siinä oli stoori einsteinista ja hänen teoriasta jolla selitettiin valon kaartuminen esim auringon massan ympärillä niin että maasta nähtii ikäänkuin auringon takana olevia tähtiä.. kiehtova teoria ja todeksi havaittu, myös tossa baanalla. Ylipainoinen nöösi maasturilla tai jopa hybridillä taittaa jotenkin samalla lailla valoa ja muuttuu näkymättömäksi

Toisinaan olen havainnut vastaantulijoissa pienen häiriintymisen tiukassa keskittymisessä kun oon katsekontaktia oikein yrittämällä hakenut, oisko jotku herkempii havaitsemaan muutoksen gravitaatiokentässä vastaantulevan massan vuoksi ja sen vuoksi tapahtuu nopea vilkaisu tien toiselle puolen

Siis tällekö sun kohtaaminen muiden pyöräilijöiden kanssa näyttää?

varmaankin joo tosin mulla ei oo ihan yhtä hyvä lamppu hypridin keulalla mitä tosta jaffasta luxeja irtoo

Aika vähän saan minäkin tervehdyksiä. Jos keltainen (kuva) olen minä niin vastaantulevan fillaristin katse kiertyy samalla lailla (vihreä viiva) takana tulevaan kaarteeseen. Mä luulen, että tähän asiaan vaikuttaa se, että mä olen nainen enkä siis uskottava, ehkä?
    <3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Myth Katso viesti
    Mä luulen, että tähän asiaan vaikuttaa se, että mä olen nainen enkä siis uskottava, ehkä?
    No mites ne ukkelit meitä mimmejä kykenisivätkään moikkaamaan, kun ollaan yhtä hemaisevan häikäiseviä kuin tuo jaffa?

Koetin eilen nyökkäillä Laappeerseen ympäristössä kaikille fillaroitsijoille jotka olis sen oloisia, että ne on fillarilenkillä tjsp.

Ainoa saamani tervehdys oli taipalsaarelaiselta levähdyspaikalta lähtiessäni sinne tulleelta harrikkakundilta, propsit hänelle

Tänään Halikon ja Märyn välillä vastaantullut uskottavan näköinen fillaristi moikkasi! Oikein pään heilautus ja moi.

Itse sain aikaiseksi jonkinlaisen pään liikkeen, huulien / suun muokkaaminen tervehdykseen ei enää onnistunut aivoista johtuen. Ne kun laittavat etusijalle tahdosta riippumattoman hengityksen. Seuraavaksi moikkaan kyllä. Jotenkin.

Päivän lenkin aikana tuli yksi maantiekuski vastaan Rantalahden lähistöllä ja kaveri vastasi mukavasti tervehdykseen.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Tänään ohitin lenkillä vanhemman herran, joka ajoi Peugeotin vanhalla "katupyörällä". Morjestin herraan ohittaessani, sain vastaan ihmettelevää tuijotusta. Kaverilla oli myös pullotelineessä Karhu keskiolutpullo

Pistachio Guest
    Hämeenlinnan Rengossa tuli vastaan parivaljakko pyöräilijöitä 22.08 noin puolenpäivän aikaan, toinen ilmeisesti Quickstepin asussa ja toisella oli jotain pinkkiä ja kumpikin kunnioitti morjenstuksella tällaista nöyrää hybridi-miestä.

Hienolta tämä tuntui aloittelijasta ja amatööristä.

Uudella Porvoontiellä tuli (taas) hyvinkin monta "oikeaa" fillaristia vastaan, suurin osa vastas moikkaukseen

Kuinka ollakaan tänään metsässä, kun joku tuntematon morjesti mua, niin muistin salaman nopeasti tämän palstan ja huusin: "Tere Tere..."
    "Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"

Vau

Nyt minuakin on sitten tervehditty. Eka kerta, tapahtui keskuspuistossa n. 16-17 välillä. Vastaan tuli joku, ilmeisesti jäykkiksellä ja sanoi kovaan ääneen TERVE! tjsp. Yritin hämmästyksissäni tervehtiä takaisin mutta en tiiä kuuliko.

Kuopio-Siilinjärvi välilllä morjestelin 3 maantiepyöräilijälle ja vastaus prosentti oli 100

Olinpa luultavasti yksi heistä. Yleensä nostan kättä, jos vain voimia siihen on jäljellä.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Tänään Kuusamo-Ruka-Juuma -reissulla 4 kanssapyöräilijää liikkeellä ja kaikki morottivat.
    *Ketjut ovat sotkemista varten*

Itsellä on vielä keskittyminen tiehen sen verta kova että ei kyllä tule juuri porukkaa tervehdittyä. Toisaalta keräänkin kyllä melkoisen paljon murhaavia katseita ja pilkallisia hymyjä vastaantulevilta "oikeilta" fillaristeilta. Nimim "eikö lokasuojia saa käyttää?"

Tänään vesisateessa vastaan ajelleet (2) pyöräilijää tervehtivät naama leveässä hymyssä. Hulluja täytyy pyöräiljöiden olla, kun perse kurassa ajaa vesisateessa ja vielä hymyilee. Noita päijänteen kiertäjiäkin tuli nähtyä, kuraisia olivat hekin.
    Ville Ilves

Ei tällä suunnalla vaan ikinä koskaan milloinkaan kukaan missään nimessä moikkaa. Itekin ajan aina aina naama nurpalla ja hymähdän ivallisesti, jos joku hölmö ulkomaakuntalainen heiluttelee. Samalla pohdin mielessäni suorinta reittiä tapahtumapaikalta lähimmälle hullujen huoneelle, sillä sieltähän tuollaiset heiluttelijat eittämättä ovat lenkille lähteneet.

HYMPH!!!
    Pää edellä risteykseen, jalat edellä pois.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Tänään vesisateessa vastaan ajelleet (2) pyöräilijää tervehtivät naama leveässä hymyssä. Hulluja täytyy pyöräiljöiden olla, kun perse kurassa ajaa vesisateessa ja vielä hymyilee. Noita päijänteen kiertäjiäkin tuli nähtyä, kuraisia olivat hekin.
    Et vaan ajellu joskus kolmen korvilla kahdesti vastaan, keimolassa ja seutulassa.
    Juu ja moikkas siellä muutkin. Vesisateessa, nollakelissä, vastatuuleen ja ylämäkeen, voikos sitä parempaa ajokeliä toivoakaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Et vaan ajellu joskus kolmen korvilla kahdesti vastaan, keimolassa ja seutulassa.
    Juu ja moikkas siellä muutkin. Vesisateessa, nollakelissä, vastatuuleen ja ylämäkeen, voikos sitä parempaa ajokeliä toivoakaan.
    Minähän se.
    Ville Ilves

Schöne Scheisse Guest
    Luulin ensiksi, että nuorempi maastopyöräilijä tervehti keski-ikäistä luistellen hiihtävää sukkispelleä, ja ihmettelin mistäköhän porukasta tai maantielenkiltä toikin minut tuntee - ja miten ylipäätään tuntee ilman pyörää, kypärää ja muita tunnisteita - mutta sitten oivalsin, että hän vain kiitti siitä että annoin selvästi (ja ajoissa) tilaa latu-uralla...

Eilen oli vähän sellaista "varsa kevätlaitumella" fiilistä kaikesta kurasta yms. huolimatta ja morjestelutkin sujui aika iloisesti sekä itseltä että vastaantulijoilta.
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Eilen oli vähän sellaista "varsa kevätlaitumella" fiilistä
    Ai tällaista? http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...44#post1141844

Nähtävästi tänään oli muutama muukin hullu innostunut lähtemään ulos kuramaan itsensä ja pyöränsä.
    Jumbon kohdalla kun köröttelin 100 kg painavalla talvifillarillani niin joku jopa moikkasi samalla kun ohitti
    Chrisu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Kiimainen liskoparvi ei olisi ihan ensin tullut mieleeni..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Fiz Guest
    Joku moikkasi tänään Helsingissä Malminrinteen/Eerikinkadun hujakoilla tuossa neljän - puoli viiden välillä, moikkasin takas - yllättyneenä tervehdyksestä tosin kovin hätäisesti ja vikkelään. Silti, eka moikkaus, jee!

Jaahas tänään oli innokkaita moikkailijaoita Vantaalla. Suunilleen kymmenen pyöräilijää tuli vastaan ja vain yksi näytti hölmistyneeltä kun häntä moikkasin. Loput moikkasivat iloisesti takas.
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

Tänään ajelin Tuusulan järven ympäri ja siellä tuli letka pyöräilijöitä vastaan, aivan kuin se eka pyöräilijä olisi keikauttanut päätään meikäläisen suuntaan - tulkitsin sen moikkaamiseksi =) Arvatkaapa ilahduinko

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •