Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samu Ilonen Katso viesti
Minusta toi teidän "mukavin kehä" jutustelu on hubaa luettavaa. Kuitenkin sisä- ja ulkorenkaan vaikutus on pirusti suurempi. Tästäkin oli puhetta eräässä koulutuksessa ja mittaustuloksia esittelivät vaikka eivät kiekkoja myykään. Totesivat jotain sen suuntaista että jos kehä joustaa pystysyyntaan jatkuvasti tuottaakseen "joustoa", täytyy pinnauksen olla todellä löysä ja kehän muodonmuutos syö energiaa...
Enkö juuri jotain tuon suuntaista kirjoittanut muutama viesti aikaisemmin: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...&postcount=566

Mulla on Recordin navoilla 2-3x kiekkoja avona ja tuubina, pellikehillä. "Paris-Roubaix" kiekkojakin nääs. DT RR1.1 kehäisiäkin kiekkoja muutama pari eri navoilla ja pinnauksilla. Sit mulla on erilaisia hiilarikiekkoja "ihan" tarpeeksi. Me ollaan ihan oikeasti käyty lenkillä sillain että jampat tulee tähän, laitetaan kaikille alle meiltä kiekot ja vaihdetaan parin-kolmen kympin välein. Eikä maksa penniäkään, kellekään.
Jännä juttu, että kaikki mahdolliset vanteet kokeiltuasi pystyt sekoittamaan Tuorin testin numerot ja julistat täällä kuinka jotku kiekot ovat täyttä kuraa DT1450:een verrattuna. Todellisuudessahan tuo DT1450 on yksi löysimmistä takavanteista. Luulisi että mainostamasi kokemus olisi jossain vaiheessa herättänyt lukemaan testitulokset toiseenkin kertaan. Tuosta voi helposti saada sen kuvan, että olet kärkkäästi haukkumassa muiden edustamia tuotteita. Kilpailijoiden haukkuminen ei ole välttämättä se toimivin tyyli mainostaa.

Minusta suurin ero joka tuntuu, on pyörivän massan määrä. Ja takakiekon tukevuus sen jälkeen.
Onko sinun mielipide sitten se, ettei vanteiden välillä ole eroja mukavuudessa?

Tunnustan kyllä, että en tosiaankaan ole kokeillut oikein mitään vanteita. Itsekin olen kuitenkin taipuvainen uskomaan, että renkaat vaikuttavat mukavuuteen paljon enemmän kuin vanteet.

Ei palkoja, mietteitä vain, HMB.
Onko tuo nimerkkini vääntelyn tarkoitus olla vitsi vai provo? Itse en oikein osaa päättää.