Alkujaan tämän lähetti
vetooo
Tähän tarvitaan varmasti Suomen Pyöräilyunionin päätös muuttaa tuloslistat uusiksi. Ja odotetaan vielä Liiaksen B-näytteen valmistumista.
Ja silti en ihan täysin ymmärrä, miten täällä tunnutaan vetävän mattoa erittäin rajusti kaverin jalkojen alta. Minun mielestäni olisi parasta tukea vaikeuksiin joutunutta kaveria. Hän on kertonut asiastaan avoimesti, vieläpä ennen A-näytteen julkaisua. En ota kantaa Liiaksen ketjun poistamiseen, mutta en henkilökohtaisesti ymmärrä tätä erittäin rajua kriikkiä häntä kohtaan. Minä seison yleensä vaikeuksissa olevan rinnalla. EIkö tällaisiaissa tapauksissa kannattaisi osoittaa tukea, eikä perussuomalaiseen tyyliin (niin kuin minullakin on välillä tapana) ajatella pelkästään negatiivisia puolia. No, onneksi asian rangaistuspuoli ei kuulu minulle. Se on muiden tahojen päätettävissä.
Hansin kritiikin tarketti on ehdottomasti yleisemmällä tasolla tämän d-asian suhteen. Saman pesuveden mukana hän käsittelee kaikki yksilö-tapaukset kuten tämän koti-käryn.
Tässä asiassa ei ymmärtäminen auta, kaikki perusteet miksi ei on varmaan esitetty tässä viestiketjussa. Kaikki varmaan "ymmärtää" jollain tasolla kiini jäänyttä urheilijaa mutta kaikki eivät kuitenkaan hyväksy hänen tekoaan. Aivan sama asia on kaiken vilpitekemisen suhteen. On kaksi eri asiaa tukea ja ymmärtää ja tukemista voi olla se että ei ymmärrä urheilijan tekoa vaan arvostelee sitä jotta hän ja muutkaan sortuisi vastaavaan tekoon.
Julkisuus taitaa olla suurin peloite jos taloudellisia pelotteita ei ole rajoittamassa d:n käyttöä, toteutamme tätä peloitetta käymällä tätä keskustelua. Tämä on julmaa mutta keskustelematta jättäminen saattaisi olla jonkin tasoista asian hyväksymistä, asian voi hyväksyä tietysti myös keskustelun kautta.
Hans Opinion muokkasi tätä : 15.08.2009 at 16.24
Hannes polkee - kunnes halkee.
Kirjanmerkit