Tässä tulee
Alkuun kuvat sekä Lupinesta että paremmista vaihtoehdoista:
![]()
Ja Valotukku tuota Milan pääosaa noihin Lupineihin aika paljon myy mukaan...
Perustavaa laatua oleva perusongelma (KORJAUS: ) LUPINEN pannassa on se, että materiaali on liian löysää ja joustavaa, siis käytännössä se on vain leveää "kumi"nauhaa jonka saa vetää todella kireälle että se pysyisi heilumatta. Joillakin pysyy kohtuullisesti, osalla ei ollenkaan. Itse tuosta Silvan 480 pannasta tykkään, tarpeeksi tukea takaraivolla sekä 2 kiristysremmiä eli ahdistus jakautuu tasaisemmin ja pehmeät mutta joustamattomat sivuosat. Isona lisäboonuksena vielä metallilevy edessä, johon voi poppareilla iskeä patentin kiinni. Kohta on ajurit kotona, näette syksymmälläNytkin mulla on Light&Motion xenoni kiinni tuommoisessa parilla pultilla.
Itse kiinnityssysteemi (paksu kumilenkki pingoitetaan tuon onton putken ympäri) Lupinella on todella fiksu ja toimiva, siitä pointsit.
Aika monenmoisella lampulla on tullut suunnistettua, ja nykyään kun tuota tekniikkaa= painoa sinne päähän kertyy niin pääosan merkitys kasvaa ekspontentiaalisesti. Perus halogeenituikulla nyt ei niin väli ollut kun lamppuosa painoi ehkä 70g, mutta parinsadan gramman Bettyä kun tunnin pari siinä Lupinen pannassa heilutat pipo kireällä niin alkaa ahdistaa kovapäisempääkin kaveria...
edit_ lisäksi siinä on tuo muovilevy takana, sopivasti kun kallon muodossa kuhmu siihen kohtaan osuu niin vit***s maksimoituu...
Tuo Milan pääosa on aika samanhenkinen kuin Silvan 480, ehkä hieman köykäisemmin tuettu eli menee vaikka nyrkin sisään. Varsin tukeva on sekin päässä takana olevien tuplaremmien vuoksi, vaikka edessä vähemmän metallia onkin.
Kirjanmerkit