GarminGiantElectrobikeEfat
Sivu 19 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 29 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 1479

Aihe: Hyvät XC-Kumit?

  1. #541
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Akaa
    Viestit
    244
    Contin Twister 47-559, eli 1.9x26" ja punnittu 330g ja 340g (luvattu 370g/kpl). Todellinen leveys sama kuin Nokian NBX 2.1 ja hievenen leveämpi rungoltaan kuin IRC:n 2.1".
    Onko nuo hyvät XC-renkaat? Siis suhteessa em. 5 sivua...
    Kumi on todella sitkeää ja aivan uskomatonta miten se piti märällä niljaisella kuormalavallakin. Onko Contin Speed King samaa tasoa ja meikäläisen käsitys hyvästä pidosta siis käytännnössä jotain keskitasoa, kun IRC MythosXC tuntuu (tuntui?) hyvältä? Vesisateessa piha ja pieni ylämäki metsässä - kokeilut pisti jo haikailemaan itsellekin Twistereitä, ovat vaan kovasti kapeat, joku 2.4 SpeedKing kuulostaisi paljon paremmalta. Jos tuo pito siis on samaa luokka. Vai tahmaako nämä sitten asfaltilla/matkaosuuksilla kuin "täi tervassa"?

  2. #542
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapio Katso viesti
    ... mutta kun ei viittis maksaa 55$ rahdeista ja tullimaksut vielä kaupanpäälle.
    Renkaasta ei ole kokemuksia, mutta noin pienen hankinnan tullimaksut jäävät niin pieniksi, ettei niitä panna maksuun.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  3. #543
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.263
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapio Katso viesti
    ...nyt löysin mieleisen renkaan,IRC serac xc ust 26x2,1 (720g), mutta ei näytä löytyvän euroopan kaupoista kovin helpolla...
    Onko tuo nyt ehdottomasti se rengas jonka haluat? Oletko kokeillut? Eikö olis mitään kiinnostavaa EU:n kaupoissa?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapio Katso viesti
    ...Ameriikasta kyllä löytyy hintaan 34,95$ (2 rengasta 60$) mutta kun ei viittis maksaa 55$ rahdeista ja tullimaksut vielä kaupanpäälle.
    Ei ne tullimaksut tee paljon mitään, mutta arvonlisävero
    En mää ainakaan alkais kahta rengasta tilaamaan USA:sta noilla postikuluilla... toki jos jotain erikoisen halpaa keksis samaan pakettiin.


  4. #544
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.358
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hanski Katso viesti
    Contin Twister 47-559, eli 1.9x26" ja punnittu 330g ja 340g (luvattu 370g/kpl). Todellinen leveys sama kuin Nokian NBX 2.1 ja hievenen leveämpi rungoltaan kuin IRC:n 2.1".
    Onko nuo hyvät XC-renkaat? Siis suhteessa em. 5 sivua...
    Kumi on todella sitkeää ja aivan uskomatonta miten se piti märällä niljaisella kuormalavallakin. Onko Contin Speed King samaa tasoa ja meikäläisen käsitys hyvästä pidosta siis käytännnössä jotain keskitasoa, kun IRC MythosXC tuntuu (tuntui?) hyvältä? Vesisateessa piha ja pieni ylämäki metsässä - kokeilut pisti jo haikailemaan itsellekin Twistereitä, ovat vaan kovasti kapeat, joku 2.4 SpeedKing kuulostaisi paljon paremmalta. Jos tuo pito siis on samaa luokka. Vai tahmaako nämä sitten asfaltilla/matkaosuuksilla kuin "täi tervassa"?
    No olisi varmaan aika päivittää se pitoasteikko vähän tuoreemmaksi... Erittäin hyvin pitäviä renkaita esim. Schwalbe Big Betty, Continental Rubber Queen (Bike-lehden mukaan Super), joku muu voinee lisätä Maxxiksen ja Kendan pitävimmät malllit. Muita hyviksi todettuja (myös käytännössä) esim. Schwalbe Fat Albert 09, Nokia NBX 2.3, Contin 2.4" Supersonic -mallit.

    Tuore rengashan pitää kyllä aina hyvin, vähän kuluneina alkaa sitten todellinen luonto paljastua.

  5. #545
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Akaa
    Viestit
    244
    Hmmm... minulle ristiriitaisen fiiliksen aikaansaava viesti, kun NBX 2.3 on vaan paikoin IRC:tä pitävämpi, mutta käytökseltään muuten ei mieleinen ollenkaan. Kuitenkin kuvioltaan ihan erityyppinen rengaskin kuin Twister tai SpeedKing.

  6. #546
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.358
    Nyt oletat että yksi rengasmalli on joka paikassa paras? Kysyit äsken pitävistä renkaista ja niistä kirjoitin.... Ajomaastot ja polut vaikuttaa ajotavan / tyylin lisäksi paljon siihen mikä kummi on "paras".

    Epulla oli sunnuntaina Small Block 8:t ja nehän näytti huiman pitäviltä kalliolla ja juurakossa vaikka menivätkin sitten tukkoon joissakin pehmeissä kohdissa... siitä huolimatta Twistereitä kiinnostavampi vaihtoehto ainakin minulle.

  7. #547
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    50
    [QUOTE=JackOja;1167248]Onko tuo nyt ehdottomasti se rengas jonka haluat? Oletko kokeillut? Eikö olis mitään kiinnostavaa EU:n kaupoissa?

    En oo moneen moneen vuoteen kokeillu mitään muita renkaita kuin äsken ostetun fillarin (Lapierre zesty) ensiasennusrenkaita (Michelin xcr dry2 tubeless) jotka on nopeat, kevyet ja kuivalla hyvät mutta tosi liukkaat kun vähänkin kosteutta ja siksi meinaan vaihtaa pitävämmät renkaat.
    Kun testimahiksia ei oo niin pitää turvautua muiden kokemuksiin ja lueskeltuani arvosteluja päädyin tähän kyseiseen IRC serac xc ust renkaaseen koska se on suht kevyt,rullaa aika kevyesti,toimii hyvin tai melko hyvin joka olosuhteissa ja on tiivis ja vissiin kestäväkin eli kuulostaa aika hyvältä kompromissirenkaalta kun on tarkotus ajaa samalla renkaalla kaikki kelit( ei talvella).
    Olishan noita paljon pitävämpiäkin mutta ovat sitten niin raskaita polkea siirtymillä, jotkut renkaat taas on niin painavia ettei niillä viitti nostaa pyörän painoa 0,5-1kg:lla, kisarenkaat taas on kevyitä mutta sit se on kestävyydestä pois joten päädyin tähän IRC:iin.
    Mutta jos ei tätä nyt löydy euroopasta niin sit täytyy funtsia taas noita muita vaihtoehtoja mitä ajattelin kans: Maxxis ignitor ust 2,1 (650g),Maxxis crosmark ust 2,1(694g),Panaracer fire xc pro ust 2,1 (730g) tai Kenda navegal 2,1 ust (769g).
    Tapio

  8. #548
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.358
    ET / http://www.pyoramaailma.fi/ :ssä on tarjolla jotain kummeja IRC:ltä (nettisivut näyttää mitä näyttää mutta soittamallahan asiat selviää ).

    Kuvan ja speksien perusteella ihmettelisin kyllä kovasti jos ei Seraccia parempaa rengasta löydy vaikka Schwalbelta tai Contilta mutta täytyyhän sitä olla vaihtoehtoja.
    marco1 muokkasi tätä : 17.06.2009 at 15.52 Syy: blowing in the wind

  9. #549
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.263
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    ...ihmettelisin kyllä kovasti jos ei Seraccia parempaa rengasta löydy vaikka Schwalbelta tai Contilta...
    Samaa mieltä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapio Katso viesti
    ...(Michelin xcr dry2 tubeless)... jotka on nopeat, kevyet ja kuivalla hyvät mutta tosi liukkaat kun vähänkin kosteutta ja siksi meinaan vaihtaa pitävämmät renkaat.... kevyt,rullaa aika kevyesti,toimii hyvin tai melko hyvin joka olosuhteissa ja on tiivis ja vissiin kestäväkin eli kuulostaa aika hyvältä kompromissirenkaalta...
    Mä ehdottaisin, että kokeilet vaikka Contin Mountain Kingiä 2.2-tuumaisena. Mainio yleisrengas ja USTiksi kevyt, mulla oli 617g ja 619g. No märällä ne on liukkaat, mutta väittäisin että paremmat kuitenkin kuin Misukat. 2.4-tuumainen pitää kuulemma märälläkin.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapio Katso viesti
    ...muita vaihtoehtoja mitä ajattelin kans: Maxxis ignitor ust 2,1 (650g),Maxxis crosmark ust 2,1(694g),Panaracer fire xc pro ust 2,1 (730g) tai Kenda navegal 2,1 ust (769g).
    Itselle tulossa (Tanskassa vasta, PRKL) Kenda Nevegal. Pikkusen pelottaa mitä ne oikeasti painaa. Haussa oli märällä pitävämmät renkaat, mutta tein kuitenkin kompromissin ja otin 2.1-tuumaiset...


  10. #550
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Akaa
    Viestit
    244
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Nyt oletat että yksi rengasmalli on joka paikassa paras? Kysyit äsken pitävistä renkaista ja niistä kirjoitin.... Ajomaastot ja polut vaikuttaa ajotavan / tyylin lisäksi paljon siihen mikä kummi on "paras"....
    Ehei, en suinkaan. Vaikea vaan kuvailla ykskäsitteisesti ajoalustoja ja kun tilanne renkaiden alla vielä muuttuu kosteuden mukaan. Mutapidosta voin ehkä tinkiä eniten ja märistä juurista vähiten. Jos juurista luistaa, pitäisi mudassa ja kivissä pitää tosi hyvin. Rulaavuudesta ei ole resursseja kauheesti tinkiä (jos olis reidenympärys sama kuin vyörätön, ajaisin minipaineilla 3":lla...).

    Leveämpi kuin Twister saisi olla, jotta kantaisi. Oikeesti toi Twister on yhtä leveä kuin toiset 2.1" ja vain 5-6mm eroa NBX 2.3:een. Toi Kenda näyttää ja kuulostaa lupaavalta, paitsi painossa.

  11. #551
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Kenda Nevegal pitää märällä kivasti ja siirtymillä jarruttaa kivasti.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  12. #552
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.454
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kenda Nevegal pitää märällä kivasti ja siirtymillä jarruttaa kivasti.
    Kenda SB8 pitää märällä melko kivasti, eikä jarruta siirtymillä paljonkaan.

    Maxxis Ignitor on melko liisterimäinen maastossa ja asfaltilla ei pääse mihinkään.

    Nokian NBX on tasainen suorittaja kaikissa oloissa, iso nappula toimii maastossa hyvin, kestävä. UST vaatii litkut. Asfaltilla pitää ääntä.

    Schwalbe Nikki ja Ralffi lipsuu liikaa liukkaissa maastoissa. Keveitä ja nopeasti rullaavia rungoltaan.

    Panaracer Razer on rullaava, pitävä kumilaatu, matalat nappulat, 2.3 ilmatilalla toimivampi,
    2.1 Rampage tuntuu maastossa NBX ja Nevegal tasoiselta, UST ei kokeiltu.

    Että sellaisia omia kokemuksia..

  13. #553
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Akaa
    Viestit
    244
    Kiitos! Todella kiva/antoisa vertailu, kun oma mielipide yhdestä on jo aika selkeä miltei missä vain. Tuo todella auttoi.

  14. #554
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.263
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ...Contin Mountain Kingiä 2.2-tuumaisena. Mainio yleisrengas ja USTiksi kevyt, mulla oli 617g ja 619g....
    Itselle tulossa Kenda Nevegal. Pikkusen pelottaa mitä ne oikeasti painaa. ...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kenda Nevegal pitää märällä kivasti ja siirtymillä jarruttaa kivasti.
    No niin, nyt on punnittu. Molemmat yksilöt á Kenda Nevegal 2.1 UST painavat tarkalleen ottaen 807g luvatun 770g sijaan. Ei taida edes olla DTC-versio vaan tavallinen. Tai ainakin luulisi, että renkaan kyljessä asiaa mainostettaisiin.

    Takkiin tulee noihin mun MK 2.2 verrattuna 378g mistähän senkin nyt ottais pois? Pyörä kun on ollut sopivan painoinen just alle 12-kiloisena. No jospa jättäis litkut pois

    Onhan nuo KN:t kyllä astetta järeämmän näköiset ja isommat, jospa noilla uskaltaisi ajaakin. Onhan se toisaalta jonkinlainen etu sekin

    edittii: mutta en mä noita Nevegaleja Tahkolle laita kuitenkaan...
    JackOja muokkasi tätä : 23.06.2009 at 11.26


  15. #555
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    50

    Ostin sittenkin michelin xcr mud renkaat

    No niin, sain sitten rengasasian päätettyä ja ostin CRC:stä michelin xcr mud tubeless renkaat (halvalla) koska tota irc serac xc ustia ei löytyny mistään euroopasta.
    Luulisi että mud rengas on suunniteltu pitämään myös kosteahkoissa olosuhteissa ja ei tää rengas kovin huono voi olla kun se on saanu bike-magazinen testissä 6/6 tähteä pidosta ja kurvipidosta ja arvosanaksi SUPER jota ei kovin monet renkaat saa, täs on vielä linkki jos joku on kiinnostunu lataamaan ilmasen rengastestin http://www.bike-magazin.de/?p=277 tosin testattu rengas ei ollu tubeless mut varmaan hyvä tubelessinakin.
    Tapio

  16. #556
    NallePuh Guest
    Mitäs tykkäätte Hutsun Pyyttoneista?? Ilmeisen kelpo rengas kovalle ja kuivalle polulle?

  17. #557
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Viiala
    Viestit
    149
    Itse olin aikani todella tyytyväinen Continental:n Race King Supersonic kumeihin. Kumit on 2,2 leveät pehmeät ja rullaavat kumit. Muta kelillä ehkä pito ei ole mitä mahtavin, mutta...

    Mikähän tuo ProTection malli on KUN...

    Renkaan pulleudesta tai kivikkoisesta polusta johtuen takarengas on viiltoja täysi ei kuitenkaan vielä läpi puhki. Harso paistaa koko matkalta kummaltakin puolelta rengasta. EI LIENE SE KESTÄVIN KUMI. Ajettu puoli kesää pari kertaa viikossa. Onko muilla samoja kokemuksia?
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

  18. #558
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    Kokemusta ei ole, mutta eikös tuo renkaan nimikin kerro kaiken, eli kisakäyttöön tehty rengas. Kestänee Suomessa useampia kisoja, mutta tuskinpa koko kesää kuitenkaan...
    https://www.instagram.com/xtranza/

  19. #559
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiloran Katso viesti
    Harso paistaa koko matkalta kummaltakin puolelta rengasta. EI LIENE SE KESTÄVIN KUMI. Ajettu puoli kesää pari kertaa viikossa. Onko muilla samoja kokemuksia?
    On vaikka kuinka monella tälläkin palstalla.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  20. #560
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    3.224
    Nyt olen vähintäänkin jälkijunassa, mutta ostin Kauppaveljiltä 2.2" NBX Litet, kun halvalla sain. Hyvin tiivistyi litkulla ja mahtavan tuntuinen rengas kaikin puolin. Pito ei tietysti lähelläkään isoa NBX:ää liukkailla juurilla, mutta täysin Mountain Kingin veroinen kuitenkin ja rullaa huomattavasti saksalaista paremmin.

    Kauppaveljiltä siis loput NBX Litet teräskaapelilla 35,-/pari.
    ( ಠ_ಠ)

  21. #561
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Viiala
    Viestit
    149
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    On vaikka kuinka monella tälläkin palstalla.
    Onkoos tuo ProTection malli kestävämpi?
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

  22. #562
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Kyljistään kyllä, mutta kumiseos on saippuakumia. Kosteana pito on nolla.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  23. #563
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Viiala
    Viestit
    149
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kyljistään kyllä, mutta kumiseos on saippuakumia. Kosteana pito on nolla.
    Continental:lla selvästi rakoja asiakaskunnan valinnassa
    - Ibis Ripley V4, XT/XX1 - BMC Urs XX1/Force - Pole Taiga GX/Lauf -

  24. #564
    Liittynyt
    03/2009
    Paikkakunta
    Hellsinki, Latokartano
    Viestit
    333
    Kyllä se uus black chili kumiseos Contin renkailla hyvin märälläki pitää. Ei mikään taivaallinen pito, mut hyvä kuitenkin. Kuvio puhdistuu mudasta nopeasti ja rullaa hyvin, miinuksena oikeestaan hermoja raastava resonointi rengaskuviosta johtuen. Laittaa nimittäin jarrulevyt soimaan ja persiissä tuntuu sellanen pieni tärinä. Tämä kuitenki 2.4 MK gummeilla, 2.2 vois olla iisimpi.

    Protectionissa kyljet täynnä viiltoja ja kangas näkyy läpi?? No eikös se oo sen renkaan idea,?? Contin protection malleissa on kevlarsuojatut kyljet, eli jos kangas näkyy mut läpi ei viilly puhki, niin kevlar tekee vaan tehtäväänsä.. Tai no mun mielestä niin, mutta mitäpä minä mistään tiedän..

  25. #565
    Liittynyt
    12/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    434
    Löytyyköhän NBX/NBT lite 2,2:sta jostain hyllystä. Taittuvana.

  26. #566
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    1.057
    Oletteko kokeilleet litkuttaa Race King 2.2 supersonic pyörylää? Ostin myyjän varoittelusta huolimatta eteen Mountain King 2.4 supersonicin ja taakse edellä mainitun. Sisuskumi kun ei ole vaihtoehto. Kohtuullisen helposti sain Mountain Kingin pitämään ilmat sisällä, kunhan sain vain ensin kumin nousemaan vanteelle. Mutta on tuo kylki kyllä niin huokoista, että tuli varmasti puolet litkuista jo läpi ensimmäisten minuuttien aikana. Kyljestä ei oikein tahtonut kuivaa kohtaa löytyä.

  27. #567
    Liittynyt
    10/2008
    Paikkakunta
    VIERUMÄKI
    Viestit
    947
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Oletteko kokeilleet litkuttaa Race King 2.2 supersonic pyörylää? Ostin myyjän varoittelusta huolimatta eteen Mountain King 2.4 supersonicin ja taakse edellä mainitun. Sisuskumi kun ei ole vaihtoehto. Kohtuullisen helposti sain Mountain Kingin pitämään ilmat sisällä, kunhan sain vain ensin kumin nousemaan vanteelle. Mutta on tuo kylki kyllä niin huokoista, että tuli varmasti puolet litkuista jo läpi ensimmäisten minuuttien aikana. Kyljestä ei oikein tahtonut kuivaa kohtaa löytyä.
    Mulla ei onnistunut Race Kingin litkutus.
    Rengas muistutti suihkulähdettä tunnin ajan, sit mä kyllästyin hommaan
    Alku valmisteluina oli renkaan sisäpinnan pyyhkiminen asetonilla, oli aika rasvaisen tuntuinen.
    Kumiseos näyttäis olevan erilaista kuin muissa aikaisemmissa litkutetuissa renkaissani(Panaracer,Shwalbe,Maxxis).
    Litkun jämätkin lähti vedellä huuhtelemalla pois renkaasta, aikaisemmin on joutunut hankaamaan jämät pois.
    www.korsonkaiku.fi/maastopyoraily
    korsonkaikumtb.sporttisaitti.com

  28. #568
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    382
    Kuinkas hyvin racing ralph evoissa kestää kyljet
    Muutamia jälkiä näkyy että on kivet haukanneet
    www.mckramppi.com

  29. #569
    Liittynyt
    12/2005
    Paikkakunta
    Lappi
    Viestit
    320

    Vierestä menee mutta ustissa ainakin

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hulluko Katso viesti
    Kuinkas hyvin racing ralph evoissa kestää kyljet
    Muutamia jälkiä näkyy että on kivet haukanneet
    EVO ust:sä ainakin ihan järkyttävän hyvin. Siinä kun, kulutuspinnassa kiveniskemistä ja halkeemista, stanit kuplii ihan urakalla ei kyljissä ole vielä juurikaan kulumisen jälkiä. Tekstit vähän haalistuu ja semmoisia ruttuun painumisjälkia tiesti, muttei mitään mistä olis edes pinta rikki. 85-90kg kuski ajellu 1,8-2bar paineilla ja taatusti vähintään riittävästi kivikkoja.
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

  30. #570
    Liittynyt
    12/2005
    Paikkakunta
    Lappi
    Viestit
    320

    Peukalo alas Race King varmaan toimii mutta MK ei!

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Oletteko kokeilleet litkuttaa Race King 2.2 supersonic pyörylää? Ostin myyjän varoittelusta huolimatta eteen Mountain King 2.4 supersonicin ja taakse edellä mainitun. Sisuskumi kun ei ole vaihtoehto. Kohtuullisen helposti sain Mountain Kingin pitämään ilmat sisällä, kunhan sain vain ensin kumin nousemaan vanteelle. Mutta on tuo kylki kyllä niin huokoista, että tuli varmasti puolet litkuista jo läpi ensimmäisten minuuttien aikana. Kyljestä ei oikein tahtonut kuivaa kohtaa löytyä.
    MK 2.4 tavallisen mallin litkuttelin kesän alussa just eturenkaaksi. Se nous nätisti vanteelle. Eikä jaksanut vuotaa kovin kauaa. Vähän kyljet siinäkin falskas.Asennuksessa jäi ihan suoraks, mutta rupes nopeasti menemään kierommaks ja kierommaks. Pysyi kuitenkin tiukasti vanteella eikä ilmaa vuotanut missään vaiheessa. Pienillä paineilla taittuu mutkassa alle tosi pahasti. Ei tainnut olla kolmea viikkoa käytössä kun vaihdoin pois. Eikä litkulla enää vanteelle tule. Vois ehkä koittaa toisilla vanteilla sisuskumin kanssa nastattomana talvi(taka)renkaana.
    Pari lenkkikaveria ajaa noi Race Kingit SS takarenkaana ja hyvin niillä näyttää toimivan.
    Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •