Ei se tilaus silloin lähtenyt. Tänään soitin uudestaan (noin 15 kertaa ennenkuin oli linja vapaana) ja sain saman vastauksen. Vähän sitten avauduin ja valitin, että viime viikolla tuli sama vastaus eikä sittenkään tullut pakettia. Sain selitystä Cuben toimitusvaikeuksista ja yhden pikkutilpehöörin puuttumisesta. Saahan nähdä josko oikeasti saavat sen tilauksen liikkeelle ennen juhannusta.

Lainaa viestiä vastauksessa
Nimimerkistä ja paikkakunnasta päätellen. Oon siis Itellan logistiikkakeskuksessa Vantaalla ulkomaantuotannossa töissä. Pari Radonia tuli silloin, yksi Seinäjoelle ja yksi stadiin. Täytyykin taas tänään katsella mitä sieltä Saksasta tulevasta DHL:n rekasta löytyy vaikka en ole vielä seurantakoodia saanut. Se on kuitenkin mun duunipaikalla jo kolmen päivän päästä lähetyksestä, joten eivät välttämättä ehdi edes lähettää sitä koodia jos tekevät sen hieman viiveellä. Oman fillarini pysäytän tietenkin välittömästi, joten toimitus ei kestä kuin sen 3 päivää. Toivottavasti saisivat vaan kasaan ja lähtemään sen.
Olen kysynyt nyt että onko sieltä siis tulossa paketti kun seurantakoodiakaan ei ole tullut, tai sitä normaalia lähetysvahvistusta. Rahat vain meni jo toista viikkoa sitten.

Kirjanmerkit