ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 4 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 6 14 54 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 2881

Aihe: Maastopyöräily Oulussa - MTB Oulu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeltiSeppo Katso viesti
    11 huomenna höyhtyän grilliltä kuulostaa hyvältä lähtöajalta. Sinne laavulle ei kyllä välttämättä tartte rekrytä ketään pitään tulia jos innokkaita ei tunge ovista ja ikkunoista, ei siinä älyttömän kauan mene ku makkurinpaistotulet saa aikaan. siis jos joku muistaa ottaa tikut
    Jees... pitääpä pakata makkarat ja jonkun näköinen veitsen tynkä mukaan, niin ja ne tikut niin saadaan tulet tehtyä. Eiköhän se makkarapaketti tuonne kameliin mahdun jotenkin

Mä en kyllä koko pakettia itse syö joten jos on jakajia, niin multa saa makkaraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti
    Jees... pitääpä pakata makkarat ja jonkun näköinen veitsen tynkä mukaan, niin ja ne tikut niin saadaan tulet tehtyä. Eiköhän se makkarapaketti tuonne kameliin mahdun jotenkin

Mä en kyllä koko pakettia itse syö joten jos on jakajia, niin multa saa makkaraa
    Eiköhän sitä lähetä makkaran paistoon. Sovitaanko että jokainen yrittää ottaa tikut mukaan, niin saattaa yhdellä sitten oikeasti olla mukana? Kyllä sitä voi pilpasuolla käydä, ei siellä niin paljoa ole teitä ettei kotiin löytäisi. On siellä joskus tullu käytyä, ainakin suota/linjaa pitkin pääsee..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kharik Katso viesti
    Eiköhän sitä lähetä makkaran paistoon. Sovitaanko että jokainen yrittää ottaa tikut mukaan, niin saattaa yhdellä sitten oikeasti olla mukana? Kyllä sitä voi pilpasuolla käydä, ei siellä niin paljoa ole teitä ettei kotiin löytäisi. On siellä joskus tullu käytyä, ainakin suota/linjaa pitkin pääsee..
    Mä kyllä äänestän perinteisiä ja enemmän tunnettuja reittejä. Tuo pilpasuo menee aika sivuun ja saataa lisätä kilometrejä aika paljon, jos tarkoitus oli kuitenkin kiertää Oulu. Sinne suuntaa kyllä voisi lähteä jollakin lenkillä tutustumaan, niin oppis taas uusia polkuja.

Nahkamiäs on aina lenkillä mukana. Syön kyllä sun makkarat jos et saa ite syötyä. Tikkuja oli ainakin eilen Huutilammen laavulla valmiina.

Otahan se mun sinappikin mukaan mikä jäi wappuna Teille.

Daadaan nenät auki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ePa Katso viesti
    Otahan se mun sinappikin mukaan mikä jäi wappuna Teille.

Daadaan nenät auki
    Joo sinapit nenään siellä ja menoksi

Noniin.. =D Nyt on megalenkki takana. Mittariin tuli 57km ja aikaa kului hieman alle 7 tuntia. Hyvin riitti polkua lähes koko reissulle ja keli suosi. Makkarat paistettiin Huutilammella ja unohtuneet sinapitkin saatiin Haapalehdon Lidlistä ePalle

Nyt maistuu olut omalla terassilla ja grillikin lämpenee jo kovaa vauhtia

Loppukesästä uudestaan, vaikka ilta spekulointien kera jossain paikallisessa ravitsemusliikkeessä?

Huh huh. Perse hellänä.

Kiitoksia kaikille lenkillä mukana olleille! Oli kyllä polut kohillaan ja sääkin suosi. Tämä ilta taitaa mennä puhtaai huilatessa.

Tässä on vielä mun gepsi jälki reissusta.

Muutamia kuvia tuli matkalla otettua, mutta niitä myöhemmin kunhan ehtii purkaa kameran.

jarik Guest
    Kiitos lenkistä! Tuli tosi paljon uutta reittiä tutuksi. Oma variaationi meni sitten Auranmajalta latupohjaa pitkin Kuivasjärvelle ja edelleen keskustaan. Ruoka ja suihku tuntuikin tänään poikkeuksellisen hyvältä

Lasketaanko tuohon seittemään tuntiin makkaranpaistot sun muut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jneed Katso viesti
    Joo toki Kyllähän siinä hetki meni tulia viritellessä ja makkaraa paistaessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jneed Katso viesti
    Kyllä kai tuolla kilometrimäärällä seittemään tuntiin myös muuraa sen grillin missä paistaa makkarat

^
    No samaa just mietin

Nyt kävi näin. Oltiin reitillä ihan pitkän kaavan mukaan, mutta mitä väliä. Porukka viihty ja saatiin makkuritkin paistettua.

Pyrittiin ettei missään vaiheessa tule ajokoira fiilistä. Ja siinä ilmeisesti onnistuttiin melko hyvin

Nopiammat(tm) jätkät varmaan ois ajanut tuon lenkin pariin tuntiin, mutta sillä vauhdilla tuo porukka olis jäänyt jälkeen jo ennen kuin oltais päästy edes polulle asti grilliltä lähtiessä.

Eli kukin vauhdillaan.

Leikki leikkinä. Tuollaset rauhalliset pitkät lenkit on varmasti hyväksi välistä. Itellä vaan tuntuu taas olevan niin helvetisti kaikenlaista hommaa, että 5-7h lenkin mahduttaminen johonkin väliin on sula mahdottomuus.

Ehdittinhän sitä vähän uimasillakin käydä
    www.lauhaa.com/mtbo

Rauhallisemmalla tahdilla kun etenee, niin rasvakin pääsee palamaan, muutenhan tulee tyhjennettyä vain glykogeenivarastot ja aina välillähän lenkki on hyvä olla juuri tuollainen enemmän retkeilytyyppinen sisältäen muutakin kuin itse ajamista.

Itse en päässyt osallistumaan, kun perjantaina saapuneista kengistä puuttui vastinkappaleet klipsien ruuveille. Tulipahan pitempi presenssi sitten pikkusiskon lakkiaisiin. No ensi viikolla pitäisi olla tulossa pari paria lisää, joten jos sitä vihdoin pääsisi lenkille sitten.

Jees,

Kiitokset vielä lenkin vetäjille. Oli kiva ajaa kun sai vain seurata muita. Kohtuu teknistä oli polku pääasiassa siihen nähden mitä on yleensä tullut itse tässä lyhyen uran aikana tahkottua. Jalat onkin lenkinjälkeen ihan ok mut ranteissa tuntuu, että juurien ja kivien yli on tullut mentyä riittävästi...

Uintireissukin olisi ollut paljon piristävämpi lenkin loppupuolella jos olisi ollut hiukan puhtaampaa vettä tuolla biitsillä. Sai mennä kotiin päästyä lähes ajokamat päällä suihkuun ja sitten käyttää puolitoistatuntia fillarin puunamiseen. No kai tuo mun nimimerkki tällä foorumilla oli joku enne tai se velvoitti heittään lipat just tuossa kohdassa

Pitääpä joskus tulla lauantai lenkeille mukaan. Viikolla voi olla logistisia ongelmia liikaa. Viimmeistään seuraavalle pitkälle lenkille taas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MutaMika Katso viesti
    Sai mennä kotiin päästyä lähes ajokamat päällä suihkuun ja sitten käyttää puolitoistatuntia fillarin puunamiseen.
    Kannattaa ajokamojen lisäksi viedä ihan se pyöräkin sinne, kunhan käyttää vain pientä painetta ja kylmää vettä, ettei rasvat valu pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti forlon Katso viesti
    Kannattaa ajokamojen lisäksi viedä ihan se pyöräkin sinne, kunhan käyttää vain pientä painetta ja kylmää vettä, ettei rasvat valu pois.
    Kunhan vaan olisikin tuollainen mahdollisuus

Ehkä seuraavassa kämpässä sitten.

Ei taida kyllä normihanoissa olla niin kova paine, että huuhtelis rasvat poies.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ePa Katso viesti
    Kunhan vaan olisikin tuollainen mahdollisuus

Ehkä seuraavassa kämpässä sitten.

Ei taida kyllä normihanoissa olla niin kova paine, että huuhtelis rasvat poies.
    Näinhän se on, mutta jos suihkusta löytyy hierontamoodi, niin sitä kytkintä ei kannattane painaa.

Jos asustaa kerrostalossa ja suihku on kopitettu, niin taloyhtiön puutarhaletku tietysti voi niin ikään olla kätevä, jos sellaista voi käyttää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti forlon Katso viesti
    ...taloyhtiön puutarhaletku tietysti voi niin ikään olla kätevä, jos sellaista voi käyttää.
    Ku olis edes sellanen

Täsä taloyhtiössä ei ole edes tuollaista luksusta. Alakerran pommisuojassa on kyllä vesi piste mutta siellä on viemäri tukossa. Eli ei ihan hirveästi voi lotrata.

Ei ole heleppoa...

Olen kyllä ratkassu pulman sangolla, tiski- , pesu- ja juuriharjalla ja painepullolla. Näillä on nyt toistaiseksi pärjättävä.

Ihan oikiasti paistettii makkurii

Ja MutaMika otti viilentävän uinnin lämpimänä kesäpäivänä.

Se näyttäisi olevan pitkälti arkiviikon sateet nähty (http://www.foreca.fi/Suomi/tasmasaa/Oulu), sopivan semislippery olisi tuo sää, joten onko porukkaa tulossa klo 17.30 lenkille Liikuntahallille? Toki ilmeisesti lenkeillä käy myös polkijoita, jotka eivät kirjoittele täällä.

Hyvä lenkki oli. Ei kyllä oikein ollut tuota osittausliukkautta, jota ennakoin, sen verran hyvin oli ehtinyt polut kuivua. Mentiin poikkeuksellisesti ihan pitkän kaavan mukaisesti Hinttaan asti. Kalimenojan periodikin oli mukavassa kunnossa. Sananvaihtotaukojakin pidettiin parin muun parivaljakon kanssa. Lauantaina sitten Liikuntahallilta klo 15 taas uudelle kierrokselle.

Piru vie ku syyhyttää jo ajamaan. CRC:n paketti vain viipyy, toivottavasti edes huomiseksi ehtisi niin lauantain lenkille voisi ehtiä! Forlon, propsit noista nettisivuista, ihan kiva että joku jaksaa tommosia värkätä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SaamiBoy Katso viesti
    Piru vie ku syyhyttää jo ajamaan. CRC:n paketti vain viipyy, toivottavasti edes huomiseksi ehtisi niin lauantain lenkille voisi ehtiä! Forlon, propsit noista nettisivuista, ihan kiva että joku jaksaa tommosia värkätä
    http://www.lauhaa.com/mtbo/:sta voi esittää kiitokset drko:lle. Itsellä tuon kasaamiseen ei ole ollut panosta.

Moro..

Olisko tälle päivälle lenkki seuraa klo 17.30 Linnanmaan liikuntahallilta. Vois vähän käydä pyörimässä pohjoispuolen poluilla.

Moro..

Olisko tälle päivälle lenkki seuraa klo 17.30 Linnanmaan liikuntahallilta. Vois vähän käydä pyörimässä pohjoispuolen poluilla.
    Voisi klo 18.00 ehtiä.

Sunnuntaina lenkkiä?

Onko porukkaa menossa lenkille sunnuntaina?

Tällä pitäisi tänä kesänä ajaa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •