ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 36 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 86 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Mua tervehti tänään prätkäkuski kahteenkin kertaan, ensin ohittaessa ja kohta vastaantullessa, olikohan joku foorumisti täältä
    "You not bike rider, you nobody."-Eddie B.

Tänään Porvoontiellä vähän ennen klo 16:ta runsas 10 km Porvoosta Hesaan päin mustapukuinen kuski tuli vastaan Van Nicholaksella, EIKÄ tervehtinyt. Selvää elitismiä...
    "Uusimman henkilöliikennetutkimuksen (HLT 04–05) mukaan pyöräilyn osuus kulkutapaosuuden mukaan tarkasteltuna on noin 9 prosenttia."

Mua ei ole vielä kertaakaan kukaan morjenstanut! Tosin en ole tehnyt aloitetta itsekään (joo, ujopiimä)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juzu Katso viesti
    Mua ei ole vielä kertaakaan kukaan morjenstanut! Tosin en ole tehnyt aloitetta itsekään (joo, ujopiimä)
    Rohkeasti käsi vain pystyyn jos ei muuta niin ainakin saat hyvät naurut niistä hölmistyneistä ilmeistä. Nuo ilmeet tuo muuten myös lisävirtaa lenkille, mutta mikäli tervehdykseen vastataan saa siitä kaksinkertaisen hyödyn.

EDIT: kertokaa mikä maastokuskien ongelma on kun olen käynyt kävelemässä noita Espoon keskuspuiston polkuja ja jos näen maastokuskin tervehdin tottuneesti, mutta vastausta ei kuulu. Kerran tosin oli neljän ajan joukko ja ihan pysähtyivät juttelemaan hetkeksi aikaa.
    Still rides with 26er

Mukavasti lähes kaikki tervehtivät nykyään, ainakin maantiepyörillä liikkuvat. Itse ajelen yleensä Helsingin itäpuolisilla teillä, Sipoossa jne. Muutenkin pyöräilijöitä tuntuisi olevan liikkeellä takavuosia enemmän, noin mutu-tuntumalla arvioiden.

Toissapäivänäkin taisi olla joku porukkalenkki Mellunmäen kohdilla itäväylällä, lapanen sieltäkin nousi usealla ennen kuin itse edes mitään tajusin
    Pyöräily on kivaa!

Mike Estonian Guest
    Pari suoratankokuskia tervehti Valkeakosken Metsäkansassa vastaan tullessa

Maastossa heti OTB:n jälkeen moikasin toista maastokuskia ja tällä kertaa tuli vastauskin...
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    EDIT: kertokaa mikä maastokuskien ongelma on kun olen käynyt kävelemässä noita Espoon keskuspuiston polkuja ja jos näen maastokuskin tervehdin tottuneesti, mutta vastausta ei kuulu. Kerran tosin oli neljän ajan joukko ja ihan pysähtyivät juttelemaan hetkeksi aikaa.
    Ite ajelen samoja maastoja, suht harvoin muita poluilla näkyy, renkaan jälkiä kylläkin. Yleensä moikkaus tulee viimeistään sitten, kun sen itse huutaa. Eilen tuli tervehdittyä jotain valkosen jäykkiksen omistajaa ~Puolarmetsän pohjoispuolen poluilla, mutta vastaus jäi kuulematta. En kyllä kauheasti jäänyt sitä oottelemaankaan, oli tilanne päällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Maastossa heti OTB:n jälkeen moikasin toista maastokuskia ja tällä kertaa tuli vastauskin...
    Tais tulla sitten pahakin tälli.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Olipas innokkaita moikkaajia sunnuntaina. Jengi moikkaili Vihdissä jopa terassilta, ehkä tosin alkoholilla oli osuutta asiaan.
    www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8

Rohkale Guest
    Ei kai siinä tervehtimisessä vikaa ole, moikkaavathan motoristitkin toisiaan. Tosin olen kyllä huomannut tuon "mikä dorka toi on" katseen kun itse on koettanut tervehtiä vastaantulevia sukkahoususpandexheeboja. Ajelen itse siis maantiepyörällä ja sonnustaudun hienoihin kiiltäviin succiksiin!

Lyhyen tutkimuksen perusteella vaikuttaisi siltä, että mitä enemmän hintaeroa sinulla ja vastaantulevan succiksen fillarissa ja varusteissa on, sitä kylmempi ja halveksuvampi katse. Lisäksi jos vastaantulijalla on värikkäämmät varusteet, niin turha morjestella - hyvä kun ei sylkäse päin.

Pro ei morjesta koskaan tavallista kuntoilijaa. Näin ainakin pirkanmaalla
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    Olipas innokkaita moikkaajia sunnuntaina. Jengi moikkaili Vihdissä jopa terassilta, ehkä tosin alkoholilla oli osuutta asiaan.
    Me ollaan niin kohteliaita täällä vihrissä

Itse moikkasin eilen prätkällä ajaessani Karjalohjalla vastaantullutta maantiepyöräiljää jolla oli CSC-asu. Eipä tullut vastausta prätkähemmolle.
    Aikaisemmin aamulla kun olin fillarilenkillä moikkailin mummoja ja vaareja sekä paria nuorukaista, kun ei tuolla Pusula-Ikkala-Karkkila suunnassa muita ollut liikkeellä.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rohkale Katso viesti
    Lyhyen tutkimuksen perusteella vaikuttaisi siltä, että mitä enemmän hintaeroa sinulla ja vastaantulevan succiksen fillarissa ja varusteissa on, sitä kylmempi ja halveksuvampi katse. Lisäksi jos vastaantulijalla on värikkäämmät varusteet, niin turha morjestella - hyvä kun ei sylkäse päin.
    Proolla on kattos niin paljon elektroniikkaa tangossa ettei ehdi ympärille tuijotella, kun pitää seurata kadenssia ja sykettä ja nopeutta ja keskinopeutta ja matkaa ja vielä gps:stä reittiä ja.. Tällänen halvalla pyörällä ajeleva tavis on kattos niin huomaamaton. Pitää panna viis tonttua Italialaiseen hiilarifillariin ja tonni tiimiasureplikoihin niin alkaa lapa nouseen.

Vink vink

Kyllä meidän likkalaumaa aika kiitettävästi morostellaan. Mä ajan porukan halvimmalla pyörällä (Mulla olmo, muilla colnaakot), ja aika jännä silleen et vastaantulijat nostavat joskus jopa kämmenen stongasta irti, kun ajan itekseni .
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elmiira Katso viesti
    Kyllä meidän likkalaumaa aika kiitettävästi morostellaan. Mä ajan porukan halvimmalla pyörällä (Mulla olmo, muilla colnaakot), ja aika jännä silleen et vastaantulijat nostavat joskus jopa kämmenen stongasta irti, kun ajan itekseni .
    No kyllähän ny naisia moikkaa vaikka ojan pohjalta, toista se on tervehtiä karvaisia miehiä, hyi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ketju44 Katso viesti
    Pro ei morjesta koskaan tavallista kuntoilijaa. Näin ainakin pirkanmaalla
    Kyllä mua ainakin morjestetaan ja päinvastoin
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elmiira Katso viesti
    ja aika jännä silleen et vastaantulijat nostavat joskus jopa kämmenen stongasta irti
    Toihan on ainoa oikea tapa tervehtiä. Ei niitä nyökkäyksiä tai sormien nostelua tangosta kukaan huomaa kuitenkaan ja sit tullaan taas tänne itkemään kuinka ei tervehditty.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Proolla on kattos niin paljon elektroniikkaa tangossa ettei ehdi ympärille tuijotella, kun pitää seurata kadenssia ja sykettä ja nopeutta ja keskinopeutta ja matkaa ja vielä gps:stä reittiä ja.. Tällänen halvalla pyörällä ajeleva tavis on kattos niin huomaamaton. Pitää panna viis tonttua Italialaiseen hiilarifillariin ja tonni tiimiasureplikoihin niin alkaa lapa nouseen.
    Osu ja uppos. Paitsi että pyöräni tulee Baskimaasta, ja ei noihin tiimiasureplikoihin paljon satasta enempää mennyt eikä kyllä vauhtikaan ihan proon tasoa vielä ole. Ja paitsi että kyllä minä aika ahkerasti muille harrastepyöräilijöille morjestelen - sen minkä mittareiden tuijottamiselta ehdin.

Elikkä morjestelemisiin täällä Turun seudullakin!

Eilen palauttelulenkillä CC:llä ihan yllätyin kuinka muutamat maantiesuccistelijat tervehtivät, vaikka mulla oli normishortsit ja siis CC alla.

Kyllähän se tietysti lämmitti mieltä.

Mulle joku iloinen Bianchikuski morjesti Porissa sunnuntaina
    Tottakai moikkasin takaisin! Olin vaan kuvitellut, että ei täällä jurossa satakunnassa nyt ketään ainakaan lapasta nosta

Täällä Lohjalla päin tulee säännöllisesti vastaan kaveri celeste Bianchilla joka ei IKINÄ morjesta vaikka kuinka huitoisi.. Ensi kerran karjaisen sille moit, ja seuraan jännityksellä kellahtaako ojaan järkytyksestä... =)

Semmosia ne on ne Piankilla ajavat!
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KiVa Katso viesti
    Täällä Lohjalla päin tulee säännöllisesti vastaan kaveri celeste Bianchilla joka ei IKINÄ morjesta vaikka kuinka huitoisi.. Ensi kerran karjaisen sille moit, ja seuraan jännityksellä kellahtaako ojaan järkytyksestä... =)
    Kokeile halaamista huutaen ensin HALATAAN!
    Tod.näk. aiheuttaa ainakin jotain reagointia.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Käänny peesiin ja tervehdi kovaäänisesti, jos ei vastaa siirry piikkiin, hidasta ja tervehdi.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Semmosia ne on ne Piankilla ajavat!
    Niimpä! Ei uskalla lapaa nostaa kun vauhti on aina niin hurjaa
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Niimpä! Ei uskalla lapaa nostaa kun vauhti on aina niin hurjaa
    Niin, ei tarvitse ajaa Bianchilla edes lujaa
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

JariV Guest
    Tämä taitaa olla totta. Halpa pyörä & rumat succikset = kelvoton morotettavaksi

petteri__k Guest
    Tervehdin maantiepyörällä ajanutta kuskia ohittaessani hänet, tunsin itseni täydelliseksi idiootiksi. Ei vastatervehdystä, varmaan ihmetteli kaveri; "mitähän tuokin tuossa huitoo".

Toisen kerran juttelin koko työmatkan toisen maantiepyöräilijän kanssa. Tapauksia on monenlaisia. Suosittelen kuitenkin tervehtimistä, saadaan yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Tää "kaveri" o ainaski aina hanska pystys ku maantieveijari tulee vastaan.Vaikee uskoo et Bianchimies jättä morjestamatta?Me kun ollaan niin mukavia!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •