ElectrobikeGiantGarminHepha
Sivu 28 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 26 27 28 29 30 38 78 128 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 811 - 840 / 4670

Aihe: Bike-discount

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jipsu Katso viesti
    Voi helkutti. Kun näitä palautteita lukee, niin alkaa kyllä mietityttää josko olisi kannattanut tilata jostakin muualta. Noh, odotellaan.
    Sama juttu. Itse tilasin fillarin tuolta maanantaina. Moneen vuoteen en ole mitään tilannut sieltä, joskus vuosia sitten kun palvelu vielä toimi, mutta näiden palautteiden perusteella tuskin tulee enää tämän fillarin jälkeen mitään tilattua. Jos jotain osia pitää vielä vaihtaa niin tilaan kyllä CRC:stä. Siellä on palvelu aina toiminut ja toimii myös näköjään edelleen.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Sain lähetetyt romppeet tänään ulos lähi-valtsusta. Toimitus muuten ok mutta reilun satasen verran jäi tavaraa saamatta. Papereissa lukee, että rahat ovat minun asiakastilillä ja saan ne takaisin pyytämällä ja ilmoittamalla tilinumeron. Pyysin jo palautusta. Saa nähdä kauanko menee...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    ...Papereissa lukee, että rahat ovat minun asiakastilillä ja saan ne takaisin pyytämällä ja ilmoittamalla tilinumeron. Pyysin jo palautusta. Saa nähdä kauanko menee...
    Päivitystä. Soitin varmuudeksi tänään perään ja ihme kyllä pääsin samantien läpi. Ja toisesta päästä löytyi hyvin enklantia jutustellut hempukka. Oho, rahat ovat kuulemma jo tulossa takaisin, laittoivat ne välittömästi palautukseen eilen, kun nakkasin meiliä. No, ens viikolla sen näkee.

Jos tämä viesti on luettu ja sen mukaan toimittu, minkähän takia aikaisemmiin samaan osoitteeseen lähettämiini viesteihin ei ole reagoitu? Ehkä pitäis alkaa aktivoimaan saksankielentaitoja, jos se parantaisi ymmärtämisen astetta...
    jalkkis muokkasi tätä : 23.05.2009 at 11.54 Syy: Sissus, kun tuli kirjootusvihreitä...

Ilmoittavat lähettäneensä mulle tilaukseni mukaiset kamat paitsi sitä kypärää jota olin varsinaisesti hankkimassa. Nyt on menossa sitten 14 euron postikulut muutamista renkaista. Ilmoitin heille että ei käy, palautan kamat ja haluan rahat takaisin postikuluineen. Saapa nähdä millainen episodi tästä tulee. Meitä näyttää olevan moni aika samanlaisessa veneessä :/
    10k-kerhon jäsen

Itse tein 1. tilaukseni viime keskiviikkona Bike Discountille.
    Aikaisemmin kyselin rungoista pariinkiin kertaan ja sain hyvin vastauksia.
    Tosin käytin sellaista jippoa, että kirjoitin ensin postin englanniksi ja käänsin sen varmasti sujuvaksi saksaksi googlen kääntäjällä. Vastaus tuli yleensä heti seuraavana päivänä.
    Tilauksen maksoin ennakkoon, kun sen nykyään näyttää saavan ilman erilliskuluja EU:n sisällä. Nyt kun vajaaseen viikkoon ei ole kuulunut mitään niin laitoin postia ja kyselin lähetyksen kuulumisia. Ainakin monessa muussa paikassa tämä on auttanut kummasti. Tosin luultavasti olen liian aikaisessa, kun ulkomaanpankkisiirto saattaa hyvinkin kestää muutaman päivän ja tuossa välissä oli tuo helatorstai ja viikonloppu. Tiedä vaikka günthereilläkin olisi ollut perjantai vapaata.
    Raportoin tilauksen etenemisestä kunhan jotain selviää.

Minun osalta 5,5 viikon ihmetys ja v-tutus on ohi, sain rahat takaisin tänään. Perjantaina ilmoitettiin palautetuksi ja tänään tilillä, joten parisen pankki- (=arki-) päivää siinä meni.

Näin jälkeenpäin, saksaksi kirjoittaminen olisi voinut pelastaa minunkin tilaamisen. Jos seuraava kerta tulee, niin pidetään mielessä. Nyt tosin seuraava tilaus meni jo CRC:hen.

Vastaus tuli nopeammin kuin osasin odottaakaan.
    Günther vastasi heti iltapäivällä. Eivät ole saaneet rahoja, mutta uskoi, että ne tulevat Saksaan kyllä tällä viikolla.
    Jatkoa odotellessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Vastaus tuli nopeammin kuin osasin odottaakaan.
    Günther vastasi heti iltapäivällä. Eivät ole saaneet rahoja, mutta uskoi, että ne tulevat Saksaan kyllä tällä viikolla.
    Jatkoa odotellessa.
    Ei kannata turhaan hätiköidä. Mä tilasin fillarin viime viikon maanantaina eikä vielä ole kuulunut mitään. 3-4 viikkoa kannattaa varata odottelemaan vaikka lupaavat toimitusajaksi 2-3 viikkoa. Eivät varmaan tiedä kuinka paljon homma kusee täällä Suomen päässä ja paketti saattaa vielä viikon täälläkin kulkea. Eilen lähetin sähköpostia ja pyysin lähettämään paketin seurantakoodin kun fillari on lähtenyt. Eivät ole vastanneet mailiin ja tuskin edes vaivautuvat vastaamaan englanniksi kirjoitettuihin viesteihin, kusipäitä kun ovat. Lähetin noin 2 viikkoa sitten sinne mailia englanniksi ja kyselin yhden rungon tarkempia mittoja, mutta eipä Günther vaivautunut vastaamaan siihen ollenkaan. Fillarin kuitenkin laitoin tilaukseen, mutta saa olla viiminen tilaus tästä putiikista. 3 vuotta sitten kun viimeksi tilailin, niin homma vielä toimi, mutta ei ilmeisesti enään ainakaan tähän aikaan vuodesta. Onneksi CRC jaksaa vielä palvella asiakkaitaan. Seuraavat tilaukset menee sinne.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Tänään tuli lisäinfoa Saksasta pyytämättä. Olivat saaneet aamulla minun tilisiirtoni ja runko on lähtenyt liikkeelle. Koodinkin muistivat laittaa postiin ja muistuttelivat, että EU:n sisäinen posti ei välttämättä kulje nopeasti.
    Kiitokset Googlen kääntäjälle. Nimittäin vastaukset olisivat varmaan jääneet saamatta ilman saksaksi kääntämistä.

Tilaus ollut kolme viikkoa sisässä. Puhelimella ei ole saanut oikein kiinni ja sivuillakin kerrotaan puhelinvaihteen ongelmista. Laitoin mailia varmuuden vuoksi ja jatkoin soittelua. Lopulta sain yhteyden asiakaspalveluun, jossa eivät osanneet sanoa varmaa tietoa, mutta arvelivat, että paketin pitäisi lähteä tänään. Ottivat kuitenkin puhelinnumeron ylös ja lupasivat, että soittavat osastolta joka vastaa runkojen ja kokonaisten pyörien toimituksesta.

Aiemmat tilaukset ovat tulleet nopeammin, mutta meneeköhän niiltä sitten kiireaikana tosiaan kolme viikkoa kun ruuvaavat yhden iskarin kiinni runkoon?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Tilaus sisään ja vahvistus maililla 19.5. Ilmoitus lähettämisestä maililla ja seurantanumero 20.5. Maanantaina on DPD:n seurannan mukaan tullut Vantaalle, jossa neljä merkintää: "lajittelukeskus", "kauttakulku", "saapunut jakeluterminaaliin" ja viimeisenä "varastossa". Viimeisen merkin koodi on 20, joka selityksen mukaan taroittaa "vastaanottaja noutaa itse"?!? Ajattelin nyt tällä kertaa vain odotella, mitä ilmoituksia alkavat lähetellä. (eli tilauksessa ei erityisen kiireistä kamaa) Aikaisemmin olen soitellut ja kysellyt lähetyksen perään itse.

-juunas Guest
    Päätin aloittaa maastopyöräilyharrastuksen todenteolla hankkimalla uutta kalustoa. Laitoin tilauksen bikediscountille 6.5. sähköpostivahvistus tuli heti. Meni reilu 2 viikkoa niin lähetin discountille sähköpostia englanniksi ja kyselin toimitusaikaa. Vastaus tuli parin päivän päästä, että toimitusaika on 3-4 viikkoa ja että pyörä on loppu asennuksessa... saapi nähdä koska se pyörä ja muut kilkkeet tulee, mutta ei tämä bikediscountin asioidenhoito oikeen vakuuta. Ainakaan vielä ei oo postin seurantakoodia tullu, jos ne sen aina lähettää?! Ainakin viikon odotteluun saa vielä valmistautua...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Tilaus sisään ja vahvistus maililla 19.5. Ilmoitus lähettämisestä maililla ja seurantanumero 20.5. Maanantaina on DPD:n seurannan mukaan tullut Vantaalle, jossa neljä merkintää: "lajittelukeskus", "kauttakulku", "saapunut jakeluterminaaliin" ja viimeisenä "varastossa". Viimeisen merkin koodi on 20, joka selityksen mukaan taroittaa "vastaanottaja noutaa itse"?!? Ajattelin nyt tällä kertaa vain odotella, mitä ilmoituksia alkavat lähetellä. (eli tilauksessa ei erityisen kiireistä kamaa) Aikaisemmin olen soitellut ja kysellyt lähetyksen perään itse.
    Nyt jos soitat Suomen DPD:lle, niin antavat tiedon, mistä Siwasta tuo paketti on noudettavissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Kokeileppa matkahuollon toimitusseurannasta tuolla dpd:n lähetysnumerolla.
    You'll Never Ride Alone

Lainaus Alkujaan tämän lähetti villho Katso viesti
    Nyt jos soitat Suomen DPD:lle, niin antavat tiedon, mistä Siwasta tuo paketti on noudettavissa.
    Eiku Matkahuoltoon. DPD luovuttaa paketin Matkahuollolle, joka hoitaa sen Siwaan tai Valtsuun. Tieto tulee lopulta DPD:n seurantaan mutta jos paketin haluaa ulos nopsempaan kuin odottamalla ilmoituslappusta, niin Matkahuoltoon vaan kyselemään mistä sen voi hakea ja suunnilleen milloin. Tekstari-ilmoituksenkin vissiin saa pyydettäessä, jos haluaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Eiku Matkahuoltoon.
    Rohkenen olla eri mieltä, asiakkaalla / discountilla on sopimus DPD:n kanssa tuon paketin toimittamisesta, ei MH:n kanssa .. MH nyt vain sattuu olemaan suuressa osassa suomesa heidän alitoimittajansa. Riippuen paikkakunnasta tuo paketti voi tulla myös muuta kautta kuin MH:n kyydillä. Juurikin ylläolevasta syystä pakettia koskevat tiedustelut kuuluisivat mennä DPD:n kanssa, hehän ovat paketista vastuussa - ei alinhankkija.

No kuitenkin, DPD:n aspasta saa tiedon paketin liikkeistä ja paikasta johon se lopulta päätyy. Toinen hyvä vaihtoehto on kyllä tosiaan pistää se DPD:n seurantakoodi MH:n sivuilla "lähettäjän viite" kohtaan :P

Tekstarinkin tuosta paketin saapumisesta siwaan/minne tuleekaan saa jos DPD:lle ilmoittaa numeronsa että he linkittävät sen sitten paketin tietoihin.. discountti ei viitsi sitä tehdä.

DPD:n asiakaspalvelu tietää, missä paketti on menossa Matkahuollolla. Soitin itse eilen vastaavassa tilanteessa, kun seurannassa oli koodi 20. Neuvottiin menemään naapuri-Valtsusta hakemaan, aivan kuten ennenkin.

Paketti tuli Discountilta tällä kertaa kahdessa viikossa. Viikko meni lähettämiseen, ja toinen kului matkalla.
    Pyöräily on kivaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElMaco Katso viesti
    Kokeileppa matkahuollon toimitusseurannasta tuolla dpd:n lähetysnumerolla.
    Kokeilin alkuviikosta, mutta ei toiminut/en osannut käyttää. Yritin syöttää koodia kaikkkiin mahdollisiin paikkoihin, mielestäni myös tuohon "lähettäjän viite" kohtaan. Jos olisi ollut hätäisempi lähetys, olisin soitellut, kuten aikaisemmin, mutta nyt ihan tarkoituksella jäin odottelemaan.

JA itellooni oli kuin olikin tuonut eilen kirjeen, jossa kerrottiin Siwan nimi ja sieltä hain paketin, fillarilla tietenkin. Paketissa oli taas kerran kaikki tilaamani hienosti saksalaisessa järjestyksessä. (Ordnung muss sein!) Ei voi muuta sanoa, kun että mulla on toiminut ja uutta tilausta lähtee taas varmaan kohta.

ps. rauhallisuus lähetyksen odottelun suhteen selittyy ehkä sillä, että paketin avattuani havaitsinkin pettymyksekseni, ettei paketissa ollutkaan mulle mitään. Kaikki olikin tilattu muille perheenjäsenille. Miten tässä näin pääsi käymään?!?

Lähettääkö ne tuolta bike-discountista ollenkaan automaattisesti mitään seurantakoodeja kun kamat lähtee liikkeelle vai pitääkö sitä rukoilla niiltä saksaksi? Kohta 2 viikkoa kulunut fillarin tilaamisesta eikä mitään muuta ole kuulunut kun se automaattinen tilausvahvistus. Lähetin myös muutama päivä sitten sähköpostia, jossa pyysin (englanniksi) laittamaan mulle sähköpostiin sen seurantakoodin kun fillari on lähtenyt.

Ovat joka kerta lähettäneet seurantakoodin, KUN tavara lähtee liikkeelle (Sendungsbenachrichtigung). Eipä siitä DPD:n seurannasta muuta iloa ole, kuin näkee kuinka paketti on haettu Koblenzista, käynyt seuraavana päivänä Unnassa ja päätynyt pari päivää myöhemmin Vantaalle.

Sympatiat niiden puolella, jotka ovat joutuneet tavaroitaan odottelemaan. Ilmeisesti on todella automatisoitu ja tehokkaaksi viritetty puoti, eli bisnesideaan ei kuulu paljon seurustella asiakkaiden kanssa. Eikös ne ihan tylysti ilmoita, etteivät esim. tehtyjä tilauksia lähde millään tavalla sorkkimaan. SILTI mielestäni olisi kohtuullista ilmoittaa, jos jotain tavaraa ei ole hyllyllä, vaan joudutaan odottelemaan. Luulisi, ettei tuollaisen automaattiominaisuudenkaan leipominen järjestelmiin ole kohtuuton urakka.

Jos haluaa mailailla mukavia, Symenin kanssa onnistuu: www.jedi-sports.de

Samoja huomioita kuin EePee:llä. Aina tullut seurantakoodi, kun tavarat lähteneet mutta sähköpostikyselyihin ei vastailla.

Viimeksi kun tilasin tuolta, niin yksi tuote oli loppunut hyllystä. Ilmoitus tuli neljän päivän päästä tilauksesta. Peruutin tilauksen tuon tuotteen osalta ja hyvittivät ko. summalla luottokorttia. Itse tuote oli edelleen myytävänä nettisivuilla, joten tuollaisia yllätyksiä voi tulla.
    You'll Never Ride Alone

Yhden kerran tilannut tuolta ulko- ja sisärenkaita. Torstaina tilaus sisään ja tavaran saapui seuraavan viikon perjantaina. Minusta ihan hyvä toimitusnopeus.

Tilatkaa ihmeessä tavaranne työpaikalle, niin ei tarvi Siwoista etsiä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anttiso Katso viesti
    Tilatkaa ihmeessä tavaranne työpaikalle, niin ei tarvi Siwoista etsiä.
    Edelliseen tilailin surutta, uuteen en ole vielä kehdannut.

Mutta hyvä huomio, silloin tulee perille saakka, eikä vaimokaan näe saapumisilmoituksia ja ala kysellä asioista, joista ei mitään ymmärrä!

-juunas Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Lähettääkö ne tuolta bike-discountista ollenkaan automaattisesti mitään seurantakoodeja kun kamat lähtee liikkeelle vai pitääkö sitä rukoilla niiltä saksaksi? Kohta 2 viikkoa kulunut fillarin tilaamisesta eikä mitään muuta ole kuulunut kun se automaattinen tilausvahvistus. Lähetin myös muutama päivä sitten sähköpostia, jossa pyysin (englanniksi) laittamaan mulle sähköpostiin sen seurantakoodin kun fillari on lähtenyt.
    Tilasin kans pyörän ja mulla kesti tasan 3 viikkoa tilauksesta siihen kun sain seurantakoodin dhl:lle. Seurantakoodi ei kyllä toiminu, mutta eiköhän ne kamat sieltä oo tulos...vielä ku tietäis mistä niitä ruveta kyseleen että vois hakee ne jo postin päävarastosta ettei tarvisi lähipostiin tuloa odotella?!

Viikolla tilasin kaks tilausta. Ekassa kiekot ja toisessa sykemittarin. Molemmista olen saanut mailin, että paketit ovat lähteneet liikkeelle. Nämä paketit tulevat DPD:n kautta.

jokke Guest
    Aikaisemmin kerroin kun tilasin Radon TCS 7.0:n 24.4.09.

Tilanne on nyt se, että mitään ei ole vielä kuulunut. 2 päivää on heillä ollut puhelinongelmia ja siksi en pääse sisään, mailia olen laittanut tällä kertaa myös saksaksi mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Ei voi sanoa kuin näin huonoa palvelua en ole koskaan saanut missään. Jos satun tuolta pyöräni saamaan niin mitään en enään koskaan sieltä tilaa. Ei voi missään tapauksessa suositella, Chainreactionia voin suositella, he toimittivat nopeasti varustetilaukseni.

- J

Viimeisimpään minulle saapuneeseen tilaukseen ei BD:ltä tullut ilmoitusta paketin lähettämisestä. Paketti sinänsä tuli normaali ajassa (n.1.5pv).

Nyt n.1vko sitten tehtyyn tilaukseen ei ole tullut ilmoitusta lähetyksestä.

Joo-o vaikka viimeksi joutuikin hiukan tappelemaan niin kyllä nuo hinnat ovat aikamoisen alhaisia varsinkin jos omaa hiukan vääristyneen kropan
    (xl-housut yms pientä).

Jos vaikka tällä kertaa saisi sopivassa ajassa. Mietityttää tuo hinnoittelupolitiikka kun ostoskorilla voi olla jopa 80e eroa viereiseen güntherlandian liikkeeseen.

Sain rungon tänään. Toimitukseen meni siis noin seitsemän arkipäivää.
    Runko sekä muut kilkkeet oli pakattu erinomaisesti. Kuplamuovissa ja pahvissa ei oltu säästelty ja lisäksi runko oli eräänlaisessa kehikossa joka suojasi sitä osaltaan.
    Paketissa oli vielä yllätys. Firman sivujen mukaan rungon mukana piti tulla joku bulkkimallin FSA:n ohjauslaakeri, mutta mukaan olikin pakattu Ritcheyn WCS-laakeri. Miellyttävä yllätys ja sopii kokonaisuuteen paremmin, kun putkiosat on Ritcheytä.
    Rungolla on painoa 1022g ja katkaisemattomalla etuhaarukalla 425g. Eli ihan alle kiloinen ei runko ole, mutta se ei varsinaisesti yllätä, kun kokokin on 56cm.
    Nyt vaan pitäisi saada laakeri kiinni runkoon niin pääsisi asennushommiin. Kun ei asennustyökalua tuohon ole niin on varmaankin käytävä paikallisessa asennuttamassa se. Paljonkohan tuolle huville tulee hintaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apartanen Katso viesti
    Kun ei asennustyökalua tuohon ole niin on varmaankin käytävä paikallisessa asennuttamassa se. Paljonkohan tuolle huville tulee hintaa.
    Hakkaa pattingilla niin voi mennä ilmaseksi, mutta enintään laakerin ja rungon hinta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •