Flunssaviikon jälkeen toipilasajelulla Lentolan Prismaan muksujen kanssa. Itse olin vaimon kauppakassilla ja pojat omilla Islabikes Beinn:llä. Kirkkoharjussa Linturinteen kohdalla tuli vastaan naiskuski, joka ystävällisesti antoi tilaa meidän poitsuille - kiitos siitä. Hetkeä myöhemmin soramontun kupeella mieskuski sivuutti meidät. Olikohan foorumilaisia..? Molemmat huomioivat mallikelpoisesti meidän hitaamman karavaanin.

Lainaa viestiä vastauksessa
Mutta ei me eilen siellä oltu
Mainitsen tästä sen vuoksi, että olet ensimmäinen harrastaja, joka huomaa minutkin.
Tämmösellä ajotavalla sitä luodaan sitä "pyöräilijät on perseestä" mielikuvaa autoilijoiden mieleen.
Vaikka itse olen tottahitossa pyöräilijöiden puolella aina ja iänikuisesti niin kuitenkin ajan myös autolla jonniinverran aina ja tuommonen fillariajotyyli on vain totaalisen hanurista ja vaarallista myös. En ollut ainut joka joutui koukkailemaan hihaa viistäen ohi siinä vaan kaikki ennen mua ja mun jälkeenkin. Ja varmasti KAIKILLE autoilijoille siinä tuli ajatus että SAATANAN PYÖRÄILIJÄT!!!
Kirjanmerkit