HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 33 / 98 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 83 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 2922

Aihe: Pyöräilijöiden tervehtiminen

Voi tervehtiä, jos haluaa. Ei ole pakko tervehtiä, jos ei halua. Mikä tässä on niin vaikeeta? Kaikkee ei vanha ihminen jaksa ymmärtää.
    Festina lente

Jossei taho, ei o pakko.
    Se vaan tuntuu erittäin mukavalta, kun kaukaisella tiellä vastaantuleva cykkelisti moikkaa takaisin. Samoin on mukava moikkailla vaikkapa metsässä vastaantulevaa ihmistä. Tai iihan ketä vaan. Toisaalta, kyllä hiljaa jurottaminenkin herättää hilpeyttä, eritavalla tosin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Proj.nro Katso viesti
    Jossei taho, ei o pakko.

Toisaalta, kyllä hiljaa jurottaminenkin herättää hilpeyttä, eritavalla tosin
    Olemme JUROTTAJIEN maasta.

*prkl*
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

tuntematon Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lotum Katso viesti
    Kerro se *ttu niille, älä mulle.
    Öö, niinhän mä just kerroinkin. Missä vika?

kuraa korviin asti ja vesi sade iski päälle...takaa ohittanut traktori ajoi vähän edelleni ja kuski hymyili "kuin Hangon keksi" ja heilutteli iloisesti...hymy kasvoi myös omiin korviin
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Tänään jalkojenavauslenkillä välillä Itäsalmi-Sotunki 1 maantiefillaristi vastaan ja tervehdys. Itä-hakkilassa 3 kpl Zeusin paidat päällä olevaa kaveria ja taas tervehdys. Eli torstai-illan saalis 4 kaveria ja 4 morjestusta, joten aika hyvin...

Toki ei aina ihan näin mene. Itse pyrin kyllä morjestamaan tai nyökkäämään (ainakin melkein kaikille).
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Hyhm, mä luulin että kukaan ei tiedä kuka olen, mutta niin vai kävi että tietty Porvoolainen pyöräilijä moikkas vaikka tulin Hiluxilla vastaan..
    Out off the shadows, in to the light.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Tänään jalkojenavauslenkillä välillä Itäsalmi-Sotunki 1 maantiefillaristi vastaan ja tervehdys. Itä-hakkilassa 3 kpl Zeusin paidat päällä olevaa kaveria ja taas tervehdys. Eli torstai-illan saalis 4 kaveria ja 4 morjestusta, joten aika hyvin...

Toki ei aina ihan näin mene. Itse pyrin kyllä morjestamaan tai nyökkäämään (ainakin melkein kaikille).
    MIKÄ on jalkojenavauslenkki? Reps. Pitäisköhän munkin ruveta harrastamaan, kuulostaa tosi kivalle?

Mä saatan moikata tai olla moikkaamatta, riippuu lähinnä siitä mihin keskityn...

Avauslenkki tunnetaan myös herkistelynä. Siis rasitukseltaan erittäin kevyt, kohtuullisen pitkäkestoinen lenkki.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Kiitos tiedosta! Blondille tuli aivan muuta mieleen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Avauslenkki tunnetaan myös herkistelynä. Siis rasitukseltaan erittäin kevyt, kohtuullisen pitkäkestoinen lenkki.
    Kutakuinkin näin. Ainut mutka matkassa oli se, että varpaille tuli kylmä ja kotiin oli päästävä aiemmin kun oli ajatus...
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lasse Katso viesti
    Hyhm, mä luulin että kukaan ei tiedä kuka olen, mutta niin vai kävi että tietty Porvoolainen pyöräilijä moikkas vaikka tulin Hiluxilla vastaan..
    Ei sitä tiedä. Minua moikkaavat itse asiassa suht paljon autoilijoita, vaikka en takuulla tunne noita ihmisiä. Ne luulevat että minä olen se joku muu, mutta ei ne mitään tiedä, koska miulla on makea pyörä ja toisista en mene sanomaan.

Eräilla se jalkojen avauslenkki on se että vedetään pari mäkeä ihan tapissa. Lakkaavat nekin inisemästä.

Tänään oli hauska paikka. Tullessani sörkan rantatien ja itäväylän risteykseen, oli valoissa edellä kaksi pron näköistä kuskia. ...ja toisella oli alla cännärin bad boy (mun ihastus, ja märkä päiväuni). Ryhmityin siinä kolmanneksi letkaan, mutta pojilla oli niin paljon juttua etten päässy väliin kyselemään ajokista Seuraavista valoista lähtivät eri suuntaan, joten pääsin vaan soittamaan kelloa ja huiskuttamaan iloisesti perään. Ja aijemin päivällä samalla lenkillä tuli tuttu vastaan. Ja hänkin niin kovaa kyytiä, että tunnistin vasta kohdalla eikä kumpikaan kerenny reagoimaan tai jäämään vääntämään juttua. Sellainen hassu, nopea ahaa-elämys. Hauskaa.

Viimeksi vain vastaan tullut tuntematon mopo-poika moikkasi oma-aloitteisesti
    Maantiepyörää farkut jalassa ja ilman kypärää ajanut kaveri katsoi vain omituisesti, vai minäkö häntä ihmeissäni toljotin?
    Pyöräily on kivaa!

mutanaama Guest
    Metsässä kaikki moikkaa, joskus ehtii jopa turisemaan. Mutta mää vaan niitä slo-mo lenkkejä ajelen.

Galahad Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    3 kpl Zeusin paidat päällä olevaa kaveria ja taas tervehdys.
    Joka kerta tänä keväänä, kun on Zeuksen kavereita tullut vastaan, niin ovat kättä heilauttannet. Mukavaa porukkaa.

kohtasin tänään 7 maastokuskia poluilla ja viittä heistä tervehdin ja neljä vastasit tervehdykseen ja yksi katosoi monttu auki. Niitä kahta ei tullut sen takia tervehditty kun vaikuttavat olevan huonolla päällä.

Paluu matkalla moikkasin vielä yhtä cycloni kuskia joka vastasi tervehdykseen eli kokonaisuuten hyvä reissu
    Still rides with 26er

Omppu Guest
    Tämäntakia en enää itsekkään tee aloitetta, tietenkin vähintään nyökkään takaisin jos vastaantulia moikkaa.

keluri Guest
    Eilen ihan oikea maantiepyöräilijätär nosti iloisesti kättä, vaikka itse en pyöräilijältä näytäkään. Eilenkin liikenteessä bigfootilla maantiellä, oulun kansallispuku päällä ja lasten kärry perässä (loksujen muttei kypärän puuttuminen olivat ainoat pyöräilijän tunnusmerkit).

Onkohan täällä topiccia tälle, mutta tervehdin varoittamalla... (joku voi nyt sanoa et täysin turhaa toimintaa, mutta)
    Sturenkadulla siinä ongelma-bussipysäkin ja ammattikoulun kohdalla on katu täynnä lasia. Kiertämään pääsee ehkä autokauistojen puolelta, jos ei ole ruuhkaa. Eli varovaisesti siellä!

Oli eilen jonkin verran vastaantulijoita, jotkut moikkasi takaisin, jotkut ei. Joukkueellinen "oikeita" maantiepyöräilijöitä tuli myös vastaan. Ilmeisesti tuntevat arvonsa ja/tai kadenssiin keskittymiseltä ei ehdi/pysty.....
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Eilen tuli vain outoja katseita maantiepöyräilijältä, kun olin menossa maasturilla metsään.

Ainoa tervehtiminen tuli vanhemmalta mieslenkkeilijältä pururadalla ja samalla hän totesi: "On taas kesälajit alkaneet!"
    Molemmat painelimme märkää ja lumista pururataa, toinen juosten, toinen pyörällä. Itse olin jonkin verran enemmän kurassa...

Oi oi oi, tulipa niin hyvä mieli!
    Käväisin iltasella pyörähtämässä kekustassa. Kolme vastaan tullutta maasturikuskia moikkasi tosi iloisesti takaisin, kolmannen kanssa ehdittiin vähän turistakin siinä pyöristä. Olisivatkohan olleet foorumilaisia?! Tuli oikeesti tosi iloinen fiilis, aijemmin koulumatkalla manasin niitä kahta "sunnuntaipolkijaa" jotka seilasivat laidasta laitaan niin että meinasi tulla kummankin kanssa kolari. Mutta nämä iloiset tervehdykset piristivät illan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Oli eilen jonkin verran vastaantulijoita, jotkut moikkasi takaisin, jotkut ei. Joukkueellinen "oikeita" maantiepyöräilijöitä tuli myös vastaan. Ilmeisesti tuntevat arvonsa ja/tai kadenssiin keskittymiseltä ei ehdi/pysty.....
    Mää olin siellä ja kyl mun lapa antoi sen verran myöten et sain käden irti stongasta. Ukon peesi oli sen verran hyvä, ettei ihan kaikkia ehtinyt morottamaan... En toki tunnistanut sua, mutta epäilen, ettet ollut se tyyppi, joka tunkkas vastatuuleen kypärämyssy päässä Porvoosta .
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Maantiekauden päästyä vauhtia näkyy iloisia tervehdyksiä lenkillä kuin lenkillä Jos on tiukka paikka ollut niin ainakin on nyökätty, Asiaa
    Ville Ilves

Kaitainen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Maantiekauden päästyä vauhtia näkyy iloisia tervehdyksiä lenkillä kuin lenkillä Jos on tiukka paikka ollut niin ainakin on nyökätty, Asiaa

Siis missä te oikein niitä lenkkejä ajatte, kun kaikki vastaantulijat morjestaa? Minä olen nostanut räpylät pystyyn aina, mutta olisko tämän vuoden puolella kerran joku vaivautunut takaisin heilutteleen.

Eilen sunnuntaina kehä III:n varressa ja Vihdintiellä morjesteltiin takaisin ihan hyvin. Pientä jäykkyttä tuntuu olevan, vieköhän ajaminen vielä niin paljon huomiota..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kaitainen Katso viesti
    Siis missä te oikein niitä lenkkejä ajatte, kun kaikki vastaantulijat morjestaa? Minä olen nostanut räpylät pystyyn aina, mutta olisko tämän vuoden puolella kerran joku vaivautunut takaisin heilutteleen.
    Vantaa-Tuusula-nurmijärvi-sipoo välillä lähinnä, hiljaisia maanteitä. Ei nyt kaikki mut 8/10 on aika lähellä totuutta.
    Ville Ilves

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToniR Katso viesti
    Eilen tuli vain outoja katseita maantiepöyräilijältä, kun olin menossa maasturilla metsään.
    Kokeile mennä maantiepyörällä metsään niin huomaat ketkä kaikki luovatkaan outoja katseita.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti NHB Katso viesti
    Entäpä nouseeko hanska autoillessa jokaiselle autoilijalle?
    Land Rover kuskina voin todeta että Lantikka-kuskit kyllä moikkaavat toisiaan ( mutta ei Range Rover kuskeja tietenkään).

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •