lidl:ssä torstaina, eiku maanantaina taas pyöräilytavaraa, toi satula on varmaan hurjan hyvä!
EDIT: Viikonpäivät(tm)
Hyuga muokkasi tätä : 23.03.2009 at 11.38
bo-boing.
Vai kuitenkin vasta maanantaina?
( ಠ_ಠ)
Koskakohan niitä fillarityökalusarjoja tulee myyntiin? Ei vissiin ainakaan kahteen vuoteen ole ollut noita tarjouslehtisessä. Täytyy vissiin sitten ostaa kauppaveljiltä toi PRO:n satsi 90€:lla.
Vastustan tyranniaa viimeiseen asti
Ei lähde saatana Moskovasta, njet
Ei niillä oikein mitään tee, hankin juurikin sellaisen Lidl:stä kun niitä vielä sai. Ainut mitä olen oikeastaan käyttänyt on ketjuruoska ja ketjunkatkaisija, kammen ulosvetäjä on jo hajalla ja muutenkin hommannut vastaavia Parkin/S***:n työkaluja tilalle, eikä tarvi miettiä kestääkö. Ai niin kokeilinhan minä niitä levyavaimia syksyllä navan laakereita avatessa.
Sillä samalla hinnalla saa jo ihan laadukkaan ketjuruoskan ja ketjunkatkaisijan, jossei nyt välttämättä sitä muovisalkkua halua...
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Onko joku Jyväskyläläinen vieraillut paikallisissa Lidleissä? Kummassa on parempi valikoima Seppälässä vai Keljossa?
Lidlissä on 30.3.09 lyhyitä fillarihousuja kympillä ja pitkiä 15 eurolla. Hinta on sopiva, laadusta en tiedä.
Lidlin mittarin ostin vuoden pari sitten ja en tykännyt yhtään. Ei napit meinannut toimia ja muuta vastaavaa. Se oli langaton ja puhelimen läheisyydessä alkoi mittari näyttämään 99.9km/h. Ei mennyt mittaukset nappiin.
Onks tosta takista tietoo? Onks iha lelu vai voiko sillä tehäki jotain? Hinta kun ei oo paha nii voihan sen ostaa ihan kokeiluksikin.
Aika kuumottavat!![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Pari vuotta sitten myynnissä ollut "pyöräilytakki" ei ollut aivan paras vauhdikkaaseen pyöräilyyn, sen verran lepattavaa mallia se oli. Mutta Esimerkiksi tihkusateella, maastossa ja etenkin viileillä ilmoilla juostessa/hölkätessä se oli ihan hyvä.
Pitkät pyöräilyhousut ovat olleet hintaansa nähden (tuolloin 11,99€) jopa varsin hyvät. Pehmuste ei kuitenkaan ole yhtä hyvä kuin "oikeissa" housuissa. Kevään ja syksyn viileillä ilmoilla ne ovat pitäneet hyvin lämpimänä. Narukiinnitys vyötäröllä saattaa tuntua alkeelliselta.
Lidlin hyväksi havaituissa tuotteissa (Kyllä niitäkin on, ihan totta!) on yksi paha puoli; niiden mallit vaihtuvat vuosittain tai parin vuoden välein. Paras esimerkki mielestäni on juoksusukat (tarjouksessa maanataina 23.3), jotka ovat olleet ehtottomasti parhaat sukat, joilla olen juossut. Ainoat sukat, joissa ei ole tullut minkäänlaisia hiertymiä helteisimmälläänkään maratonilla. Erittäin tiukat ja kestävät. Nyt niistä on tullut myyntiin löysempi versio, joista näkee heti, että ne eivät pysy jalassa pitkillä matkoilla.
-------------------------------------------------
www.tiibet.com - vedonlyöntiä kiinalaisten mieleen![]()
"Hän jarruttaakin nenällään"
-Muumipeikko ja pyrstötähti-
Tänään oli lidllissä myynnissä Beto-merkkinen CO2-patruunoilla(toimii myös tavallisena pumppuna) toimiva ja painemittarilla varustettu minipumppu hintaan 6.99€.
Ainakin noin äkkiseltään ihan laadukkaan oloinen.
En tosin tiedä onkohan tuota myynnissä joka lidlissä kun ei nettisivuilla ollut esillä?
Mun muistikuvan mukaan ei ainakaan Lahden Paavolan Lidlissä ollu. En tosin ollut ostamassakaan tommosta että eipä sillä niin väliä![]()
Kannatusta Lidlin pitkille housuille täältäkin. Ostin viime vuonna kahdet, ja oli positiivinen yllätys. Pehmuste ei tosiaan ole ihan sitä mitä "oikeissa" kamppeissa, mutta kyllä noilla muutama pitkäkin lenkki tuli ajettua, mm. 10 tunnin maantielenkki eikä hanuri ollut moksiskaan. Kylmä keli varmaan edesauttoi. Kävinpä siis edellispäivänä hakemassa kahdet lisää, ei tarvitse miettiä onko kamppeita puhtaana ja ihan sama jos tulee reikiä. Henkselit olisi kyllä kova sana, mutta jotenkin kammoksuttaa, miten sellaiset lidlistä hankitut istuisivat. Mun kaapista siis loytyy muutamat merkkituotteetkin..
Ostin joskus aiemmin liiteristä pyöräilyalushousut, joiden epämukavuutta ei voi sanoin kuvata. Santapaperia housuissa...
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Mä kävin hakemassa maanantaina Riihikallion lidlistä Tuusulassa paketin pyöräilysukkia ja pyöräilysadetakin.
Sukkia paketissa 4 kpl. Yllättävän hyvin istui mulle. Ikinä en ole varrettomia käyttänyt, mutta täytyy sitten shortsikeleillä opetella.
Takkeja ei päässyt sovittamaan. Oli kaikki paketeissa. Punasia ja mustia.
Olin syksyllä kokeillut viime vuoden naistenmallia tästä ja se oli kokoa L ja liian pieni, joten otin sitten miesten L:n. Hihat sopivan mittaset, muuten hieman löysä ja pitkä, mutta eiköhän se päällä pysty ajamaan. Pituutta mulla tosiaan 178.2 cm. Hengittävyys varmasti aika olematon, kun kyseessä on halvemmanluokan vedenpitävä kangas. Vetoketjussa kaksi kelkkaa eli voi avata ylhäältä ja alhaalta päin vaikka samaan aikaan. Selässä pieni hengittävä verkko läpän alla. Selkätasku on reilun kokoinen ja siellä sisällä on semmonen lenkki, josta voi kiinnittää takin vaikka vyötärölle, koska sen koko takin saa taiteltua sinne selkätaskun sisään nurinpäin. Povareita taisi olla myös ja vetoketjulliset normitaskut.
Eiköhän tästä vielä iloa ole pahimmille kura- ja vesikeleille.
minkälaisissa lämpötiloissa olette Liidelin pitkillä housuilla ajaneet?
riittääkö nuo parille plusasteelle näin keväisin vai pitääkö odotella esim yli +5 asteen ilmoja?
Trek Soho 1.0
Laitetaanpa tähän jatkoksi.
Minkäkokoisia liiterin housuja olette hankkineet?
Olen 188 cm pitkä ja 90 kg painava eli useimmissa asteikoissa L - XL, jopa XXL. Inseam - pituutta ei valitettavasti ole.
Liiterin L - kokoiset lyhyet housut olivat liian isot, sain vaihdettua M - kokoisiksi.
Ajattelin hakea myös pitkät housut, pelottaa että kooltaa istuvat (ehkä M) ovat auttamatta liian lyhyet.
Olisin iloinen mikäli joku heittäisi kommenttia tähän![]()
Kävin hakemassa pitkät XL-housut ja tuntuvat koeseisonnan perusteella ainakin hitusen liian isoilta. Tartteisi hommata lisää lihasta jalkoihin että housut istuisivat paremmin ja lahjettakin on jokunen sentti liikaa. Pyörän selässä en ole vielä kokeillut.
191cm, 100kg ja 95cm inseam.
e: typot
Noniin, taas pyöräilytavaraa tiistaina 14.4, tälläkertaa meitä palkitaan niillä surullisen kuuluisilla pyöräilykengillä missä pohjien liitoskohta ei kestä.. Click!
bo-boing.
Kokemuksia Lidl-sälästä ja erityisesti reklamaation sujuvuudesta:
Osti toissasyksynä ale-laarista nopeusmittarin sykepannalla, toimi oikein mukavasti koko syksyn ja vielä alkukeväänkin. Mittari alkoi näyttää 99 km/h nopeuksia ja kun vauhti näytti olevan sama ylämäessäkin epäilin mittarin olevan entinen (kuntohan on tietysti kova, joten aivan varma en voinut olla...)
Mittari Lidliin kaikkine osineen ja lupasivat pikaisesti uuden tilalle. N. kuukauden kuluttua tuli puhelu, jossa tiedusteltiin mikä on vikana ja sen jälkeen luvattiin lähettää uusi mittari.
Saksasta tuli kirje, jossa tankoon tuleva tietokone, muttei mitään muuta. Sähköpostilla yhteyttä Saksaan ja kovasti pahoittelivat tilannetta ja lupasivat lähettää puuttuvat osat. Uusi paketti oikein kotiinkannettuna, jossa aurinkokennolla toimiva mittari kokonaisuudessaan, mutta ilman sykkeenmittaustoimintoa.
Uusi yhteydenotto ja jälleen pahoittelut, kysyivät tuotekoodin ja postimies kantoi uuden paketin kotiin. Sisältönä veivillä toimiva taskulamppu.
Tämän jälkeen olin yhteydessä Lidlin asiakaspalveluun, jonka jälkeen sain uudet osat alkuperäiseen mittariin ja 5,- lahjakortin ketjun kauppoihin.
Aikaa kului toukokuulta syyskuuhun asti ja nyt siis kotona kaksi mittaria, veivattava taskulamppu ja lahjakortti (jolla ostin olutta).
Että näin...
Viime viikolla tuli haettua pikkuinen paineruisku, joka ainakin yhden pesukerran jälkeen vaikutti ihan toimivalta.
Ensi tiistaina pitää mennä metsästämään pinnaheijastimia. Ovatkohan peräti näitä 3M:n laatutuotteita?
Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?
@KostiOlavi (twitter)
Kiitokset -kft-:lle hyvistä nauruista! Vaan jos aikaa kuluikin, niin saithan kaikenlaista yllätyslahjaa, jopa veivattavan taskulampun.
Pyöräilyseura Velo Saimaa ry
Pyöräilyn puolesta Mikkelissä
14.4. tiistana tulis myyntiin pyöräilykengät. Hinta ois aika hyvä 25€. Uskaltaskohan noita ehottaa kaverille? Sais ainakin klossit kiinni. Minun kengät on sille isot eikä se tietenkään tahdo laittaa montaa eroa kenkiin vain että pääsee kokeilemaan.
Itselle en taitas edes harkita.
Pelkkä turisti täällä harrastajien seassa
Kirjanmerkit