GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 18 / 100 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 2973

Aihe: Mitä odotat?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sirkkusofia Katso viesti
    Ei elämää kannata haaskata odotteluun. Itselle tärkeät asiat kannattaa tehdä heti - muuten voi käydä niin, että et ehdi tehdä niitä koskaan.
    Aivan. Tai sitten voi myös käydä niin, että ne *just tällä hetkellä* itselle maailman tärkeimmät asiat ovatkin aivan yhdentekeviä sitten joskus vuosikymmenen tai parin päästä, kun niitä olisi ehkä aikaa tai mahdollisuuksia tehdä. Paree siis keskittyä elämään tässä hetkessä

Kotona on hauska seurata 5.5 vuotiasta, jonka perusperiaate kaikessa on se, että ne tärkeät jutut kerrotaan tai tehdään aina heti ensimmäisenä. Tuskin maltan odottaa, että pääsen kotiin ja kuulen mikä on se tämän päivän ykkösuutinen
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

finrandojin Guest
    En minäkään ymmärrä mitä oikein odottelet Ei elämää kannata haaskata odotteluun. Itselle tärkeät asiat kannattaa tehdä heti - muuten voi käydä niin, että et ehdi tehdä niitä koskaan.

Omalla kohdalla siperia on opettanut, että mitään ei kannata jättää huomiseksi ja aina löytyy muita, jotka tietävät mitä sinun pitää tehdä. Elä omaa elämääsi - älä muiden Jokaisen pitäisi tehdä oma nekrologi (muistokirjoitus) vielä eläessään. Sitä tehdessä sitten viimeistään selviää onko elämänarvot kohdallaan
    Nno siis, en varsinaisesti odottele, vaan puurran tasaiseen tahtiin jotta joskus hamassa tulevaisuudessa olisin sitä mitä haluan olla: pelitutkija ja pelifirman omistaja. Tutkijaksi pääsemiseen kun vaaditaan tietoa, taitoa ja vähintään maisterin paperit. Enkä koe kyllä pelifirman perustamiseenkaan olevani vielä riittävän taitava, ja lisäksi monet joiden kanssa sen perustaisin ovat yhtälailla jumissa omien opintojensa kanssa. Onneksi tiedän kuitenkin työskenteleväni hitaasti mutta varmasti noita haaveitani kohti, mutta toisinaan tuskastuttaa kun ei tiedä alkavatko ne toteutua vuoden vai kymmenen päästä.

Vähän turhastahan minä tässä valitan, mutta jotenkin en vaan tykkää tästä elämänvaiheesta kovin suuresti. Opiskeluilta ei liikene kovinkaan paljoa aikaa minkään muun tekemiseen, saati että olisi rahaa lähteä esimerkiksi niihin lukuisiin seminaareihin ja pelialan suurtapahtumiin, jossa pääsisi luomaan tärkeitä suhteita. Toisaalta, onnekseni pääsin tänne Japaniin, joten pariin tapahtumaan olen sentään osallistunut.

Ei siis auta kuin puurtaa ja malttaa mielensä. Opinnot vievät tietyn aikaa vaikka mikä olisi, ja tieto ja taito karttuvat vain iän myötä. Nykymaailmassa ärsyttävän tärkeää rahaakaan tuskin on tiedossa vielä muutamaan vuoteen. Jotenkin ajatus reilun opintolainan ottamisesta houkuttaisi vaarallisen paljon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti finrandojin Katso viesti
    Ei siis auta kuin puurtaa ja malttaa mielensä. Opinnot vievät tietyn aikaa vaikka mikä olisi, ja tieto ja taito karttuvat vain iän myötä. Nykymaailmassa ärsyttävän tärkeää rahaakaan tuskin on tiedossa vielä muutamaan vuoteen. Jotenkin ajatus reilun opintolainan ottamisesta houkuttaisi vaarallisen paljon...
    Ok. Muista nyt elää kuitenkin Se ei vaadi rahaa vaan asennetta Vanhempana tanttina olen huolestunut "sitku" nuorista (ja joskus vanhemmistakin), jotka eivät uskalla elää tässä ja nyt
    Täysillä keskelle

tempokisu Guest

Punapää elämän opiskelua

Yksi "varoittava" esmerkki tässä näin. Aikanaan koulu, musiikkiopisto ja sittemmin ammattiin opiskelu täyttivät päivät ja elämän niin, ettei siihen mahtunut kuin ehkä jokunen juoksu/hiihtolenkki ( jos jalat terveinä).
    Mutta tykkäsin niin. Mitä se "elää" sitten tarkoittaa; omasta mielestäni parasta "elämistä" oli juuri ulkoilu. En tykännyt käydä missään opiskelu"riennoissa" kun aina oli sitä alkoholin läträämistä ja tupakointia. Kerran oli mukana, ja riitti erittäin hyvin; ei kiitos.

Mutta opiskelu kannatti. Ja kaikista kokemuksista on kuitenkin karttunut kosolti ....sanon nyt "viisautta" jota elämänkokemus hyvinkin on.
    Edelleen olen sitä mieltä, että parasta "elämistä" on ulkoliikunta ja kaikki luontokokemukset. Jokainen tavallaan, mutta olen hirveän onnellinen, että on terveyttä ja saa liikkua, työtä ja kohtalainen toimeentulo, sekä hyvät välit lähimpiin ihmisiin.

Kesäkelejä odottelen monen muun lailla.
    Just nyt myös että pomo tulisi vaikka käymään täällä työmaalla, että tiedetään miten ensiviikolla tullaan töihin...

Ok. Muista nyt elää kuitenkin Se ei vaadi rahaa vaan asennetta Vanhempana tanttina olen huolestunut "sitku" nuorista (ja joskus vanhemmistakin), jotka eivät uskalla elää tässä ja nyt
    Komps. Elä elämääsi nyt. Tässä hetkessä. Mitä haluat tehdä?

Kahvin tippumista.

finrandojin Guest
    Hm, tunnustan kyllä omaavani hiukan liikaa tuota "sitku" -asennetta. Toisaalta, olen luonteeltani liian järkevä päästäkseni siitä kovin helposti eroon. Tiedän varsin hyvin, että tutustuminen täkäläisiin ei minun haluamisistani huolimatta etene kovin hyvin ennen kuin olen oppinut kieltä. Ja että vaikka kuinka olisi asennetta ja tahtoa, niin en minä kyllä pääse amerikkaan isoihin pelitapahtumiin ilman rahaa. Vai olisikohan siihen jonkin keino...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Yksi "varoittava" esmerkki tässä näin. Aikanaan koulu, musiikkiopisto ja sittemmin ammattiin opiskelu täyttivät päivät ja elämän niin, ettei siihen mahtunut kuin ehkä jokunen juoksu/hiihtolenkki ( jos jalat terveinä).
    Mutta tykkäsin niin. Mitä se "elää" sitten tarkoittaa; omasta mielestäni parasta "elämistä" oli juuri ulkoilu. En tykännyt käydä missään opiskelu"riennoissa" kun aina oli sitä alkoholin läträämistä ja tupakointia. Kerran oli mukana, ja riitti erittäin hyvin; ei kiitos.
    Onnekseni minua odottaa Suomessa mukava opiskelupaikka, joten tavallaan en pane pahakseni sitä että opiskelu jatkuu edelleen. Tosiasiassa olen ikuinen opiskelija, ja rakastan oppimista, mutta en haluaisi tehdä sitä ns. päätoimekseni. Viinalla läträäminen ei minuakaan kiinnosta, vaan minulle parasta elämistä on erilaisissa tapahtumissa käyminen ja mielenkiintoisten ihmisten tapaaminen, voisin tehdä sitä vaikka työkseni. Ja teenkin, kunhan vaan pääsen tutkijaksi. Olen kuitenkin joutunut opintojen takia asumaan syrjäkylillä viimeiset neljä vuotta, myös täällä Japanissa siis, ja täällä ainoa puuha missä ihmisiä tapaa, on se viinallaläträyshetki, ja kaiken lisäksi ihmiset pysyvät aina samoina. Hohhoijakkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti blondi Katso viesti
    Komps. Elä elämääsi nyt. Tässä hetkessä. Mitä haluat tehdä?
    Oikeasti? Haluaisin haistattaa kouluille kukkaset ja kiertää läpi Japanin ja USA:n tapaamassa pelimaailman ja pelitutkimusmaailman taitureita, ja oppimassa heiltä. Opiskelu tuntuu vain tukahduttavan intoni ja luovuuteni. Toisaalta, olen liian järkevä jättääkseni opinnot kesken tässä vaiheessa, eikä minulla kyllä rahaakaan olisi tuollaisen toteuttamiseen.

Seliseli mutku sitku ehkä joskus. Tämän siitä saa kun syntyy ja kasvaa Suomessa. : p //edit (tai sitten vika on vaan meidän perheessä)

tempokisu Guest

Punapää opiskelu kuitenkin kannattaa

Ite olin monet kerrat jättämässä lääketieteen opinnot ja aattelin mennä vaikka ammattikouluun, taideteolliseen ei mun "lahjani" riittäneet mulla ei ehkä ole semmoisia kykyjä mitä siellä tarvitaan...Mutta vanhempi prohvessori ja kirurgi kannusti jatkamaan lääkiksessä. Opiskelujen loppuvaiheessa sitten ajattelin että tarvii sitä joku ammatti kuitenkin olla.

Olen erittäin iloinen että en lopettanut opiskeluja ja hankin sinänsä kunnollisen ammatin, vaikka aluksi työttömäksi valmistuinkin.

Kesänlapsi Guest
    Huomista päivää, jolloin selviää saanko autoni kotiin.

Kuivia metsäpolkuja...
    http://ollimiettinen.blogspot.com/
    Tarinaa urheilijan elämästä, kisoista, harjoittelusta ja tietenkin fillareista.

yhtä viestiä
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

Iltaa ekana ja sitten huomisen pitkää ajoa, kumpikin saman kivan kans.

Tosin sunnuntaina ois kuulema kisa joka pitäis ajaa, ja nyt vasta kertoivat, sitä en odota.

Leuassa olevan särjen poistumista, v##un viisaudenhampaat.

Odotan että ortopeedi soittais ja kertois hyviä uutisia, esim. että vika onkin päässäni eikä polvissa.
    Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin

Tube Guest
    Kesälomaa enemmän kuin koskaan.

Kuivempia ajokelejä, jotta raaskisi viedä uuden sotaratsun poluille.
    On olemassa miesten työt ja yhteiset työt...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heze Katso viesti
    Odotan että ortopeedi soittais ja kertois hyviä uutisia, esim. että vika onkin päässäni eikä polvissa.
    Toivottavasti sulla on parempi tsägä. Odottelin eilen ortopedin soittoa ja juu soitti se ja sanoi, että puukkoa tulee

Odottelen siis nilkkaleikkuuta
    Täysillä keskelle

Odotan että oma netti alkaisi toimia
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Kesänlapsi Guest
    ^ Kuis kauan oot joutunu oottaa, että netti alkais toimiin?

finrandojin Guest
    Huomista kirsikankukkien katselua mainiossa pelinörttiseurassa. Löysin viimein Japanista kaltaisiani

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kesänlapsi Katso viesti
    ^ Kuis kauan oot joutunu oottaa, että netti alkais toimiin?
    Jumitti noin klo. 14 paikkeilla ja katko kesti ilmeisesti klo. 18 asti. Telekarelialla oli joku häikkä jossain kun soittelin.
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Eläkettä.....vai vieläkö ne edes sitä maksaa?

Onko syytä maksaa?
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Onko syytä maksaa?
    On, montakin

Että pääsis taas lenkille.
    www.kaupinkanuunat.net

Sais täpärin keväthuollon loppuun ja kelit sellaisiksi, että vois lähteä kesägummeilla maastolenkille.
    M: Islabikes Cnocc 14", vitosella wanha teräksinen Tunturi Retki-Super runko.

Sirkkusofialle sitkupisteet Just noin. Ja mitä ketun väliä, mitä muut ajattelee. Kukaan toinen ei elä mun elämää.

Ot: Odotan, että kun näen tämän topicin, mun päässä ei alkaisi välittömästi pyöriä biisi "Odota! Miksi karkuun juoksit niin varoen? Heräsin tähän kylmään aamuun, nyt palelen."
    Festina lente

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Sirkkusofialle sitkupisteet Just noin. Ja mitä ketun väliä, mitä muut ajattelee. Kukaan toinen ei elä mun elämää.
    Ot: Odotan, että kun näen tämän topicin, mun päässä ei alkaisi välittömästi pyöriä biisi "Odota! Miksi karkuun juoksit niin varoen? Heräsin tähän kylmään aamuun, nyt palelen."
    Odottelen huomista ja kuivuvaa tiestöä niin pääsis ajamaan kunnon siivun lenkkiä .. Sitä odotellessa voiskin kuunnella tuota Aikakoneen tuotantoa , kun alkoi ko. viisu soimaan kans päässä

Käy kelloni jo puolta yötä
    kadut hiljenevät aamun myötä
    valvoo kuu ja tahdon sinut unohtaa
    Ei uni tule vaikka käsken
    huomasin sen vasta äsken
    soittaa tuuli yöllä biisin hiljaisen
    Pois lähdit mukanasi liikaa
    vain seinät ikävääni huutaa
    Odota, miksi karkuun juoksit niin varoen
    heräsin tähän kylmään aamuun, nyt palelen
    Odota, miksi karkuun juoksit niin varoen
    heräsin tähän kylmään aamuun, nyt palelen
    Sinä vielä junalaiturilla
    piiritit mut pikku suudelmilla
    toivon sun vielä joskus luoksein palaavan
    Jäi välillemme liian monta
    kilometriä tunteetonta
    ei saa ne meitä ikuisesti erottaa
    Pois lähdit mukanasi liikaa
    nyt turhaan ikävääni huutaa
    -- not fast but furious --

Saunan tyhjentymistä teinitytöistä, että pääsis löylyyn.

Keltaista Toukokuuta
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

Odotan että sauna lämpiää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •