GarminGiantElectrobike
Sivu 75 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 65 73 74 75 76 77 85 125 175 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.221 - 2.250 / 5284

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

Just käytiin Siili-Vuorela-Uuhimäki-Lentokenttä-Siili lenkki ajamas, ja voin kertoo et, ei ollu herkkua. Tuuli taas ihan oikeesti. Meinas tulomatkal lentää fillari jorpakkoon.

Kyllä sapettaa kun hienosti aurinko paistaisi, mutta tuulee niin .....
    Joten enpä lähtenyt itseäni kylmettämään ulos joten ajoin sisällä 1,5h CSI Miami:n kanssa.
    Mikä ei tapa se vahvistaa, mikä ei satu se ei vahvista.

Maantiekausi avattu, kehvoräimän kiertelin ja meinas Timot:llä käynnin jälkeen olla kylmä!! Onneks kasurilasta kotio on pelkkää ylämäkeä(+vastatuuli) niin lämmin tuli nopsaan
    High Fidelity

Enpäs tajunnut tuulensuojaa / lämmintä tarjota, vaikka tietäähän sen miten ajon jälkeen kylmä kangistaa, sorry.
    Itse olin just tulossa ulos kun ovikello soi, se sekoitti kuvion. Toivottavasti ei flunssa iske.

Ei tunnu missään, meikä on rautaa! Kuuluisat viimeiset sanat
    High Fidelity

Lauantaina n. klo9-10 lähtien suunittelin käyväni, jos ennuste pitää, esim. Pohj. Kallaveden ja mahdollisesti lossilla kahveella. Onko muilla kiinnostusta?

kon-ciocc Guest
    Ei ole minusta vielä edes lossin kaffeille. Maantie filo riippuu talvisäilytyksessä ja muistin et toinen kenkä taisi hajota syksyn viimeisillä lenkeillä. Voishan sitä toki ajaa alkuun vaikka maastokengillä. Kunto on kyllä huono ja pyöräilykunto surkea, että pitää käydä ensiksi yksin ajelemassa joku lenkki ja sitten varovasti mukaan.

Tänään eka maantielenkki. Vielä pitää harjotella salassa.

Vanhaan kokemukseen vedoten epäilen ei kuntoutuvani maantieyhteislenkeille koko kesänä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Vanhaan kokemukseen vedoten epäilen ei kuntoutuvani maantieyhteislenkeille koko kesänä.
    Kyllä sinä kuntoudut kunhan vain nouset pyörän selkään useamman kerran viikossa ja vähän rääkkäät itseäsi. Saatan tulla kesällä lenkille Siiliin ja silloinhan sinut haetaan mukaan niin että treenaamaan vaan.
    Pyöräilyä jo vuodesta 2007

Kas kas, täälläkin elämää. Ei taida minusta olla vielä tuollaiselle lenkille. Tarkoitus olisi kyllä irrottaa maantiepyörä huoltotelineestä viikonloppuna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoT Katso viesti
    Lauantaina n. klo9-10 lähtien suunittelin käyväni, jos ennuste pitää, esim. Pohj. Kallaveden ja mahdollisesti lossilla kahveella. Onko muilla kiinnostusta?
    Jos et saa muista kaveria, niin minä voisin lähteä kaveriksi täältä puolesta matkasta. Jos vaikka ajelisin sitten sinne Siilin suuntaan vähän lisäkilometrejä. Tosin, jos passaa, tuo myöhempi eli 10 sopisi paremmin, ehdin töistä kotiin ja varusteenvaihtoon...

Maantielenkki kyllä kiinnostaa ja olen lähdössäkin mutta viikonlopun kalenteri ei ole aivan vielä muotoutunut. Säiden mukaan tekisi mieli ajella ja lauantaina taitaisi ennusteen mukaan paistaa enemmän. Ja huhuh miten kuuma on tulossa.

Kuopiosta vois varmaan tulla tänne Siilinjärvelle sovittuun aikaan esim.Räimän risteykseen ja lähtisi siitä sitten pohjoisen kautta Kallaveden ympäri. Katotaan kelloaikaa sopivaksi, minun pitää viedä poika hoitoon mummolle aamulla.

Minä kans. Koska en tiedä polvien "päivän kuntoa", niin ajan lyhyemmän lenkin lauantaina ja sitten sunnuntaina klo kympin normilenkin, jos lauantaina ajaminen onnistuu. Jos ilmoittelette noin suunnilleen aikataulun, niin yritä tulla vastaan lossille. Pitemmälle en "koeajoa" mene suorittamaan. 2.5. klo 8.00 pitäisi startata vuorokauden Fleche-reissulle kohti Vääksyä, joten pitää olla varovainen huolimatta hienosta viikonlopun säästä.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Sopiiko klo 10 Räimän risteyksessä? Voidaan katsoa muutakin aikaa jos lähtijöitä on.
    Jos ei ilmottaudu palstalle lähtijöitä niin lähden kun itse joudan. Koetan muistaa soittaa StantheMan:lle kun ollaan menossa kahville, niin osaa Mr olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

Mulla meneekin töissä pitempään. En ainakaan 10 ehdi Räimään asti. Minä voisin lähteä tosin Stanille peesaajaksi...

Yritän 11.30 startata tai sitten myöhemmin. Aikaisemmin en jouda.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Ensimmäinen maantielenkki vihdoin takana. Maaninkajärven ympäri myötäpäivään ja Alapitkän kautta takaisin. Tulipa nähtyä maaninkalainen pyöräilijäkin ensimmäistä kertaa, triathlonpyörällä ajoi minut kiinni hiukan ennen Tuovilanlahtea.
    Mainio keli, tosin varjopaikoissa oli viileää mutta Lapinmäki onneksi lämmittää.
    Vappumarssi pyörällä olisi seuraava pitempi lenkki.

Ilkka aloittanut hyvin.
    Itse kävin jonkun pikkasen alle 140km lenkin ja Stani oli osan matkaa seurana.
    Paikkapaikoin tuuleksi jonkin verran, joka yksin ajaessa välillä ahdistaa.

Minä ajoin kuuskybää. Raskasta oli ja hidasta. Eipä sitä pidempää olisi jaksanutkaan. Kyllä niillä yli kolmentunnin lenkeillä on lähinnä sisua kasvattava vaikutus nii ja rasvaapolttava. Ei ne kuntoa tässä vaiheessa monellakaan kehitä. Laskea sensijaan voivat.
    Jos et aja et voi ottaa!

Onneksi on mitä polttaa.
    Sisua tarvitaan aina.
    Ja kunto ei voi kuin nousta, kun pohjalla ollaan.

Onneksi on mitä polttaa.
    Sisua tarvitaan aina.
    Ja kunto ei voi kuin nousta, kun pohjalla ollaan.
    Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, jokainen saa ja tietenkin harjoittelee ihan niinkuin haluaa. Liian nopeasti määrien lisääminen kuitenkin näin valmentajakoulutuksen saaneen näkökulmasta tarkoittaa sitä, että vastustuskyky laskee ja sairastumisriski kasvaa. Vammautumisriski kasvaa.
    Palautumien hidastuu. Mitähän vielä? Yliväsy iskee ja motivaatio voi laskea.
    Jos et aja et voi ottaa!

Noh, rasvanpoltto ei nyt niin kauhean vaarallista ole. Mulla ei ole ainakaan koskaan rasva loppunut kesken lenkin vaikka muut hivenaineet onkin joskus olleet vähissä.
    Tänään oli vaihteeksi oikein mukavaa ajaa ja oli sellainen tunne että olisi voinut ajaa pitempäänkin mutta tarkoituksella jätin sakkolenkit ajamatta.
    Syklokrossarin kanssa ajomotivaatio olikin jo hiukan kateissa. Kevätrenkaista huolimatta pyörä ei vaan tuntunut kulkevan niin kuin olin odottanut.
    Olen pohdiskellut että olisikohan näin kuntoilijalle parempi että teippaisi nopeusmittarin piiloon niin ei tarvitsisi sitä keskinopeutta koko ajan pohdiskella. Keräilisi vaan kilometrejä ja -kaloreita.

Sahasin tänään lautoja 12tuntia, huomenna toinenmokoma edessä. Milloinkahan sitä kerkeää ajamaan...
    High Fidelity

Sahasin tänään lautoja 12tuntia, huomenna toinenmokoma edessä. Milloinkahan sitä kerkeää ajamaan...
    High Fidelity

Lainaus Alkujaan tämän lähetti /(/ilkka Katso viesti
    Olen pohdiskellut että olisikohan näin kuntoilijalle parempi että teippaisi nopeusmittarin piiloon niin ei tarvitsisi sitä keskinopeutta koko ajan pohdiskella.
    Jo muinaiset roomalaiset kilpaili ja mittasi tuloksia. Joka olisi kyllä saanut jäädä vain olympialalisiin. Kaiken maailman mittarit pitäisi sunnuntaikuntoilusta heittää veke ja ajaa vain se mikä hyvälle aina tuntuu. Kuka siihen pystyisi, kun vietti on niin kova, jos ei toisia vastaan niin itsensä kanssa.
    Iisalmesta muuan Juntunen, hänellä ei tainnut olla mittaria pyörässä.

OIHeimo Guest

Peukalo ylös

Hep!

Täällä onkin vilkasta meininkiä, saapi nähdä onko kukaan koskaan lähdössä ajamaan . Toistaiseksi taitaa olla viisaampi pysytellä asfaltilla, ei nuo liejussa rämpimiset niin houkuttele. Töihin olis ainakin tarkoitus mankeloida säännöllisesti, mahdollisimman usein myös ns. lenkille. Täytyykin alkaa seuraamaan tätä topikkia, jos vaikka joskus liittyisi letkaan!
    OIHeimo muokkasi tätä : 26.04.2009 at 22.19 Syy: näphärö

Yritin tänään maastoon, mutta oli liian märkää. Tunnin pyörittelin sorateitä, jotka nekin olivat märkiä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OIHeimo Katso viesti
    Hep!

Täytyykin alkaa seuraamaan tätä topikkia, jos vaikka joskus liittyisi letkaan!
    Tervetuloa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •