Olin koko aurinkoisen päivän sisällä ja opettelin tekemään puukolle tupen.
Kuvia
Olin koko aurinkoisen päivän sisällä ja opettelin tekemään puukolle tupen.
Kuvia
fob muokkasi tätä : 23.03.2009 at 10.54
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Hain kuorman polttopuita ja hiekoitin pihan.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Lounasruokalassa tarjottiin tänään eilisiä silakkapihvejä. Eilen niitä oli kuulemma saanut ottaa vain yhden. Tänään ei ollut rajoituksia. Otin siis kolme. (Olivat aika isoista silakoista.)
Lisäksi otin automaatista tuplaespresson jälkkäriksi, vaikka lounaan hintaa kuuluu vain "tavallinen" kahvi.
Eilen illalla porasin betoniseinään 10-millin reikiä poravasaralla. Äijyyttä ehkä hieman vähentää se, että käytin kuulonsuojaimia.
t. Tupe
Emmitään![]()
Olin äijäallasjumpassa.
Seitsämän kiloa?![]()
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Vaihdoin aamutuimaan jarrupalat ennen kuin läksin polkemaan töihin (paskaisilla käsillä).
Säädin ko. jarrupaloja kesken matkan.
Unohdin kapulan himaan.
Festina lente
Leipurit ja kokithan on äijiä:
Väänsin unikkosämpylöitä ilman unikkoa. Myös ihmettelin onko puolikarkea vehnäjauho samaa kuin hiivaleipäjauho. Kohta maistelemaan lumipallon muotoisia tuotoksia ja arvioimaan tuliko makeita sämpylöitä tai mauttomia pullia.
Menin konttuurille vasta kun huvitti mennä.
Nih.![]()
Ilmoittauduin Pirkan pitkälle ja mulla ei ole (eikä ilmeisesti myöskään tule) mitään maantiekihnutinta![]()
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Arvostelin ääneen vaimon harrastusta. Vähäsen ja pyysin anteeksi, mutta kuitenkin. Selittelinkin vielä mutta vahinko oli jo tehty.
On tää nyt vaikeeta, seittämän kiloa jo toisen kerran?!?![]()
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tosin tää tapahtui eilen mutta soitin palokunnan meitin rappukäytävään, jollakin huusi palovaroitin eikä avannut ovea vaikka plinkutin..
<3
Siivosin, imuroin, vaihdon ilakanat, pesin lakanat ja pesuhuoneen, ja sitten siivosin lisää. Olin sitten vielä 3h ostoksilla vaimon kanssa.
Klapeja tässä on tehty useampana viikonloppuna. Äijyydestä en tiedä, mutta ei siellä ole akkojakaan auttamassa ollut.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Siirsin vaimon vaatimuksesta vaatekaapit vastakkaiselle seinälle. Toivottavasti ne saavat olla siinä kauemmin kuin edellisessä.
Menin "mitä neitiä" topiciin ilmiantaan itseni tosi pervosta jutusta![]()
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Aloitin uuden harrastuksen.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
ostin kukkakimpun vuosipäivän kunniaksi
Nappulakenka muokkasi tätä : 08.04.2009 at 20.16
Still rides with 26er
Siivosin tänään ulkovajan, tosin ilman olutta, joten äijyys jäi hieman heikoksi![]()
Remontoin fillaria, kokkasin, kuuntelin metallimusiikkia ja join olutta kalsarit jalassa.
[ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]
Paistoin mökille piipahtaessa kotiin pariksi päiväksi huoneenlämpöön unohtuneen kanan fileepihvn jossa parasta ennen päiväyskin oli mennyt jo päiviä sitten.. tapoin bakteerit juomalla alkoholia.
Kirjanmerkit