LostInLaplandElectrobikeGiantBikeshop
Sivu 20 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

Taas tuli ilmoitus että menee 14 päivää joten vaihdoin puuttuvat tuotteet hyllystä löytyviin ja maksavat minulle hyvitystä tilille.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

No nyt on tulossa minun tilaus. Kohtahan tässä pääsee kasaamaan taas Prophetin ajokuntoon, kevättä odotellessa.

opnykanen Guest
    Mitenkäs tällä firmalla on postitusmaksujen laita jos tuotteet lähtevät eri aikaan? Rungolle lupasivat postituksen ensi kuun puolella, mikä on minulle ihan ok, muut tuotteet taitaa löytyä hyllyssä.

Laitetaan tännekin tilanneraporttia. Tilaus 3.2. jokainen tuota "on stock". Maksu 4.2. heidän nordean tilille, pitäisi mennä max 2 päivää rahojen siirtymiseen. 9.2. tiedustelen mikä mättää kun tilaus on tilassa "pending". Vastaavat 10.2. että "the order is ready for shipment and you can expect it at the beginning of next week.". Toimitusaika-arvio siis noin 1,5 viikkoa. Hitaahkoa toimintaa.

opnykanen Guest
    osaisiko joku jo kaupasta tilannut selittää mikä on tilinumero ja sitten se viite? tuli valtavan pitkä viesti, mutta ohjeet englanniksi vain osittain.

opnykanen Guest
    siis ilmeisesti kohdasta

"Banking details in FINLAND"

otan tilinumeron ja laitan viestiin oman tilauksen koodin ja sitten oikea summa vaan tilille?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti opnykanen Katso viesti
    osaisiko joku jo kaupasta tilannut selittää mikä on tilinumero ja sitten se viite? tuli valtavan pitkä viesti, mutta ohjeet englanniksi vain osittain.
    No ne ainakin tarvii jossa lukee IBAN(tilinro) ja BIC. Ainakin Nordealla on ulkomaanmaksuille oma kaavake.

Tilinumero löytyy siitä viestistä, kun selaa alaspäin.

jotain tällaista:

*** Banking details in FINLAND ***

BIKE-COMPONENTS.DE
    bank name: Nordea
    account number: 142730-112604

Please use IN ANY CASE your order number as reference: 'xb******x'

Laita tuo referessinumero ('x***jotain**') viesti maksun saajalle kenttään.

Sitten vain odottamaan. Itse olen odottanut jo kolmisen viikkoa, mutta paketti taitaa olla jo Suomessa tulossa.

Edit: tuo Nordean tili on Suomessa. Itse olen maksanut Osuuspankista samalla tavalla kuin maksan normaalisti Suomalaisia laskuja.
    dILETANTTI muokkasi tätä : 12.02.2009 at 15.39 Syy: Lisäys

Ai niillä olikin Suomessa tili.

opnykanen Guest
    Kiitoksia. Sinne meni. Se on sitten 130e tilillä ennen kun seuraavat opintotuet tulee

DHL kävi sitten oven takana kun mä olin hiihtää. Pääsee kasailemaan vasta maanantaina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    DHL kävi sitten oven takana kun mä olin hiihtää. Pääsee kasailemaan vasta maanantaina.
    Mulla kävi eilen, kun olin töissä. Tilasin netissä uuden jakeluajan. Tähän DHL vastasi, että pakettihan on jaettu. DHL:n seuranta näytti, että paketti on jaettu toisessa kaupungissa toiselle henkilölle. Sitten taas DHL:n asiakaspalvelu ihmetteli ja selvitti. Itse kyllä kerroin heille, että tilanne on varmasti kunnossa, kun jakeluyrityksestä oli jätetty lappu ovelle. Itse ovat sössineet järjestelmänsä, etteivät itsekään osaa sitä lukea. Nyt paketti on paikallisen alihankkijan käsissä, joka ottaa yhteyttä sopiakseen uuden jakeluajan. Milloin se sitten tapahtuu? Tää on kolmas kerta peräkkäin, kun DHL:n sisällä ei asia kulje eteenpäin. Onneksi on ollut järkeviä jakeluauton kuskeja, jotka on sitten soittaneet ja sopineet asian siinä samalla. Ei ole tullut kenellekään ylimääräistä vaivaa niillä kerroilla. P****leen DHL.

Pitää käydä B-C:n tilillä vaihtamassa osoitteeksi työpaikka, niin on mahdollisuudet parempaan.CRC:n ja Bike-Discountin paketit on tullut paremmalla onnistumisprosetilla perille.

Tilaus 3.2. Order status tällä hetkellä edelleen pending vaikka maksoin heti ja kaikki tavarat oli tilaushetkellä "on stock".

Tilaus 3.2.
    Maksu 4.2.
    Lähetys 6.2.
    Paketti perillä 10.2.

16.1. Tilaus (1 tuote) ja maksu(saatavuus 2-7 päivää)
    27.1. ilmoitus, että menee vielä 2-5 päivää
    10.2. Paketti matkaan.
    16.2. Paketti perillä.

Kaksi 29" jäykkää haarukkaa on tullut tilattua ja molemmilla kerroilla meni pitkään. Ilmeisesti nuo haarukat on vähän hankalasti saatavaa tavaraa. Toisaalta yhteydenpito ja rahojen palautuksen ovat toimineet mallikkaasti.

opnykanen Guest
    Onko teillä nuo lähteneet maksut kuitattu jotenkin vaikkei paketti vielä lähtisikkään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti opnykanen Katso viesti
    Onko teillä nuo lähteneet maksut kuitattu jotenkin vaikkei paketti vielä lähtisikkään?
    Ei sieltä yleensä tule kuin tilinumero, minne maksaa, ja sitten ilmoitus tavaran lähtemisestä.

OT: saas nähdä miten käy CRC:n kanssa, kun näyttää, että nyt ei mee hyvin.

opnykanen Guest
    Paketti ei ole vielä lähtenyt, mutta asiakaspalvelu on pelannut. Laskujeni mukaan olen tehnyt jo ainakin kuusi muutosta tilaukseen ja homma on toiminut ripeästi. Yhden osan kanssa he huomasivat ettei ole yhteensopiva ja kysyivät olinko vahingossa tilannut väärän.

Hyvä näin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti scf_ Katso viesti
    Tilaus 3.2. Order status tällä hetkellä edelleen pending vaikka maksoin heti ja kaikki tavarat oli tilaushetkellä "on stock".
    Piti olla toimitettuna viime viikon alkupuolella. Ei ole näkynyt. 19.2. kysyin uudestaan, ei vastausta. Tänään laitoin uuden kyselyn jos vaikka vaivautuisivat vastaamaan.

edit: vastasivat että "there has been a missshippment. We will ship the frame again as soon as possible." Näin tällä kertaa. Ja toivottavasti tulee muutkin tilatut tavarat kuin runko.
    scf_ muokkasi tätä : 24.02.2009 at 17.58

Saitti uudistunut. En kaipaa vanhaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raakahanu Katso viesti
    Löytyypä nyt asennusohjeetkin ainakin useimmille tuotteista. httP://www.bike-components.de/conten...uction-manuals

Ihan hyvä uudistus. En tilaa enää.
    Sudenpentukenraali M.I.K.K.O. - Murheellisen Itsekäs ja Kovin Kiivasluonteinen Onnenmyyrä

Vanhassa oli puolensa, siinä näki enemmän tuotteita kerralla kuin missään muussa veppikaupassa. Nyt tuo on samanlainen kuin kaikki muutkin.
    Riding straight ahead in a forward fashion.

Melko karsea verrattuna vanhaan. Käytettävyys heikkeni.

Edit: juu, list view ja 40 tuotetta sivulla, niin ei tuo nyt niin huono ole, vaikka vanha olikin parempi.
    juminy muokkasi tätä : 06.03.2009 at 08.39

No nyt oli huomattavasti nopeampaa toimintaa kuin viimeksi. Sunnuntaina tilatut 2-7 päivän toimitusajan tuotteet lähtivät tänään Suomea kohti ja on kai maanantaina pihassa.

Kyllä vanha oli helpompi, kun speksasi osia. Nyt on aina joku kuva isolla keskellä ruutua ja valikot jossain alalaidassa. Yksinkertainen ja toimiva oli.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu Kalvas Katso viesti
    Vanhassa oli puolensa, siinä näki enemmän tuotteita kerralla kuin missään muussa veppikaupassa. Nyt tuo on samanlainen kuin kaikki muutkin.
    Vanhaa voi aika hyvin approksimoida valitsemalla "Listenansicht" ja 40 tuotetta kerralla, näkyvät ainakin samassa istunnossa säilyvän jopa oletuksina. Yst terv nimim "telnet books.com"
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti scf_ Katso viesti
    Piti olla toimitettuna viime viikon alkupuolella. Ei ole näkynyt. 19.2. kysyin uudestaan, ei vastausta. Tänään laitoin uuden kyselyn jos vaikka vaivautuisivat vastaamaan.

edit: vastasivat että "there has been a missshippment. We will ship the frame again as soon as possible." Näin tällä kertaa. Ja toivottavasti tulee muutkin tilatut tavarat kuin runko.
    Päivitystä. Kun joku asia alkaa menemään pieleen niin sitten se yleensä menee kunnolla. "Unfortunately our shipping department forgot about the DHL sticker on the package." Alkuviikosta laittoivat mailia ja kyselivät onko paketti perillä. Ei ole. Nyt sitten arvotaan missä paketti oikein on menossa tai tulossa.

Kukaan tilannut kiekot noilta? Paljon tuli postimaksuja? Niihin ilmeisesti tulee joku lisä?

20e lisä normaalin 9,95e päälle.
    http://www.bike-components.de/conten...ms-of-delivery

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •