ElectrobikeGarminGiant
Sivu 3 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 290

Aihe: Merlin Cycles

Pari kertaa tilasin loppuvuodesta -08, noin viikossa tavarat tuli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    mä sain asiallisesti seurantakoodin viikossa molemmille tilauksille. Itellahan ei tiedä sitten koodista mitään, onko tietoa, mitä firmaa käyttävät suomessa jakeluun
    gls
    Still rides with 26er

Mä sain asiallisesti seurantakoodin viikossa molemmille tilauksille. Itellahan ei tiedä sitten koodista mitään, onko tietoa, mitä firmaa käyttävät suomessa jakeluun
    Mulle tuli viimeksi Itellalla (pieni paketti) ja näkyi Itellan seurannassa kun paketti saapui suomen puolelle.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Joo niin on, ja ilmoitti kompuutteriongelmistaan joulunaikaan joten tilaamani pyörä ja kilkkeet jätetään toimittamatta ja rahat palautetaan
    Noh, tuleepahan taas rahaa tilille
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 1AH8 Katso viesti
    Tein tuossa joulun alla (21.12.08) tilauksen Merliniltä ja oli muuten viimeinen kerta kun siitä putiikista mitään tilaan

Ensin tuli viestiä että tilattu haarukka on loppunut varastosta, tavara hyvitetään mutta muuten tilaus pysyy ennallaan. Kamoja ei kuitenkaan alkanut kuulua (aattelin sen johtuvan pitkistä pyhistä) ja sitten eilen (8.1) sain viestin että tilaus oli jonkun tietokone ongelman takia tilausta ei oltu käsitelty ollenkaan, mutta oli tietysti laskutettu!!! KAIKKI tilatut tavarat olivat päässeet loppumaan varastosta ja nyt sitten koko tilaus on peruttu. PRKL!!!

Hieman sieppaa tuollainen toiminta koska kaveri vielä henkilökohtaisesti ilmoitti että vaikka yksi tuote olikin loppunut niin muuten tilaus tulee normaalisti. Nyt tässä sitten odotellaan että milloin hyvitykset näkyvät tilillä... Tastälähtien taidan pitäytyä CRC:n tavaroissa!!!
    Onnistuneen valuuttakeinottelun ansiosta Merliini palautti 41,33€ enemmän rahaa, kuin maksaessa meni .

Grado Guest
    Mun tilaus lähti 1.1.2009 ja eilen olivat lähettäneet. Näyttäisi toimivan taas jouluruuhkien jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Mulle tuli viimeksi Itellalla (pieni paketti) ja näkyi Itellan seurannassa kun paketti saapui suomen puolelle.
    Muistaakseni mulla tuli molemmat paketit GLS:n kautta, mutta lopulta sain hakea tilaukset lähipostista kun en ollut päiväs aikaan kotona kun yrittivät toimittaa.
    Vai meneekö se niin, että paketti saapuu mantereelle Britteinsaarilta tavara siirtyy GLS:n huostaan joka sitten tuo paketin Suomeen. Voisko olla, että Suomen päässä Itella hoitaa kuitenkin tuon jakamisen? Ei millään pysty muistamaan

EDIT: joo siis Royal mail hoitaa paketin matereelle, josta matka ilmeisesti jatkuu GLS:n kautta kohti Suomea.
    Nappulakenka muokkasi tätä : 09.01.2009 at 21.51
    Still rides with 26er

liquid Guest
    Royalmaililla on lähtenyt tähän asti, niin kuin tänäänkin ja postikonttoorista on puketin saanut aina hakea samalla tracking koodilla kuin ilmoittavat.

zippo Guest
    Joo Royalmail näyttäisi olevan,vihdoin lähti stemmi liikkelle.

liquid Guest
    Tai nyt oli mennyt paketti Parcelforcelle, vaikka linkki oli Royalmailin tracking sivulle. Noo, samaa puljuahan ne ovat.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    gls
    Eips ollukaa, paketit oli kateissa nelisen päivää, ja sitten ne onkin tulleet itellalle sunnuntaina puolen päivän aikaan. Ilmankos brittien postilaitosta hiukka moititaan. Saattavat kuitenkin toimittaa isommat paketit sitten tuota kautta. Ny on tulos vaa rätei, lumpui ja kenkilöi

Eips ollukaa, paketit oli kateissa nelisen päivää, ja sitten ne onkin tulleet itellalle sunnuntaina puolen päivän aikaan. Ilmankos brittien postilaitosta hiukka moititaan. Saattavat kuitenkin toimittaa isommat paketit sitten tuota kautta. Ny on tulos vaa rätei, lumpui ja kenkilöi
    Ihan hyvin mahdollista, että isommat paketit tulisi GLS:n kautta tai voihan olla mahdollista etteivät enää käytä sitä. Minulla taisi toinen paketti tulla GLS:n kautta Suomeen. Sen muistan, että olin yhteydessä GLS:ään pari kertaa, mutta onhan tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä miten paketit perille. Kunhan tulevat perille
    Still rides with 26er

Paketti saapui, tälläkertaa kuriirina näemmä GLS/peipponen. Vajaa viikko meni postitus ilmoituksesta. ELi hyvin löysi perille vaikkei koodia ollutkaan.
    Suo, kalja ja läski.

mutanaama Guest
    Ja kaikki on tulleet

zippo Guest
    Englantilaista shittiä,väärä stonga ja ketjut puutui.
    Surkein esitys ikinä.

zippo Guest
    John P pistää oikeat partsit tulemaan.

Perjantaina pistin tilauksen sisään, tänään saapui kirjattuna kirjeenä.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nufan Katso viesti
    Perjantaina pistin tilauksen sisään, tänään saapui kirjattuna kirjeenä.
    Sama aikataulu täällä myös, täällä homma toimii. Ei nyt, eikä aiempienkaan tilausten kanssa mitään ongelmia (koputetaanpas tässä välissä taas puuta).
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

zippo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zippo Katso viesti
    John P pistää oikeat partsit tulemaan.
    Tänään vihdoin OK,säätöä ja venttaamista tosin liikaa.

14.1. Tilaus sisään , 15.1. postitettu ja 20.1. noudettavissa postista.

Homma toimii toistamiseen.

Mä korotan. (Perjantaina) 16.1 tilaus ineen, postitus samana päivänä ja 20.1 Postissa. Ei paha

kaali81 Guest
    Mikä mahtaa olla kaupan ongelma, kun ei näytä tapahtuvan yhtään mitään?! Tilasin sunnuntaina läjän tavaraa, mutta order status on vieläkin ordered, eikä mitään vastauksia s-posteihin kuulu... tilatessani crc:stä pari viikkoa sitten laittoivat tavarat kuitenkin postiin jo tilausta seuraavana päivänä ja viikossa oli fillari suomessa. Pistäisiköhän perua tilaus kun ei mitään kuulu?! Paitsi että miten perut, kun ei vastata posteihin... Englanti kun ei suju, niin turhapa on soitellakaan...

Kyllä mulle on aina vastattu s-posteihin heti seuraavana päivänä. Pitää vaan olla erittäin kohtelias noiden brittin kanssa.

Viimeeksi sain jopa 20% alennusta jälkikäteen, kun tuli yksi väärän värinen osa, jota en kuitenkaan halunnut palauttaa. Olisivat maksaneet rahditkin.

Ei kannata hosua noiden nettikauppojen kanssa. Jos viikkoon ei mitään kuulu kannattaa ruveta kyselemään.
    Suo, kalja ja läski.

kaali81 Guest
    Mahtaakohan tilaukseen vaikuttaa, kun oli erilaista osaa ja kiekkoa yli 500e:lla, jos niillä vaikka menee pari kolme päivää niiden kiekkojen rakentamiseen...?No odotellaan odotellaan... =) Ja eihän tässä mitään hätää ole, kun slickseillä ei kuitenkaan ajeta vielä ensikuussakaan!
    kaali81 muokkasi tätä : 28.01.2009 at 18.35 Syy: Laiskuus...

Kas, kun eivät postimerkkejä suoraan satulan pintaan liimanneet...
    No eipähän jäänyt epäselväksi saapuiko postissa tilaamani satula vai joku muu paketti

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    No eipähän jäänyt epäselväksi saapuiko postissa tilaamani satula vai joku muu paketti
    Ihan kun nopeesti vilkasin, niin näytti kuin olis kuljetettu suomeen kehon uumenissa. Mutta tolleen ne pakkaa kaiketi kaiken.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Voishan tuolla olla vaikka kala .
    Merlinillä nyt aikas edullisesti jarrua.

Pläräilin tilaamiani kamoja, jotka toimitettiin n. puolessatoista viikossa ja olin tyytyväinen kunnes tajusin pienen vääntelyn ja kääntelyn jälkeen minulle lähetetyn kaksi takajarrua etu- ja takajarrun sijaan...

Täytynee lähestyä firmaa sähköpostitse, ei kyllä kehtaa kahva väärinpäinkään ajella.
    PureTrauma muokkasi tätä : 31.01.2009 at 20.00 Syy: typot pois

Paketti lähti erittäin nopeasti liikkeelle, reilu tunti tilauksesta. Samalla lailla se sitten näyttää makaavan Tanskassa hubissa niin kuin muillakin firmoilla.

kaali81 Guest
    Perkele, 10 päivää kulunut tilauksesta ja eilen ottivat yhteyttä (kolmen kyselyn jälkeen) ja kertoivat että kiekkojen rakentaminen kestää vielä 10 päivää... No ei se mitään, tänään ottivat yhteyttä ja ilmoittivat että racefacen kammet ovat loppu, kyselin että mitä olisi tarjota vaihtoehtona, mutta vastausta ei kuulu... Rupee vähän kyrsimään... Mutta kamat on HALVAT ja vielä hyvällä kurssilla tilattu, niin en haluaisi peruuttaakkaan... Kärsivällisyyttä kuitenkin vaaditaan jos täältä tilaa... HMPF.

kaali81 Guest
    Ottivat yhteyttä vihdoin, tarjosivat LX:n kampia tilalle, mutta eri hintaan (niin, nehän olivat hinnastossakin kalliimmat) eivätkä tinganneet edes 15£ kun koko tilaus oli kuitenkin yli 500£. No otin siis LX:t ja toivon niiden olevan racefacen veroiset! Ja sitten jatketaan odottamista! Hohhoijjaa...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •