En usko niiden taipuvan yhtään. Tai sitten kuski omaa aika "mielekiintoisen" polkutekniikan/tehon jos NOSTOVAIHEESSA saa ne taipumaan??? Ei taida kenekään kuskin teho olla 100% kammen ollessa siinä asennossa.

Toivottavasti pääsen ensikuussa ajamaan tollasella, tosin Red:illä. Varmaa on etta asiasta keskultellaan asiast oikiasti tietävän hemmon kanssa. Mulla on Cervelon piä-inssin käyntikortti, tai oli siihen asti kun Leku pimitti sen. Juttelin sedän kanssa Vegasissa ja sillä varmaan on mielipide asiaan nytkin. (kinusin silloin sen mielipidettä kuitujen esijännityksen vaikutuksesta laminaatin jäykkyyteen..)

Toinen juttu että UT-kammissa on wave washer vasemmalla puolella joka vetää tyhjät pois=luo toleranssin jolla saadaan leveyssuunta oikeaksi. Tulipahan ajettu Trekillä piruuttaan lenkki sillain että se on oikealla puolella. Sekin korjaisi asian. Periaatteessa symmetrian pitäisi kärsiä sen millin mutta vilkaiskaapa omia pyöriän, miten kammet niissä on...