Pari kertaa tilasin loppuvuodesta -08, noin viikossa tavarat tuli.
Pari kertaa tilasin loppuvuodesta -08, noin viikossa tavarat tuli.
Mun tilaus lähti 1.1.2009 ja eilen olivat lähettäneet. Näyttäisi toimivan taas jouluruuhkien jälkeen.
Muistaakseni mulla tuli molemmat paketit GLS:n kautta, mutta lopulta sain hakea tilaukset lähipostista kun en ollut päiväs aikaan kotona kun yrittivät toimittaa.
Vai meneekö se niin, että paketti saapuu mantereelle Britteinsaarilta tavara siirtyy GLS:n huostaan joka sitten tuo paketin Suomeen. Voisko olla, että Suomen päässä Itella hoitaa kuitenkin tuon jakamisen? Ei millään pysty muistamaan
EDIT: joo siis Royal mail hoitaa paketin matereelle, josta matka ilmeisesti jatkuu GLS:n kautta kohti Suomea.
Nappulakenka muokkasi tätä : 09.01.2009 at 21.51
Still rides with 26er
Royalmaililla on lähtenyt tähän asti, niin kuin tänäänkin ja postikonttoorista on puketin saanut aina hakea samalla tracking koodilla kuin ilmoittavat.
Joo Royalmail näyttäisi olevan,vihdoin lähti stemmi liikkelle.
Tai nyt oli mennyt paketti Parcelforcelle, vaikka linkki oli Royalmailin tracking sivulle. Noo, samaa puljuahan ne ovat.
Eips ollukaa, paketit oli kateissa nelisen päivää, ja sitten ne onkin tulleet itellalle sunnuntaina puolen päivän aikaan. Ilmankos brittien postilaitosta hiukka moititaan. Saattavat kuitenkin toimittaa isommat paketit sitten tuota kautta. Ny on tulos vaa rätei, lumpui ja kenkilöi
Ihan hyvin mahdollista, että isommat paketit tulisi GLS:n kautta tai voihan olla mahdollista etteivät enää käytä sitä. Minulla taisi toinen paketti tulla GLS:n kautta Suomeen. Sen muistan, että olin yhteydessä GLS:ään pari kertaa, mutta onhan tässä elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin miettiä miten paketit perille. Kunhan tulevat perille![]()
Still rides with 26er
Paketti saapui, tälläkertaa kuriirina näemmä GLS/peipponen. Vajaa viikko meni postitus ilmoituksesta. ELi hyvin löysi perille vaikkei koodia ollutkaan.
Suo, kalja ja läski.
Ja kaikki on tulleet
Englantilaista shittiä,väärä stonga ja ketjut puutui.
Surkein esitys ikinä.
John P pistää oikeat partsit tulemaan.
Perjantaina pistin tilauksen sisään, tänään saapui kirjattuna kirjeenä.
14.1. Tilaus sisään , 15.1. postitettu ja 20.1. noudettavissa postista.
Homma toimii toistamiseen.
Mä korotan. (Perjantaina) 16.1 tilaus ineen, postitus samana päivänä ja 20.1 Postissa. Ei paha![]()
Mikä mahtaa olla kaupan ongelma, kun ei näytä tapahtuvan yhtään mitään?! Tilasin sunnuntaina läjän tavaraa, mutta order status on vieläkin ordered, eikä mitään vastauksia s-posteihin kuulu... tilatessani crc:stä pari viikkoa sitten laittoivat tavarat kuitenkin postiin jo tilausta seuraavana päivänä ja viikossa oli fillari suomessa. Pistäisiköhän perua tilaus kun ei mitään kuulu?! Paitsi että miten perut, kun ei vastata posteihin... Englanti kun ei suju, niin turhapa on soitellakaan...
Kyllä mulle on aina vastattu s-posteihin heti seuraavana päivänä. Pitää vaan olla erittäin kohtelias noiden brittin kanssa.
Viimeeksi sain jopa 20% alennusta jälkikäteen, kun tuli yksi väärän värinen osa, jota en kuitenkaan halunnut palauttaa. Olisivat maksaneet rahditkin.
Ei kannata hosua noiden nettikauppojen kanssa. Jos viikkoon ei mitään kuulu kannattaa ruveta kyselemään.
Suo, kalja ja läski.
Mahtaakohan tilaukseen vaikuttaa, kun oli erilaista osaa ja kiekkoa yli 500e:lla, jos niillä vaikka menee pari kolme päivää niiden kiekkojen rakentamiseen...?No odotellaan odotellaan... =) Ja eihän tässä mitään hätää ole, kun slickseillä ei kuitenkaan ajeta vielä ensikuussakaan!
kaali81 muokkasi tätä : 28.01.2009 at 18.35 Syy: Laiskuus...
Kas, kun eivät postimerkkejä suoraan satulan pintaan liimanneet...
No eipähän jäänyt epäselväksi saapuiko postissa tilaamani satula vai joku muu paketti
![]()
Voishan tuolla olla vaikka kala.
Merlinillä nyt aikas edullisesti jarrua.
Pläräilin tilaamiani kamoja, jotka toimitettiin n. puolessatoista viikossa ja olin tyytyväinen kunnes tajusin pienen vääntelyn ja kääntelyn jälkeen minulle lähetetyn kaksi takajarrua etu- ja takajarrun sijaan...
Täytynee lähestyä firmaa sähköpostitse, ei kyllä kehtaa kahva väärinpäinkään ajella.
PureTrauma muokkasi tätä : 31.01.2009 at 20.00 Syy: typot pois
Paketti lähti erittäin nopeasti liikkeelle, reilu tunti tilauksesta. Samalla lailla se sitten näyttää makaavan Tanskassa hubissa niin kuin muillakin firmoilla.
Perkele, 10 päivää kulunut tilauksesta ja eilen ottivat yhteyttä (kolmen kyselyn jälkeen) ja kertoivat että kiekkojen rakentaminen kestää vielä 10 päivää... No ei se mitään, tänään ottivat yhteyttä ja ilmoittivat että racefacen kammet ovat loppu, kyselin että mitä olisi tarjota vaihtoehtona, mutta vastausta ei kuulu... Rupee vähän kyrsimään... Mutta kamat on HALVAT ja vielä hyvällä kurssilla tilattu, niin en haluaisi peruuttaakkaan... Kärsivällisyyttä kuitenkin vaaditaan jos täältä tilaa... HMPF.
Ottivat yhteyttä vihdoin, tarjosivat LX:n kampia tilalle, mutta eri hintaan (niin, nehän olivat hinnastossakin kalliimmat) eivätkä tinganneet edes 15£ kun koko tilaus oli kuitenkin yli 500£. No otin siis LX:t ja toivon niiden olevan racefacen veroiset! Ja sitten jatketaan odottamista! Hohhoijjaa...
Kirjanmerkit