HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 19 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 17 18 19 20 21 29 69 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 541 - 570 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

zippo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Oliko alustavasti joku 4h? Niin vähän tietä tai latupojhjia kuin mahdollista on setien toiveena.
    Joo ja se kallio jos vaan mahdollista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zippo Katso viesti
    Joo ja se kallio jos vaan mahdollista.
    Tätä ihmettä tullaan nimenomaan katsomaan ja kokemaan,tampatkaa polut jouhevix ajaa.

Nouskaamme veljet hiidenkivelle huutamaan..
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Käväisen pe aamusta kattelemassa miltä maisemat näyttää. Lunta on vähäsen, mutta kai siellä voi ajaa kuiteski. Hangessa kiemurtelu syö miestä pahastiOtan kameran mukaan, mut mut mut.... saapas näkee miltä mun otokset näyttää (ja kuinkas prkl ne tänne laitettiin?).

Miettikääs te Pohj- Nurtsin alkuasukkaat kuinka Setiä pyöritetään. Kun tulee visioita voi laittaa tänne näkyville. Ääripäät vois olla Alkon mökki ja Röykän sairaala, esmes.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

piirtelin just kartalle reittiä. Saisko ajeluun käyttää 5h ei tarttis mennä nii kovaa

mikä on toi zipon ja elmerin mainitsema kallio? ei täällä oo kallioita?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    p

Ne haluavat ajaa mäen Alkon mökiltä alas ja varmaan myös ylös

Ei kuullosta 5h pahalta, minusta.
    Anatole France

ahaa, heinikkomäki kuvaa sitä parhaiten, ei kallio. ei kai ny samaa mäkee jäädä kihnuttaa ees taas? suunnittelin että mennää se ylös, mut voishan eka ajaa ylös ja ne jotka haluu ni laskee alas ja kiipee uudestaa ylös
    Toisaalta reitin vois kääntää toisinpäin ni sääksikin kiertyis oikenpäin.

En mä kyl tosiaa huomen aamul ehi. voisin illalla mennä ajelee ja vähä kattoo aikaa et paljo missäki pätkäs menee. Aika vaikee arvioida aikaa ku pirtää kartaan viivaa.

Heinikkomäki kelpaa varmasti, mutta mä tarkoitin polku-uraa joka lähtee alkon mkin pihasta suoraan alas.
    Anatole France

piirtelin just kartalle reittiä. Saisko ajeluun käyttää 5h ei tarttis mennä nii kovaa

Mulle voisi riittää vähempikin. On nääs tuo käsi vielä aika heikkona kun se otti itseensä kun piti töissä käyttää hiirtä. Ergonomiamyyntimies toi uuden rollermousen tänään ja se tuntui hyvältä. En osaa käyttää vielä, mutta enhän minä osaa ajaa polkupyörääkään.

Mutta mä koitan tulla jarruttamaan sunnuntaina silläkin uhalla ettei hanska enää toimi ikinä. Nyt on hiukan pidempi stemmi Raadossa kiinni. Jos vaikka sillä tenniskyynärpää paranisi.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Nauraa

Heinikkomäki kelpaa varmasti, mutta mä tarkoitin polku-uraa joka lähtee alkon mkin pihasta suoraan alas.
    No just, ajeleeko ne pahat sedät Dh pyörillä

Ei vaa, muistaakseni elmerillä on ellswortti ja shimaanilla joku pinkki täysnotko ettei ois ollu sama merkki!

Reitti on sitten ainakin noilta osin selvä.heinikko ylös ja mökiltä alas!

Missä Cubbe?

No just, ajeleeko ne pahat sedät Dh pyörillä

Ei vaa, muistaakseni elmerillä on ellswortti ja shimaanilla joku pinkki täysnotko ettei ois ollu sama merkki!

Reitti on sitten ainakin noilta osin selvä.heinikko ylös ja mökiltä alas!

Missä Cubbe?
    Mulla,Shimaanilla ja Zipolla Ellswöörtit,Pekka sedällä vaan.. Nicolai FR
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Missä Cubbe?
    Se tulee jos ehtii.

Kävin äsken pyörähtämässä Märkiössä ja Solttilassa. Lunta ei ole haitaksi asti. su pitäisi olla pakkasta että kelit kyllä tästä paranee Tänään ei ollut hauskaa Lumi tarttu joka paikkaan, vaihtajat jumitteli jne.

ed. mä voin vetää jarruosastoa tietä pitkin ja ollaan mäen alla ihmettelemässä kun te hurvittelette alas
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Mulla,Shimaanilla ja Zipolla Ellswöörtit,Pekka sedällä vaan.. Nicolai FR
    Just...

Poskiontelo-osastokin alkaa taas heräileen talviunilta
    Olikos teillä sunnuntaille joku lähtöaika sovittuna. Mä voisin lähtee taas tauo jälkeen repiin keuhkojani pihalle. Eli jarrumiehen paikka on mulle varattu!
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

Punapää

Se tulee jos ehtii.

Kävin äsken pyörähtämässä Märkiössä ja Solttilassa. Lunta ei ole haitaksi asti. su pitäisi olla pakkasta että kelit kyllä tästä paranee Tänään ei ollut hauskaa Lumi tarttu joka paikkaan, vaihtajat jumitteli jne.

ed. mä voin vetää jarruosastoa tietä pitkin ja ollaan mäen alla ihmettelemässä kun te hurvittelette alas
    Mä en oo ajamassa/putoamassa sitä mäkee alas! Siitä on aikaa kun kävin siinä ylhäällä kurkkaamassa, mutta muistaakseni se ei ollut ajettava ainakaan mulle!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Poskiontelo-osastokin alkaa taas heräileen talviunilta
    Olikos teillä sunnuntaille joku lähtöaika sovittuna. Mä voisin lähtee taas tauo jälkeen repiin keuhkojani pihalle. Eli jarrumiehen paikka on mulle varattu!
    mä oon kans lähössä mutta aika on vähä arvoitus, olikohan se kello 10 ja uimahalli?

Kohta topicissa 50/60 lukee: Nyt ne on hukanneet lähtöpaikankin

Siitä on aikaa kun kävin siinä ylhäällä kurkkaamassa, mutta muistaakseni se ei ollut ajettava ainakaan mulle!
    Nyt piirretään rasti seinään. Mä en uskonut ikinä kuulevani tuollaista lausetta.

Ja jos vim on jarrumies niin mä olen sitten ajoankkuri.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

mä oon kans lähössä mutta aika on vähä arvoitus, olikohan se kello 10 ja uimahalli?

Kohta topicissa 50/60 lukee: Nyt ne on hukanneet lähtöpaikankin
    Mitä? Alkaaks joku irvisteleen ja näyttään alahampaita Rajamäkeläisille?
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

LJS Guest
    Kuulostaa sen verta mielenkiintoiselta, että pakko lähteä kans.

Joojoojoojoo. Uimahalli sunnuntaina 10.00.
    Anatole France

Susia!Taasko...

Oh hoh oli taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita...
    Kävin ajelee herusin suunnalla illalla. Ajoin heinikkomäen ylös ja olin menossa polkua alkon mökille. Metsässä edessäpäin polun vasemmalla puolella loisti jotain kun valo osui sopivasti. No ajattelin vaa et jotain heijastimia taas roikkuu jossain. Keskellä mettää just joo. Noh ei pidä päästää mielikuvitusta valloilleen. Veivasin hissukseen eteenpäin, otsalamppu täysille, tangossa oleva lamppu täysille. Heijastimet lisääntyivät ja niitä oli sopivasti aina kaksi samalla etäisyydellä toisistaan. Tässä vaiheessa oli selvää että eläinten silmät siellä kuusten lomassa kiilui, prkl prkl...Jännitys oli aika suuri tässä vaiheessa ja enää ei rauhallisesta pyörittämisestä huolimatta menty pk-sykkeillä!Suuntasin kaikki valot kuusikkoon ehkä noin 5m-10m päähän itsestäni,peuroja, ainakin 5-6 prkl, meinas tulla kyl kuset housuu ennenkuin tunnistin ne. Oli siinä varmaa peuroillakin ihmettelemistä!

nii vauhtia ja vaarallisia tilanteita...tai noh miten sen ny ottaa...

Pääsin sitte sinne mökillekkin, alla kuva polusta:

Täytyy kyllä sanoa että tässä tapauksessa kuva ei kerro enempää kuin tuhat sanaa!
    Menee vieläkin kategoriaan, en aja.
    Ootko KMW käynny kattoo alaosan, onkohan ahdasta? Jos siellä on tilaa ja jos toi ei lopussa ihan pystysuoraks muutu ni vois sit ehkä...???jos joku muu selvittää ton eka. Kuvaan ois kyl pitäny viedä ees pyörä et tost ois saannu jotain käsitystä. En viittiny ku oli vieläkin karvat pystyssä peura kohtaamisesta ja oisin varmaa ollu selällää jos oisin yrittäny kävellä tota.

zippo Guest
    Sunnuntaina näkee livenä,osuukohan noi kuusen oksat silmiin?Kuva ei kerro vietosta oikein mitään,ehkä hyvä niin....

Mulla oli tarkoitus tänään ajaa heinikkomäki alas ja käydä kattomassa TON polun alapää. mutkumutku meni nippusidevirittämiseksi siinä mökin pihassa ja rupes oikeesti viluttamaan että pois piti äkkiä lähteä. Ehkä huomenna?
    Näitkös liikettä talossa p-olkisin? Kun mä onnahtelin pihaan niin mökin piipusta tuprusi paksusti savua. Jälkiä ei missään. Niillä on varmaan joku ajastin/kaukosäätözydeemi. Aattelin että meinaako se että sinne on tulossa "herroja" ördäämään?

@lansive

Otakkos su mukaan ne sprotviren raadot, mä tuon omat jesseteipit niin tutkailemma tuunausta.

@zippo

voin pakata reppuun oksasakset ja sahan niin ei oksat hypi silmille
    Anatole France

ei ollu mökissä ketää, ei jälkiä ovelle, eikä tullu kukaa huutaa vaikka tohotin lampulla seinänkokoisesta ikkunasta sisään
    on sieltä savua tupruttanu koko talven että tuskimpa sinne on ketään tulossa.

kuva ei tosiaan kerro mitään, mutta ei siinä ainakaan lisävauhtia tarvii polkee ja oksat pitää poistaa...

zippo Guest
    Pakkohan se mäki on ajaa alas kun paikalliset pistää polun kuntoon.thnx

jumankekale.

lähtiskös sitä peesiin? ajetaanko varmasti hiljaa ja kiltisti? otanko liekinheittimen jolla hiillostaa veturin hanuria vauhdin toiveessa?

Mukaan vaan kohta juna lähtee...
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Mukaan vaan kohta juna lähtee...
    Täälläkö pahimmat sedät nykyään kirjottelee...

Olis kyllä muakin kiinnostanu lähtee kattelee uusia maisemia, mut menee
    aikataulut ristiin Kaiun viikkolenkin kanssa.

Kävin eilen illalla maastoa ajamassa 2h. Oli raskas keli,lunta n2-3cm ja pakkasta -3c.
    Vajaa 20km tuli ajettua, vastas tiistain 50-kilsan ajoa.

Saattaa ottaa voimille jos meinaatte ajaa huomenna 5h...

Näyttää tulevan semmonen juna että kun veturi on päässyt Solttilaan niin vasta silloin jarruvaunut nytkähtää liikkeelle uimahallilta
    kmw muokkasi tätä : 10.01.2009 at 12.24 Syy: kooninem lukihärö
    Anatole France

joo joo kaikki mukaan.
    Tosta epstainin ehdotuksesta sen verran että eikö se lisää vain vauhtia jos vetäjää soihtaan liekinieittimellä?

Keli oli eilen raskas mutta ei huomisen säästä tiedä ennen kuin aamulla. Ja kun porukkaa näyttää olevan liikkellä niin viimeisellä on tie ajettavanaan vaikka vetäjä polkis umpiryteikössä!eilen ajoin herusin pään lenkin 2h ja keskari noin10km/h. tuo oli lyhennetty versio mutta varmaa riittää ku tosta jatkaa sääksin kierrolla ja sit märkiö jne aikataulun mukaa. Vähä pitää viel kattoo jos pääsis sääksin ns. oikein päin.

Edit:hyvä sisälukutaito...niinhän siellä just luki että liekinheittimellä lisävauhtia...no musta ei kyllä paljon vauhtia irtoo kun on tosi kipee olo. mutta liikkellä olen huomenna jos ei kuume iske.
    p-olkisin muokkasi tätä : 10.01.2009 at 17.47

Mukana olen kl.10 uh su

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •