FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 18 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    tarkoitus ois lähtee koittaa. Matkajärjestelyt on tosin auki ja samoin matka tahkolla, varmaan 60km riittää ensikertalaiselle jäykkäperäisellä.

Mitäs vuokatissa? Onko maracupin osakilpailu?

Korson kisa tai siis kuntotapahtuma keväällä kannattaa ajaa testi mielessä. Ei ole pahoja mäkiä ja enimmäkseen mukavaa polkua.
    Naapurilla (sillä jonka kanssa ollaan puheväleissä) on matkailuauto. Mä voisin kysyä josko se uskaltaisi lainata sitä. Siinä olisi fillaritelinekin takana jo valmiiksi joten sillä menisi kalustokin mukavasti. En tosin tiedä saako semmoista mihinkään parkkiin siellä lähistöllä ja joutuuko siitä maksamaan itsensä kipeäksi tai jotain. Mutta ihan oikeasti aloin harkitsemaan tuota vaihtoehtona. Olisi sitten ainakin paikka mihin pääsee itkemään huonoa suoritusta katseilta piilossa.

Ja jos mä jaksan ajaa sen 60 kilsaa niin pakko sun on ottaa santsikierros, jotta mä olen ole yli tuntia jälkeen maalissa.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Ivus Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti XC-JJ Katso viesti
    ketäs näiltä seuduilta on miettinyt esim. tahkoa ensi kesänä? voisin itsekin alkaa treenaa sitä varten. vajaa 5kk aikaa vetää ittensä tikkiin.. voipi olla ettei riitä
    Joo, Tahkon 60km on tarkoitus vetää neitsytkisana. Siellä varmasti erittäin hyvät mahkut romuttaa, sekä uusi pyörä, että vanha mies

ketä on pahat sedät?
    Käytä hakua
    Fatless biker

Ivus Guest
    tarkoitus ois lähtee koittaa. Matkajärjestelyt on tosin auki ja samoin matka tahkolla, varmaan 60km riittää ensikertalaiselle jäykkäperäisellä.

Mitäs vuokatissa? Onko maracupin osakilpailu?

Korson kisa tai siis kuntotapahtuma keväällä kannattaa ajaa testi mielessä. Ei ole pahoja mäkiä ja enimmäkseen mukavaa polkua.
    Koskas tää Korson kisa olikaan? Jos aikatavoite täyttyy 26.4 nylkkykisassa, niin mä ripustan tennarit lopullisesti naulaan ja keskityn harrastelemaan näitä huomattavasti mukavampia ajohommia.

Näin amatöörinä uskaltaudun vielä kysymään, että tarviikos näissä kisoissa jonkinnäköistä lisenssiä?

Tossa on kisakalenteria
    http://www.pyoraily.fi/kalenteri/2009/index.htm

Pahat sedät on tuolla
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=32414

Ei kai kuntosarjaan hyytyvät (=kmw)tartte lisenssejä
    kmw muokkasi tätä : 07.01.2009 at 22.05
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Jos sulla on reittitallennin taskussa paatko tänne näkyville missä kävitte. Ihan vaan uteliaisuudesta olen kiinnostunut. Olen jonkin verran ajellut Nuuksio/Siikajärvi/Salmi/Pirttimäki/Vaakkoi/Velskola/Luukki suunnalla
    Tässä nyt aluks sportstrackerin jäljet:
    https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=601215
    https://sportstracker.nokia.com/nts/...x.do?id=601222

Autolle palatessa unohtui pysäyttää tallennus...

XC-JJ Guest
    pärjääkö tuolla ilman nastoja vai pitääkö tässä nyt jostain vielä hommata nastatkin alle..

noh ostos listalle

Nauraa google kertoo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Käytä hakua
    jiihaa, tais olla eka kerta kun sain tän kommentin!
    jep kyllähän ton arvaskin melke ja karin viesteistä tuonne löysi helposti ja kävin jo lukee viime reissustanne.

pärjääkö tuolla ilman nastoja vai pitääkö tässä nyt jostain vielä hommata nastatkin alle..

noh ostos listalle
    Mä ostin Velosportista viime perjantaina elämäni ekat nastarenkaat (Schwalbe Ice Spiker, halvemmat ja painavemmat, kuuskytjotakin erkkiä kipale) ja on ne hyvät ja kivat, suosittelen. Ilmankin pärjää poluilla, mutta pienetkin kinkamat laittaa kävelemään. Ja se peilijäällä ajamisen riemu
    Anatole France

LJS Guest

Kaikki Tahkolle

ketäs näiltä seuduilta on miettinyt esim. tahkoa ensi kesänä? voisin itsekin alkaa treenaa sitä varten. vajaa 5kk aikaa vetää ittensä tikkiin.. voipi olla ettei riitä
    Varmaan tuonne 60km:lle tulee lähdettyä. Muutaman kerran sen ajanut, hyvät järjestelyt ja reitti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ivus Katso viesti
    Koskas tää Korson kisa olikaan? Jos aikatavoite täyttyy 26.4 nylkkykisassa, niin mä ripustan tennarit lopullisesti naulaan ja keskityn harrastelemaan näitä huomattavasti mukavampia ajohommia.

Näin amatöörinä uskaltaudun vielä kysymään, että tarviikos näissä kisoissa jonkinnäköistä lisenssiä?
    31.5 on korso. vuokatti ei ollu mara cupin osakilpailu vaikka kisan omilta sivuilta sain sen käsityksen että ois. viiminen kisa tampereella ja sm-kisa kouvolassa?Hyvinkäälläki piti ehkä kai olla kisa?
    ei tartte lisenssiä, paitsi sm-kisassa jos haluaa tuloksen sm-kisasta, ilman voi ajaa mara cupin pisteistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJS Katso viesti
    Varmaan tuonne 60km:lle tulee lähdettyä. Muutaman kerran sen ajanut, hyvät järjestelyt ja reitti.
    Lähtee googlettaa tuloksia...

Löyty...mikä on tavoite ens kesälle? Nyt ku sulla on täysjouskari ni voisit hyvin sutasta ton 120km
    p-olkisin muokkasi tätä : 07.01.2009 at 22.28

XC-JJ Guest
    taidan säästää ne nasta rengas rahat hissilippuihin et pääsee laskemaan talvella laskettelu on huomattavasti mukavampaa ko pyöräily

LJS Guest
    Lähtee googlettaa tuloksia...

Löyty...mikä on tavoite ens kesälle? Nyt ku sulla on täysjouskari ni voisit hyvin sutasta ton 120km
    Tavoite on ajaa maaliin . Ehkä sitä joskus vielä uskaltaa lähteä 120:lle...

Ivus Guest

noh ostos listalle
    Mä panostin ja hommasin Nuuksion reissulle Ice spikerit. Oli kyllä melkoinen pitoero ja paljon hauskempaa, verrattuna Nokian kesäkumeihin, joilla sitkeästi olen tähän asti sinnitellyt.

Nauraa

...talvella laskettelu on huomattavasti mukavampaa ko pyöräily
    Niin mäki luulin ennen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ivus Katso viesti
    Mä panostin ja hommasin Nuuksion reissulle Ice spikerit. Oli kyllä melkoinen pitoero ja paljon hauskempaa, verrattuna Nokian kesäkumeihin, joilla sitkeästi olen tähän asti sinnitellyt.
    Tees jätkä töitä välillä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Naapurilla (sillä jonka kanssa ollaan puheväleissä) on matkailuauto. Mä voisin kysyä josko se uskaltaisi lainata sitä. Siinä olisi fillaritelinekin takana jo valmiiksi joten sillä menisi kalustokin mukavasti. En tosin tiedä saako semmoista mihinkään parkkiin siellä lähistöllä ja joutuuko siitä maksamaan itsensä kipeäksi tai jotain. Mutta ihan oikeasti aloin harkitsemaan tuota vaihtoehtona. Olisi sitten ainakin paikka mihin pääsee itkemään huonoa suoritusta katseilta piilossa.

Ja jos mä jaksan ajaa sen 60 kilsaa niin pakko sun on ottaa santsikierros, jotta mä olen ole yli tuntia jälkeen maalissa.
    Asuntoautohan ois loistava. Eihän se miksikään mee jos on kuiva keli, mutta sateella kun yltäpäältä mutaisena kisan jäljiltä kampeet sisään!

Voi olla että tyydyn 60km kun porukka pelottelee pahalla radalla!Hiukan kyllä epäilen. Yks heppu jonka oon kai aina kisoissa voittanu oli ajanu johonki kolmeen tuntii viime vuonna. Ja mun mielestä sillä ei oo ku jäykkäperäinen ellei oo sit lainannu jostai. 120km houkuttais mutta ei varmaa malttais lähtee tarpeeks rauhassa ja kävis huonosti.

XC-JJ Guest
    Niin mäki luulin ennen

pakko luulla ko hommasin uudet monotkin siihen päälle vielä hommasin sivakatkin.. eli kyllä täytyy vähän innostuu tosta laskemisest ja kivempaa tuolla mäessä on kuin pyöräilemässä näillä näillä pakkasilla on nimittäin lyhyempi matka lämpimälle kaakaolle.. (varsinkin etelän rinteillä)

Itsellä on tyylinä, itkeä kovia hintoja ja kärsiä vajaalla kalustolla. Kun sitten ostopäätös on tehty se on mallia köyhällä ei oo varaa ostaa P.skaa. Pyöräliikken josta kamaa kotia kannan sanoi viimeostosten yhteydessä että kerran se vaan kirpasee.... niin mut kun vuoden aikana kirpassut jo aika useasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Srami Katso viesti
    Itsellä on tyylinä, itkeä kovia hintoja ja kärsiä vajaalla kalustolla. Kun sitten ostopäätös on tehty se on mallia köyhällä ei oo varaa ostaa P.skaa.
    Tuo on totinen tosi!

Nyt näyttää siltä että hyppään satulaan Röykässä pe 09.30. Pääseekö kukaan irti arjestaan? Lunta ovat luvanneet että jos on kinosta oikeesti täytyy miettiä uudestaan.
    Anatole France

pakko luulla ko hommasin uudet monotkin siihen päälle vielä hommasin sivakatkin.. eli kyllä täytyy vähän innostuu tosta laskemisest ja kivempaa tuolla mäessä on kuin pyöräilemässä näillä näillä pakkasilla on nimittäin lyhyempi matka lämpimälle kaakaolle.. (varsinkin etelän rinteillä)
    Taas väärin
    Rinteessä on pirun kylmä pakkasella! Metsässä on kuuma, välillä nimittäin tulee HIKI!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Tuo on totinen tosi!

Nyt näyttää siltä että hyppään satulaan Röykässä pe 09.30. Pääseekö kukaan irti arjestaan? Lunta ovat luvanneet että jos on kinosta oikeesti täytyy miettiä uudestaan.
    Äläs nyt ehdottele saatan vaikka innostua...

Mitenkäs se sunnuntai minkä pituista reittiä pitäis suunnitella?

Oliko alustavasti joku 4h? Niin vähän tietä tai latupojhjia kuin mahdollista on setien toiveena.
    Anatole France

XC-JJ Guest
    rinteessä ei oo koskaan kylmö jos on pukeutunu oikein.. hengästyneenä on ikävä vetää pakkas ilmaa keuhkoihin.,. meikäläisellä se tekee oikeesti pahaa.. :S

Sunnuntai kiinnostaa pe ei mahd.

eli ennemmin jalkautuminen kuin tie

eli ennemmin jalkautuminen kuin tie
    Ehdottomasti ehkä
    Anatole France

Ivus Guest
    Tees jätkä töitä välillä!
    Samat sanat!

Ivus Guest
    Äläs nyt ehdottele saatan vaikka innostua...

p-olkisin ei kyllä millään voi ehtiä töiltään arkena

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •