ElectrobikeGiantGarminHepha
Näyttää tulokset 1 - 30 / 1910

Aihe: www.bike-components.de

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A R:nen Katso viesti
    Minulla yksi tuollainen "2–7 Tage" -tuote kesti 4–5 kk, yhtä on nyt odoteltu kohta kuukausi ja muutamia vastaavia ei sitten oikeasti löytynyt lainkaan (mikä kyllä ilmoitettiin ainakin alle viikossa). Taitavat yleensä olla varastokirjanpito-ongelmia tukkureilla/maahantuojilla, eli väitetään tuotetta löytyvän kun se oikeasti on loppu. Noille nyt ei kauppias hirveästi voi tehdä mitään (paitsi tietysti pitää itsellään isompia varastoja, mutta se taas näkyy heti hinnoissa).
    Joo, varmaan kyl tukkurien/maahantuojien ongelmia lähinnä, mut jotenki rupes tympäsemään kun useamman kerran tuli "paketti lähtee ihan kohta" -viesti ja tuote muuttui nettikaupan puolella 2-7 Tagesta vielä pidemmälle, eli tuskin oli lähdössä ihan heti. Joo, automaattiviestejä ovat, mut harhaanjohtavia kuitenkin. Jos en ois itse menny sieltä nettikaupan puolelta ihmettelemään, ni ehkä vieläki odottaisin, et paketti lähtee "viikon loppupuolella" matkaan.

Tai sitte ois voitu ilmottaa heti, et noissa menee vähä pidempään (joka varmaan oli tiedossa koska saatavuus oli päivitetty), jolloin oisin voinu tehdä itse päätökseni ajoissa käydä hakemassa renkaat paikallisesta ja ajaa monta viikkoa niillä osilla, mitkä tilauksessa oli hyllyssä jo alunperin.

Edit. Katoin tuossa sähköpostejani, eli n. 5 viikkoo joutu odottelee paketin lähettämistä ja tuotetta, jonka sit kuitenki jätin pois, et sais ees muut kamat :P
    Samuli-1 muokkasi tätä : 02.01.2009 at 00.24

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •