Ledi ei lämpene (huolestuttavasti), sillä se on vasten kotelon alumiinipintaa. Enemmän ainakin minulla lämpenee tuo 1000 mA poweri, joka on alumiiniputkessa, suorastaan tulikuumaksi. En ole tuosta kovin huolestunut ja aion ajella lämpimämmälläkin kelillä. En yleensäkään polta valoja paikallaan vaan sammutan pidempien taukojen ajaksi. Ajon aikana käy sen verran vinka että jäähdytys pelannee ok.
Lisäksi hyllyssä on ns. lämpöteippiä, jolla voin kiinnittää powerin suoraan alumiiniputken seinämään jos tulee ongelmia. Sen pitäisi siirtää lämpö tehokkaasti al-putkeen ja siitä ulkoilmaan. Putkeen kun on vähän paha kiinnittää suoraa levyä.
Kannattaa toteuttaa kotelointi suoraan siten, että kotelo itsessään toimii jäähdyttimenä. Powerin koteloinnin olisi voinut tehdä suoraseinäisestä tavarasta jolloin jäähdytys olisi senkin osalta parempi. Mutta kun TeijoH oli jo keksinyt, että Bilteman teleskooppiairo on erinomainen ja halpa materiaali, en keksinyt itse parempaa ja päädyin siihen lopulta itsekin.
![]()










Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit