Hyvinkin hiljaiset ovat alustasta riippumatta omien kokemusten mukaan. Mulla näiden koko on sama kuin Shimanon maastokesäkengässä (M075, koko 44). Tavallisten kenkien koko on taas 42.
Vettä pitävät erinomaisesti, enää puuttuu vaan pakkastesti, mutta sitä voikin joutua odottelemaan..
02.12 tilaus sisään ilta kahdeksalta (Hayes Stroker Garbon etu/taka 180mm levyillä yht. 152 eu) eilen 8.12 hain tavarat postista. Ensikokemus positiivinen, käytän jatkossakin.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Tilasin 7.12 ja postiin tilaus on lähtenyt 8.12. Jännityksellä odotan, joskos uudet talvikengät olisi loppuviikosta kotona.
Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.
Itse tein tilauksen Merlinille muutamasta osasta 1.12 ja 2.12 tuli vastaus, että tavara oli lähtenyt. Postista tuli lappu 5.12, jolla sain haettua paketin.
Tuntui toimivan erittäin nopeasti ja hyvin.
Tilasin 9.12. Alturan NightVision asun minäkin, lisäksi jarrupalikoita ja Parktuulin pinna-avaimen.
Tänään maanantaina 15.12 tuli lappu ja noudin postista.
Alturan Large koko tuntuu pituudelta sopivan 180cm mittaiselle. Fleessiä ja willapaitaa mahtuu tosin takin alle helposti useampi nykypainolla..
Altura Nightvision Waterproof musta L-koko takki näin kuiviltaan testattuna tuntuu olevan ihan lujaa kangasta ja siististi kasattu, saumat viimeistellyt, ei vetoketjujen väliin takkuavia reunoja, runsaasti heijastavaa pintaa, yksinkertainen leikkaus, tuntuu toimivalta. Rintatasku pieni, selkätasku iso.
Hihojen pituus riittävä, jotta kädet pysyvät lämpiminä. Pitää tuota voluumia varmaan säätää repun hihnoilla piukemmalle. Laminoitu kangas suunnilleen yhtä jäykkää kuin Haglöfsin Goretex shellissä.
Altura Nightvision Waterproof musta L-koko housut, melkein samat sanat.
Ei vuoria, ei haarakiilaa, tavallinen ulkoiluhousujen rakenne ilman henkseleitä on yksinkertainen, mutta vaatii enemmän alle laitettavaa. Vahva kangas vaikuttaa kyllä kestävältä, jos saumat kestävät.
Perjantaiksi luvattu sadetta, ämmiä äkeet selässä, katsotaan sen jälkeen miltä tuntuu..
Mukava kuulla, että jälleen yksi on löytänyt Alturan takin ja vielä pitää siitänyt toivotaan kovia sateita ja märkää ilmaa. Et kastu
![]()
Still rides with 26er
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Tämä putiikki vei kyllä voiton kaikessa. Toimitusaika 3 arkipäivääJatkossa ei tarvitse miettiä, ostanko uudelleen.
Holokki auki ku H. Moilane.
Meinasin tuolta tuota xt:n kiekkosettiä tilailla, mut onko tosiaan postikulut ton 35 eurii vai käsitänkö sen jotenkin väärin? Aika rajut postikulut jos noin on![]()
Ei kehujen väärtti,tavara on listojen mukaan on Stock.Bullshittiä
Stemmiä saa ventata 3 viikkoa.Ei meikäläisen kauppa.
Eivät vastanneet Merlinistä viikossa mitään sähköpostitse tapahtuneeseen tiedusteluun, joten jäi sitten pyörä tilaamatta sieltä.
30.12 tilasin tavaraa, ei ole vielä kuulunut. Todennäköisesti pyhät rassaa sielläkin.
En tiedä viettävätkö Britit loppiaista, mutta ovat saattaneet olla kiinni perjantain ja tämän päivän, keskiviikkonakin mahdollisesti extra lyhyt työpäivä?
Holokki auki ku H. Moilane.
Sama homma täälläkin tilaus tehty vuodenvaihteessa. Varmaan lomia ja pyhiä sielläkin.
Merlinillä on tosiaan hieman muita kauppoja korkeammat postikulut, mutta toisaalta aika monet tuotteet ovat halvempia. Edellinen paketti tuli kuitenkin todella nopeasti suoraan ovelle toimitettuna.
Bike-componentsillakin maksaa kiekkojen rahtaus suomeen 30€.
Suo, kalja ja läski.
Tarjoustavara (Vakio.Krääsää =Strokerit, LX-kammet ym. kulutusosia ) lähti parissa vuorokaudessa tulemaan.
Kiekot, rungot ja pyörät ovat rahdin suhteen erikoishinnoittelussa, muu tuntuu tulevan 9.95£ paketissa.
Vastaukset kysymyksiin saa varmemmin puhelin kauttasähköpostiin todella vastailevat vaihtelevasti. Olen yrittänyt onkia heiltä sitä vaatteiden kokotaulukkoa, mutta eivät millään sellaista suostu laatimaan/antamaan minulle. Harmi sinäänsä, koska siitä olisi apua täällä ja miksei muuallakin
![]()
Still rides with 26er
Jahans, velhot ovat palanneet lomilta.
Suo, kalja ja läski.
Nyt haiskahtaa,mulle vastailivat sujuvasti 29.12.2009 e-mailiin.Tänään pistin uudestaan kyselyä stemmistä kun ei näy eikä kuulu seurantakoodia.Hoh hoijaa.
2 työpäivän sisään lupasi (John P) pistää paketin tulemaan.
Ei ilmeisesti lähtenyt kun koodiakaan ei tule e-mailiin.
Hokkuspokkus firma.
Mulle tuli s-postiin ilmoitus, että on lähetetty. Seurantakoodia ei tullut, vaikka aikaisemmin on samassa s-postissa aina ollut. Liekkö niinpal kiiru etteivät ehdi laittaa koodeja. Ilmeisesti eri tilanne kuin sulla.
Toistaiseksi kuitenkin ihan positiiviset fiilikset firmasta. Kamoillakaan ei ole kiire, mutta ainahan se vähän kuumottaa, kun on tilaus sisällä.
€dit: Viimeksi tuli näköjään kolmessa päivässä ks. ilmoituksesta.
Suo, kalja ja läski.
Mä sain asiallisesti seurantakoodin viikossa molemmille tilauksille. Itellahan ei tiedä sitten koodista mitään, onko tietoa, mitä firmaa käyttävät suomessa jakeluun![]()
Tein tuossa joulun alla (21.12.08) tilauksen Merliniltä ja oli muuten viimeinen kerta kun siitä putiikista mitään tilaan![]()
Ensin tuli viestiä että tilattu haarukka on loppunut varastosta, tavara hyvitetään mutta muuten tilaus pysyy ennallaan. Kamoja ei kuitenkaan alkanut kuulua (aattelin sen johtuvan pitkistä pyhistä) ja sitten eilen (8.1) sain viestin että tilaus oli jonkun tietokone ongelman takia tilausta ei oltu käsitelty ollenkaan, mutta oli tietysti laskutettu!!! KAIKKI tilatut tavarat olivat päässeet loppumaan varastosta ja nyt sitten koko tilaus on peruttu. PRKL!!!
Hieman sieppaa tuollainen toiminta koska kaveri vielä henkilökohtaisesti ilmoitti että vaikka yksi tuote olikin loppunut niin muuten tilaus tulee normaalisti. Nyt tässä sitten odotellaan että milloin hyvitykset näkyvät tilillä... Tastälähtien taidan pitäytyä CRC:n tavaroissa!!!
Kirjanmerkit