Otin juuri vastaan sähköpostia B24:ltä,jossa pyydettiin lähettämään takaisin koko lähetys sisältöineen. Kaikessa sisällössähän oli siis jotain vikaa. Etuvalo väärää mallia ja johto puuttui sekä takavalo rikki. Pyysivät lähettämään paketin halvimman mukaan ja lupasivat korvata lähetyskulut max. 15€ asti. Harmi,että ehdin avata etuvalojen paketin (melko perusteellisesti eli lapsi jouluna tyyliin),mutta tokkopa nuo myyntiin enää menevätkään.
Postissa veloittivat 6.50€ ja sillä hinnalla pitäisi mennä Saksaan asti.
Eilen (8. joulukuuta) tuli s-postia, että paketti on saapunut B24:n hoteisiin.
Kesti jonkin aikaa.
Posti on mitä on. Olin yllättynyt, ettei paketti tullut bumerangina takaisin.
Kivasti toimi vaikka lienee jouluruuhka jo ovella. 5.12. tilaus sisään ja 11.12. perillä. Flite ja gumekset oikeilla väripaleteilla niinkuin pitikin.
Keskiviikkona olivat lähettäneet paketin kohti minua, mutta tänään perjantaina se ei vielä tullut. Sormet syyhyävät jo. TuletuletuletuletuletuletuletuletuletuleJO!!!![]()
Vanteet tilattiin to iltana ja pikkuveljen synttärilahjavanteet perillä seuraaavana tiistaina. Laitoin toimitusosoitteeksi duunin jossa respa auki klo 8-16. Kaikenkaikkiaan aika nopsaa.
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Tilaus 19.12 ja perillä 29.12. Sähköpostit englanniksi ja lähetyksen seurantakoodi tiedoksi erikseen pyytämättä.
Kun vielä nettisivujen käyttöliittymä on yksi parhaista, niin taitaa PBK jäädä kakkosvaihtoehdoksi..
Tilaus lähti maanantaina 5.1. ja paketti tuli perjantaina 9.1. kotiin kannettuna aivan oikeat tilatut tavarat sisällään.
Nopeaa toimintaa !
ÖRM 2021
Eilen tilattu, tänään lähti. Saa nähdä milloin tulee.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Maanantaina tilattu ja perjantaina oli paketti perillä. Ei voi kuin kiittää taas toimitusta.
Paketissa kaikki mitä piti ja ehjänä.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Pientä sälää tilasin viime viikolla uudestaan. Ja taas toiminta kiitettävää. DHL tuo paketin työpaikalle ripeästi. Seurantatiedot ei ihan pysy mukana, mutta parempi näin päin, että paketti liikkuu nopeampaa, kuin tiedot siitä.
Keskiviikon ja torstain välisenä yönä tilaus sisään ja tänään tiistaina DHL toi paketin kotiin. Kuski soitti kysyäkseen ovikoodia toisin kuin Itellan kuskit. Sekalainen kasa tavaraa kohtuu hyvin pakattuna kiekkolaatikkoon ja kaikki ehjää ja oikeaa tavaraa. Yhdyn siis tämän kaupan kehujiin. Ja tosiaan 5,95e toimituskulut. Ja nyt eikun asentamaan! Jaa piru, näähän olikin vaimon pyörään...
ilkkako muokkasi tätä : 10.02.2009 at 13.44 Syy: typo
Mitenkä tuolta sitten käytännössä tilataan jos omistaa Visa Electron kortin?
Käykö edes Electron vai pitääkö olla pelkkä visa?
Noista pelkkä Visa-vaihtoehto on ollut mielestäni tarjolla. Tietysti Masteri ja Diners ja mitä niitä onkaan... Komppaan tässä ohessa hyvää palvelua saaneita! Itsellä tapana ensimmäisen tilauskertani opettamana ottaa yhteyttä diileriin(tällä kulmakunnalla nykyään Lähetti-Ykkönen), saatuani Bike24:lta ilmoituksen tavaran lähtemisestä, että soittavat, ennen kuin lähtevät paketin kanssa liikkeelle, olenko koti- vai työosoitteessa. Nopeuttaa hommaa, kun jää turha ajaminen heiltä vähemmälle.
Kampi laskee, kampi nousee. Pyöräilyä pyöräilyn ilosta.
Laaja valikoima, kilpailukykyiset hinnat ja erinomainen sivusto.
Viime tilaus jätetty to-pe välisenä yönä, perjantaina toimitettu DHL'ään Dresdenissä, maanantaina Suomessa ja tiistai iltapäivällä perillä (2,5 arkipäivää)
Koska ei oltu kotona soittivat DHL'ltä ja sovittiin paketin jättämistä ulko-ovelle.
Aiemmin olen joutunut vaihtamaan jokunen asuste koon takia ja sekin on onnistunut hyvin vaikkakin eivät ole velvollisia tämän perusteella vaihtamaan. Silloin itse oli korvattava palautettavan esineen lähetyskulut mutta korvaava esine toimitettin veloituksetta.
Jawohl,
Kolmas tai neljäs tilaus lähti juuri tähän putikkiin ja samaan aikaan ruåtsin-maalle - katsotaan kumpi ehtii ensin.
Jumalauta.
DPD ei nykyään sit näköjään yritäkään toimittaa kotiin tilattuja paketteja kotiin.
Veivät pyytämättä ja yllätyksenä (ilman erillistä ilmoitustakaan) mun kiekot SIWAAN kaukana mun kotoa.
Eivät enää kuljeta himaan kun "meillä on toimitukset ennen neljää ja ihmiset eivät ole kotona". Asiallista "palvelua" kun ei edes yritetä, tai soiteta et onnistuuko.
Saatan jatkossa tilata tavarani muualta.
edit: paketin lokaatio siis selvisi vasta kun soittelin dpd:lle et miksei tule paketti kun ollut jakelussa jo perjantaiaamuna.
Ilmeisesti kristallipallo on hyvä kommunikointiväline kyseisen putkan kanssa kun ei voi edes ilmoittaa mihin on mun kamat viety...
Itse olen ratkaissut ongelman tilaamalla kaikki lähetykset työpaikalle. Kun vastaanottajana on yritys, paketteja ei viedä mihinkään lähipostii, SIperian WAlintaan tai muuhunkaan lähikauppaan, missä sitten lieneekään. Jakelukin hoituu ensitilassa.
Holokki auki ku H. Moilane.
Itse olen huomannut että tuo on varsin toimivaa.
Vielä kun olen tällainen hätähousu niin paketin saa aikaisemminkin käsiinsä.
Miusta on myös huomattavasti helpompaa asennella uudet kilkkeet pyörään kiinni duunipaikalla jonne oonkin kantanut osan työkaluista ja siellä ei tarvitse niin pelätä lattialle tippuvaa rasvaa tms.
Ensinmäinen tilaus lähti tänään kyseiseen kauppaan, nyt odotellaan malttamattomana ja uteliaana.....
Rengasta ja kumia tuli saksanmaalta. Oikea määrä ja oikeassa ajassa. Nyt vain rengasta vaihtamaan ja reikää hankkimaan.
Persikka. Sakuilla ei ole vähänkään arvokkaammassa tavarassa (kaffaa, satulaa, kypärää) saldot kunnossa. Ja eikun tylyttämään typerää asiakasta.
Kahden viikon kiivailun jälkeen jälkeen tavaraa löytyi, mutta maku meni.
Imeköön tosta
http://www.youtube.com/watch?v=ldoOs...eature=related
Life is a lesson. You've learn it when you're through -Limp Bizkit
onko tosiaan näin että yli 250 € tilaukset tulevat tuolla 6 € postituskuluilla, riippumatta paketin fyysisestä koosta? kun ite oisin tilaamassa kiekkoja ja tankoa ym suurempikokoista tavaraa...
Tilasin hiljattain tuolta kiekot ja muuta sälää. Yli 250 €:n tilaukset tulee tosiaan sillä 5.95 €:n postimaksulla.
Muutenkin homma toimi hienosti, tilaus sisään keskiviikkoiltana ja tavarat perillä maanantaina!!
Kirjanmerkit