GiantElectrobikeBikeshopLostInLapland
Sivu 8 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 1611

Aihe: www.bike24.de

JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JariV Katso viesti
    Tilasin itselleni paidan, joka sitten sattuikin olemaan pieni (Huom. hartioiden kohdalta ). Laitoin s-postia asiasta ja vastaus tuli seuraavana arkipäivä. Viestissä oli ohjeet palauttamisesta. Lähetin paidan viikko sitten perjantaina takaisin omalla kustannuksella (kuplapussi + postimaksu yht. 4,50 €). Tiistaina tuli sähköpostiin viesti, että paita oli saapunut perille. Eilen (torstaina) tuli viesti, että uusi paita on lähetetty. Mukana olleella seurantakoodilla tarkistin, että paita oli saapunut Dresdenissä paikalliseen DHL:n toimipisteeseen (tai vastaavaan). Arvelisin paidan olevan ensi viikon puolivälissä täällä.

Sivuilla oleva varastotilannelaskuri tosin näytti ko. paidan L-koon kohdalla, että tuote on loppu, mutta näköjään sitä varastosta ainakin yksi löytyi. Toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen ko. lafkan palveluun ja sen nopeuteen.
    Tänään paita tuli perille. Tällä kertaa koko oli sopiva . Aikaa palautuksen lähettämisestä uuden tuloon meni n. puolitoista viikkoa eli nopeammin kuin he lupasivat (pari viikkoa).

Kaitainen Guest

Minulle on postia!

Otin juuri vastaan sähköpostia B24:ltä,jossa pyydettiin lähettämään takaisin koko lähetys sisältöineen. Kaikessa sisällössähän oli siis jotain vikaa. Etuvalo väärää mallia ja johto puuttui sekä takavalo rikki. Pyysivät lähettämään paketin halvimman mukaan ja lupasivat korvata lähetyskulut max. 15€ asti. Harmi,että ehdin avata etuvalojen paketin (melko perusteellisesti eli lapsi jouluna tyyliin),mutta tokkopa nuo myyntiin enää menevätkään.

Kaitainen Guest

Paketti lähetetty

Postissa veloittivat 6.50€ ja sillä hinnalla pitäisi mennä Saksaan asti.

Kaitainen Guest
    Eilen (8. joulukuuta) tuli s-postia, että paketti on saapunut B24:n hoteisiin.
    Kesti jonkin aikaa.

JariV Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kaitainen Katso viesti
    Eilen (8. joulukuuta) tuli s-postia, että paketti on saapunut B24:n hoteisiin.
    Kesti jonkin aikaa.
    Kestipä se kauan. On tainnut joku Suomen Postista tai Itellasta tai mikäsenytsittentaasolikaan viedä se ihan itse kävellen perille.

Kaitainen Guest
    Posti on mitä on. Olin yllättynyt, ettei paketti tullut bumerangina takaisin.

PauliAnkka Guest
    Kivasti toimi vaikka lienee jouluruuhka jo ovella. 5.12. tilaus sisään ja 11.12. perillä. Flite ja gumekset oikeilla väripaleteilla niinkuin pitikin.

Kaitainen Guest
    Keskiviikkona olivat lähettäneet paketin kohti minua, mutta tänään perjantaina se ei vielä tullut. Sormet syyhyävät jo. TuletuletuletuletuletuletuletuletuletuleJO!!!

PauliAnkka Guest

Vanteet tilattiin to iltana ja pikkuveljen synttärilahjavanteet perillä seuraaavana tiistaina. Laitoin toimitusosoitteeksi duunin jossa respa auki klo 8-16. Kaikenkaikkiaan aika nopsaa.
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Tilaus 19.12 ja perillä 29.12. Sähköpostit englanniksi ja lähetyksen seurantakoodi tiedoksi erikseen pyytämättä.

Kun vielä nettisivujen käyttöliittymä on yksi parhaista, niin taitaa PBK jäädä kakkosvaihtoehdoksi..

Peukalo ylös

Tilaus lähti maanantaina 5.1. ja paketti tuli perjantaina 9.1. kotiin kannettuna aivan oikeat tilatut tavarat sisällään.

Nopeaa toimintaa !
    ÖRM 2021

Eilen tilattu, tänään lähti. Saa nähdä milloin tulee.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Maanantaina tilattu ja perjantaina oli paketti perillä. Ei voi kuin kiittää taas toimitusta.
    Paketissa kaikki mitä piti ja ehjänä.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xs2jammu Katso viesti
    Maanantaina tilattu ja perjantaina oli paketti perillä. Ei voi kuin kiittää taas toimitusta.
    Paketissa kaikki mitä piti ja ehjänä.
    komppaan..

Paketti lähti Saksasta 9.1, ja se oli kotiovella 13.1. Ihan jees .
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Eilen (8.1.) tilattu, tänään lähti. Saa nähdä milloin tulee.
    Tänään tuli. Tavarat ok.

Pientä sälää tilasin viime viikolla uudestaan. Ja taas toiminta kiitettävää. DHL tuo paketin työpaikalle ripeästi. Seurantatiedot ei ihan pysy mukana, mutta parempi näin päin, että paketti liikkuu nopeampaa, kuin tiedot siitä.

ilkkako Guest

Vauhdilla kotiin.

Keskiviikon ja torstain välisenä yönä tilaus sisään ja tänään tiistaina DHL toi paketin kotiin. Kuski soitti kysyäkseen ovikoodia toisin kuin Itellan kuskit. Sekalainen kasa tavaraa kohtuu hyvin pakattuna kiekkolaatikkoon ja kaikki ehjää ja oikeaa tavaraa. Yhdyn siis tämän kaupan kehujiin. Ja tosiaan 5,95e toimituskulut. Ja nyt eikun asentamaan! Jaa piru, näähän olikin vaimon pyörään...
    ilkkako muokkasi tätä : 10.02.2009 at 13.44 Syy: typo

Mitenkä tuolta sitten käytännössä tilataan jos omistaa Visa Electron kortin?

Käykö edes Electron vai pitääkö olla pelkkä visa?

Noista pelkkä Visa-vaihtoehto on ollut mielestäni tarjolla. Tietysti Masteri ja Diners ja mitä niitä onkaan... Komppaan tässä ohessa hyvää palvelua saaneita! Itsellä tapana ensimmäisen tilauskertani opettamana ottaa yhteyttä diileriin(tällä kulmakunnalla nykyään Lähetti-Ykkönen), saatuani Bike24:lta ilmoituksen tavaran lähtemisestä, että soittavat, ennen kuin lähtevät paketin kanssa liikkeelle, olenko koti- vai työosoitteessa. Nopeuttaa hommaa, kun jää turha ajaminen heiltä vähemmälle.
    Kampi laskee, kampi nousee. Pyöräilyä pyöräilyn ilosta.

Gusse Guest

Peukalo ylös Nopea toimitus

Laaja valikoima, kilpailukykyiset hinnat ja erinomainen sivusto.
    Viime tilaus jätetty to-pe välisenä yönä, perjantaina toimitettu DHL'ään Dresdenissä, maanantaina Suomessa ja tiistai iltapäivällä perillä (2,5 arkipäivää)
    Koska ei oltu kotona soittivat DHL'ltä ja sovittiin paketin jättämistä ulko-ovelle.
    Aiemmin olen joutunut vaihtamaan jokunen asuste koon takia ja sekin on onnistunut hyvin vaikkakin eivät ole velvollisia tämän perusteella vaihtamaan. Silloin itse oli korvattava palautettavan esineen lähetyskulut mutta korvaava esine toimitettin veloituksetta.

PauliAnkka Guest
    Jawohl,

Kolmas tai neljäs tilaus lähti juuri tähän putikkiin ja samaan aikaan ruåtsin-maalle - katsotaan kumpi ehtii ensin.

bere Guest
    Jumalauta.

DPD ei nykyään sit näköjään yritäkään toimittaa kotiin tilattuja paketteja kotiin.
    Veivät pyytämättä ja yllätyksenä (ilman erillistä ilmoitustakaan) mun kiekot SIWAAN kaukana mun kotoa.

Eivät enää kuljeta himaan kun "meillä on toimitukset ennen neljää ja ihmiset eivät ole kotona". Asiallista "palvelua" kun ei edes yritetä, tai soiteta et onnistuuko.

Saatan jatkossa tilata tavarani muualta.

edit: paketin lokaatio siis selvisi vasta kun soittelin dpd:lle et miksei tule paketti kun ollut jakelussa jo perjantaiaamuna.
    Ilmeisesti kristallipallo on hyvä kommunikointiväline kyseisen putkan kanssa kun ei voi edes ilmoittaa mihin on mun kamat viety...

Itse olen ratkaissut ongelman tilaamalla kaikki lähetykset työpaikalle. Kun vastaanottajana on yritys, paketteja ei viedä mihinkään lähipostii, SIperian WAlintaan tai muuhunkaan lähikauppaan, missä sitten lieneekään. Jakelukin hoituu ensitilassa.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Itse olen ratkaissut ongelman tilaamalla kaikki lähetykset työpaikalle. Kun vastaanottajana on yritys, paketteja ei viedä mihinkään lähipostii, SIperian WAlintaan tai muuhunkaan lähikauppaan, missä sitten lieneekään. Jakelukin hoituu ensitilassa.
    Itse olen huomannut että tuo on varsin toimivaa.
    Vielä kun olen tällainen hätähousu niin paketin saa aikaisemminkin käsiinsä.
    Miusta on myös huomattavasti helpompaa asennella uudet kilkkeet pyörään kiinni duunipaikalla jonne oonkin kantanut osan työkaluista ja siellä ei tarvitse niin pelätä lattialle tippuvaa rasvaa tms.

Ensinmäinen tilaus lähti tänään kyseiseen kauppaan, nyt odotellaan malttamattomana ja uteliaana.....

Rengasta ja kumia tuli saksanmaalta. Oikea määrä ja oikeassa ajassa. Nyt vain rengasta vaihtamaan ja reikää hankkimaan.

Persikka. Sakuilla ei ole vähänkään arvokkaammassa tavarassa (kaffaa, satulaa, kypärää) saldot kunnossa. Ja eikun tylyttämään typerää asiakasta.
    Kahden viikon kiivailun jälkeen jälkeen tavaraa löytyi, mutta maku meni.
    Imeköön tosta
    http://www.youtube.com/watch?v=ldoOs...eature=related
    Life is a lesson. You've learn it when you're through -Limp Bizkit

Jukkeli84 Guest
    onko tosiaan näin että yli 250 € tilaukset tulevat tuolla 6 € postituskuluilla, riippumatta paketin fyysisestä koosta? kun ite oisin tilaamassa kiekkoja ja tankoa ym suurempikokoista tavaraa...

Tilasin hiljattain tuolta kiekot ja muuta sälää. Yli 250 €:n tilaukset tulee tosiaan sillä 5.95 €:n postimaksulla.
    Muutenkin homma toimi hienosti, tilaus sisään keskiviikkoiltana ja tavarat perillä maanantaina!!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •