Viittäkymppiä näyttää jo mittari.
Viittäkymppiä näyttää jo mittari.
Fatless biker
En. Kun menen valmiiksi lämpimään saunaan tuohon Särkijärven rantaan![]()
Kaar ittelles vaa
En minäkään. Kävin vaan kuumassa suihkussa.
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
En, mutta ostin uuden kiukaan![]()
Jos et aja et voi ottaa!
Saunan lämmitin ja äsken kävin saunomassa. Eihän se kerrostalon pikkuinen sähkösauna ole kovin hääppöinen mutta kuitenkin paljon parempi kuin ei saunaa ollenkaan. Onneksi voin mennä mökille ja lämmittää ison puulämmitteisen saunan aina kun siltä tuntuu mutta talvella tulee kuitenkin harvemmin käytyä mökillä saunomassa.
Pyöräilyä jo vuodesta 2007
Lämmitin, ja nyt sinne mennään![]()
Ville Ilves
Kyllä vain, sauna on lämpiämässä.
en, mutta pitkästä aikaa menen Harjutorin saunaan![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kylläooooooooooo
Ajattelin lämmittää tuos vähän illemmalla. Pitäisköhän tänään oikein käydä uimassakin, kun vesisateet vei viimesetkin jäät rannoilta
Edit: tuli saunottua ja tuli myös käytyä järvessä, vesi oli hileistä...
järppä muokkasi tätä : 29.11.2008 at 21.24
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Kyllä lämmitin ja just tulin sieltä. Nyt kelpaa mennä puhtaisiin lakanoihin piehtaroimaan.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Tarkoitus olisi...
Sähkö lämmitti sillä aikaa kun mä olin lenkillä.
Ville Ilves
Ajastimella lämpesi just siihen hetkeen kun palasin päivän lenkiltä.
If Jens Voigt was a country, his principle exports would be Pain, Suffering, and Agony.
On taas niin inha ilma,että taidan lämmittää saunan illalla.
Kyllä. Vaimo on firmaa edustamassa, joten heti kun muksu on saatu untenmaille painelee meikäläinen olut kourassa saunaan...
Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi
Kylläooooooooooo
Saunaa lämmittävät täällä turhan päiten! Pahoja ihmisiä. Missä on Greenpeace?
![]()
Kohta lähden saunaan!
Se on töissä päällä aamusta iltaa, joten miksi vaivautua..![]()
Joo! Tuli lämmitettyä vanha kiuas viimeisen kerran. Huomenna saan uuden kiukaan, jossa on 100 kiloa kiviä.![]()
Jos et aja et voi ottaa!
Ootpa hankkinut kunnon kiukaan, onneksi olkoon. Minun mökkisaunan kiukaassa on 60 kg kiviä ja silläkin kivimäärällä jo aika mukavat löylyt saa.
Eipä näytä puulämmitteinen kiuas ikuisesti kestävän, minun kiukaan tulipesän seinämään on jo tullut pikku halkeama kuuden vuoden käytön jälkeen mutta ei se vielä haittaa.
Pyöräilyä jo vuodesta 2007
Tänään vois pyrkiä lämmittämään, puukiukaan toki.
Juu, laitoin Mondexin virran päälle äsken![]()
Toiseksi eniten ketuttaa kaikki
Tänään lämmitetään. Annetaan emäntien kurkkia linnanjuhlia ja jökötetään sillä aikaa itse saunassa. Jesh!
Kuulin lasin hajoavan lattialle ja tiesin ettei se ollut minun vikani. Samalla kuitenkin tajusin, että minua siitä tultaisiin syyttämään.
Kylläooooooooooo
Näpit ja varpaat saa kohta sulamaan saunassa. Kiukaan luukkuun täytyy hommata uusi lasi, kun joku tampio rikkoi sen muutama viikko sitten ...
10k-kerhon jäsen
Juuri äsken sytytin.
Kirjanmerkit