Jos ette huomanneet niin voin kertoa että olin lujasti hengessä mukana teidän lenkillä. Hienon kelin laitto yläkerran isäntä.![]()
Jos ette huomanneet niin voin kertoa että olin lujasti hengessä mukana teidän lenkillä. Hienon kelin laitto yläkerran isäntä.![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Hieman hengennostatusta:
http://www.youtube.com/watch?v=fbndUSHL9A0
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
Jaaha Vimi on selviytynyt eilis illasta
Oltiin tänään porukalla kiertelemässä polkuja. Prkleen nokia ei ollu tallentanu reittiä. Aikaa meni nelisen tuntia ja lähes kokoajan poluilla. Kierrettiin suurinpiirtein kaikki maholliset ja mahottomat; sääksin, vihtilammen ja märkiön rannat. Ois kiva ollu nähä reitti ja kilometrit mutta ku ei näy ni ei näy. Yhet ketjutki katkes mutta onneksi Teemun repusta löytyi ketjutyökalu ja matka jatkui.
Kiitokset lenkkiseurasta Teemulle,Henulle,Tommille ja Hannulle.
Pitäsköhän huomenna käydä tallentaa sama reitti?Oisko lähtijöitä?
Tommi jos satut lukee: Pistä privaa tai pyydä teemulta mun numero ni pannaan se sun kervelo kasaan!
Vaiha Duraceleihin!
Jos tulee lenkillä kookospähkinöitä niskaan niin en tunnusta mitään![]()
Anatole France
Sopii, klo 9 isokalliontien ja puistotien risteys. Ilmoitellaan jos tulee jotain esteitä.
sovittu!
...
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
Aiheuttamieni epäselvyyksien johdosta seuraavaksi uudestaan aikaisempi viestini.
Ehkä oleellisin asia tuossa viestissä ja syy sen kirjoittamiseen oli teroittaa kaikille sitä että laduilla EI AJETA! Kai tuon voi toisinkin ymmärtää?jos haluaa??
Kiinnittäkää erityistä huomiota viimeiseen lauseeseen! Jos mahdollista olisin sen lihavoinut!
![]()
p-olkisin muokkasi tätä : 07.12.2008 at 21.56
on hieno laji ja erityisen mukavaa se on kun on kunnon ladut ja maastot kuten Rajamäellä, Lapista puhumattakaan. Pyöräilyn korvikkeena se on loistava etenkin kun on reilusti pakkasta.
Mutta pyöräily ja etenkin maastopyöräily etelän talvessa vasta hienoa onkin
Hiihtokelejä odotellessaeiku siis
Kaikki mukaan lenkille (myös Kehitys, kuten ennenkin)!
Saa nähä miten poluilla ajelu sujuu kun ladut on kunnossa ja ajettu joka puolelta. Voi olla vaikea löytää reittejä, joskus saattaa väkisinkin joutua ajamaan uralla muutaman metrin. Mutta ei siellä ajeta tarkoituksena hiihtäjien häiritseminen tai latujen tuhoaminen. Ja pakkasella kovalle uralle ei jää kuin korkeintaan heikko jälki renkaista. Toivotaan että lunta tulee ja suksilla pääsisi myös Herusiin tänä talvena.
Ei kun mä tartteen vaan lisää virtaa. Joulupukki tuo mulle varmaan tuon levyn. Sen on pakko, koska mä tunnen sen tosi hyvin.Lapsillekin olen koittanut selittää, muttei pienimmät usko.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
heh mul näky joskus saksalaiset musakanavat. olikohan noilla joskus sellanen hitti missä oli about kymmenen poroa jotka videon edetessä kuoli kukin vuorollaan? nimi oli jotain suuntaa: ...klein jagermaister...
Sinkku vuodelta 96 ja levyllä "Opium fürs Volk" ooppiumia kansalle?
ei ihan mun musiikkimakua mutta video oli huippu.
Huomenna klo9:30 pyörälenkille, olisko muita innokkaita??
työt valitettavasti estää...
Innokas pyöräilijä löytyy täältä, mutta ei voi vielä, prkl.
Olkoon voima kanssasi, saattaapi olla raskaahko keli![]()
Anatole France
näyttää siltä että tulee raskas viikonloppu, nimittäin hiihtoa saattaa olla tiedossa jos keli jatkuu tällaisena. Eka lenkki suksilla on yleensä sitä luokkaa et syke on 190 monot jalassa ja kun aletaan laittaa sauvoja niin nousee entisestään!
Löytyisikö porukkaa sunnuntai aamun pyöräilyyn?
Parin tunnin retkellä käväsin. Lähdin kiertään Sääksiä vastapäivään. Ei vaikuttanut keli hirveen pahalta. Mutta kyllä sen verran hidasta/raskasta oli, että observatorion tielle päästyäni laiskuus voitti ja häntä koipien välissä tietä pitkin kotiin.
Kyllä saattais sukset jalassa olla hiukka helpompaa kulkua
Oli vetästy aika ripeesti taas ulkoilureitti luistelukuntoon, siis suksilla ens kerralla![]()
Kyllä sitä johonkin voisi lähteä polkemaan. On jäänyt aika vähälle tuo ulkoilu viimeisen viikon aikana, ja kun suksiakaan ei ole niin pyörällä sitten. Saahan nähdä vieläkö viikonloppuna tarvitaan nastoja.
Sunnuntai aamupäivällä voisin lähteä jonkun lenkin heittämään. Vähän on vielä pohdinnassa, jaksaisko alkaa vääntää nastarenkaita vanteille vai ei.
LJS muokkasi tätä : 12.12.2008 at 14.09 Syy: typo
Ok? ........
Ok, sopii minulle. Onko muita lähtijöitä?
houkuttelen muutamaa kaveria...
Ja kmw,cubbe,lansive ja vim on kans tulossa,vai mitä!?
Kirjanmerkit