Hiton makee... Kelpaisi tännekin!
Eikö tommonen sit jo kuitenkin lämpene aika huolella? Ledit melkee kiinni toisissaan eikä näy mitään jäähdytyssiiliä. Vai jäähtyykö se ton stemmin kautta tarpeeksi?
Stemmin kautta stongaan menee pirusti lämpöä, ite ajattelin seuraavassa tuhota lämmöt vastaavalla tavalla
No mut, mites jos mää nyt väsäisin itselleni valot kahdesta Cree MC-E:stä. Ilmeisesti ledien puolesta pitäis olla hyvä vai ehdottaako joku jotain parempaa? Ne siis kannattaa kytkeä sarjaan, mutta entäs ne "ytimet"? Joku taisi sanoa aiemmin, että 2s2p.
Näinkö?
Ei ei. Kaksi ledisettiä sarjaan, jossa ledit on kahden sarjassa
Mistä noita ledejä kannattas lähteä tilaamaan? Led-tech.de:llä olis
MC-E M-biniä näköjään.
Sieltä nimenomaan
Tosin sieltä ei näemmä saa "star alustalla", josta olisi varmaankin iloa. DX:stä taas saisi
starilla K-biniä ja erikseen star boardit, jossa ilmeisesti valmiina
rinnan- ja
sarjaankytkentä.

apuuva!
DX:ltä kun tilaat starit sarjassa, voit ite kytkeä ne 2S2P
Onko siis niin, että kun ledille syötettävää jännitettä nostetaan, niin sen ottama virta nousee myös ja ledi kirkastuu? "Driveri" pyrkii siis vain pitämään virran vakiona säätelemällä ledille syötettävää jännitettä?
Juuri näin, jos joku väittää muuta, puhuu paskaa, ja niitä riittää
Mitenkähän joku puoli-/huomiovaloteho on järkevintä toteuttaa? Pudottamalla koko hoidon jännitettä vai pistää kytkimen taakse osa "ytimistä"? Tai jos laittas molemmat...?
Tätä minäkin vähän mietin
Mikähän "driveri" tässä nyt kannattas olla ja mistä semmosen saa? joku 2-moodinenko?
Yritin pikasesti laskea, että paljon tämmönen ottas virtaa max. em. kytkennässä, jos per "ydin"chippi menee 700 mA, niin kahden MC-E:n sekakytkentä ottais jopa 4200 mA! Määhän tarvisisin aika hillittömän akun jos mä 2h haluisin ajaa. Vai laskinko mä väärin ja oon edellen ihan pihalla?
Onko tästä nyt ylipäätänsä tulossa yhtään mitään?

Kirjanmerkit