ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 26 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 24 25 26 27 28 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 751 - 780 / 1002

Aihe: Raahe

Ite tykkään isokeilaisesta tankovalosta, koska tärisee vähemmän, ku kypärä systeemi, vaikka toisin vois luulla, eikä paina päässä. Oikeastaan pitäs olla kumpiki, päässä vähä pienempi keilainen spotti, et näkisi kauas ja vois tähyillä kauemmas ja sivuille. Riippuu ihan mistä tykkää ja millasilla vehkeillä on liikenteessä, mut ite oon tankovalon puolella.

Jussalle vielä, että onhan nuita pienempikeilaisia lamppuja myynnissä monessa paikassa, ku jaksaa vaan ettiä muitten halogeenien joukosta. Nuista "hyvä laatuisista" lampuista en menis parhaiksi väittämään niitä kalliita vaihtoiehtoja, sillä jokku halpikset on parempia ku kalliimmat "merkkituotteet"testailtu on.
    it´s all about the performance.

Allekirjoittaneella ei ainakaan ole sh:n hintoihin varaa... Muutaman kerran olen siellä joutunut käymään firman puolesta asioimassa ja aina on saanut hinnan kuultuaan todeta, että kyllä mulle ihan yksi riittää, ei kymmenen...
    Nii'in ajatella.....?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wingmän Katso viesti
    herää kysymys et miksi meillä kaikilla on 12v akut jos kerta 6v on sama teho?pöljiä vissii ollaa..ranualla oon ainaki nähny niitä pienempi kulmasia
    No varmaan siks ko 6 volttisissa on pienempi valikoima ja akun pitää olla isompi ku 12 volttisessa jos haluaa saman tehon ja käyttöajan. Ja varmaanki suuremmat virrat aiheuttaa enemmän tehohäviötä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wingmän Katso viesti
    Jussalle vielä, että onhan nuita pienempikeilaisia lamppuja myynnissä monessa paikassa, ku jaksaa vaan ettiä muitten halogeenien joukosta. Nuista "hyvä laatuisista" lampuista en menis parhaiksi väittämään niitä kalliita vaihtoiehtoja, sillä jokku halpikset on parempia ku kalliimmat "merkkituotteet"testailtu on.

Oon ainaki kuullu että just nuitten osramin irc lamppujen pitäs olla hyviä. Ei kaikki osramit oo samanlaisia. Oon joskus hännisellä pyörähtäny, mutta ei sieltä niitä löytyny ja myyjiä ei näkyny että ois voinu kysyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti polkupyöräilijä Katso viesti
    Ootteko muuten tehneet tutkimusta että kumpi on parempi, tanko vai kypärävalo? Ite oon suunnitellu semmosta kypärään remmillä kiinnitettävää versiota niin näkee tähyillä sivuille ja jos pitää hypätä pyörän päältä ja säätää jotakin niin näkee sittenkin.
    Mun mielestä paras on sillain, että tangossa lähivalo ja kypärässä spotti. Semmosen systeemin oon itelle tehnykki.

No nyt on sitten 12v/5ah akku! Eihän siihen mennytkää ku vuosi että sen sai hankittua. Huomenna Ranualle shoppaileen lamppua, johtoja ja muuta sälää. Miten iso sen sulakkeen pitää olla vai onko niitä montaa eri kokoa? 25 wattisella vissiin näkee jo ihan hyvin, oon suunnitellu semmosta kypäräspottia semmosella keskilaajalla kulmalla.
    Jos tuo valmistuu tässä viikolla niin voisi suunnitella koeponnistusta vaikka keskiviikolle/torstaille.
    hors catégorie

jos kypärään laitat, nii suosittelen osramin 24 tai vielä pienemmällä kulmalla olevaa..

Nuoli

saisko sunnuntaina kaveria lenkille johonki aikaan?

Tämä kaveri ainakin on Oulussa siskon tytön synttäreillä, valitettavasti..
    Nii'in ajatella.....?

Onnistuisko lenkki vaikka lauantaille niin päästäs kokeilemaan hezzun spessua? Sopis muutenki paremmin aikatauluun.
    Ja missä luuraa kuvat siitä?
    hors catégorie

lauantai ei kyl valitettavasti sovi. Sunnuntaina vois vasta mennä.

Minäkin sovin siskoni kanssa, että menen huomenna niille synttäreille. Eli sunnuntai kuulostaisi minunkin korviin sopevammalta lenkkipäivältä. Ajankohtaa ja reittisuunnitelmaa tiedossa? Valoisan aikaan olis siinäkin mielessä kiva, ettei tuohon tankoon vielä ainakaan saa mitään lamppua kiinni ku on niin hassun mallinen...
    Nii'in ajatella.....?

Jos vaikka 11 tai 12 leipurinkeitaalta?
    hors catégorie

Komia spessu hezzulla! Ja onneksi olkoon myös eilisen syntymäpäivän johdosta.

Sunnuntain lenkin voisi suunnata vaikka sinne Palokankaan suuntaan. Ihan näppärää keliä tulosa niin voi olla hyväsä kunnosa polut.
    hors catégorie

Nuoli

joo, sovitaanko sillai, et sunnuntaina lähtö klo 11.00 kohti palokangasta?raikas ilma ainaki pitäs olla

Tulen klo. 11.00 Leipurinkeitaalle.
    Nii'in ajatella.....?

Pikkusen päässeet tärähteleen nuo wingmänin kuvat. Ja hezzu, siinä keulimiskuvasa näyttäis olevan suhtnormaali(vai mikä sen nicki oli?) kuten myös se viimeinen siinä yhteiskuvassa. Jussssa nukku kotona kuvan ottamisen aikaan...
    Huomena putkikauppaan ku jäi tänään lompakko kotiin. Miten olisi jos käytäs keskiviikkona kattelemasa että löytyiskö tallattuja koirankusetuspolkuja?
    hors catégorie

Korjasin nimet, itse ajattelin huomenna lähteä kokeileen olisko reidet palautuneet...
    Nii'in ajatella.....?

meni vähä nuo kelit pilalle, kun tuli lämmintä.. Ens viikolle tai oikiastaan jo huomiselle lupaile pakkasta. Ite en viikonloppuna pääse, mut oisko ens viikolla joku ilta, et sais muutaki porukkaa mukaan lenkille?? taitaa olla nastarengas keli sitte jo

Oon tiistaina ja keskiviikkona lomilla, mutta pyörä on täällä Rovaniemellä, enkä oo varma viittinkö tuoda sitä pois, kun pitäis kikkailla julkisilla kulkuneuvoilla. Seuraavana viikonloppuna sitte ainakin tuun lomabussilla ja pyörä tulee mukana. Kattellaanpa...

btw. Yli kolme viikkoa jo täällä, makia päästä välillä lomille. Siellä on vissiin vähän eri kelit. Täällä välillä -20 pakkasta ja luntaki abauttirallaa 30 cm .

Oho, kenraalimajuri qwozokn päässy karkaamaan aamutuimaan nettiin. Ei oo suakaan hetkeen näkyny. Paikallisista keleistä ei oo mitään tietoa ku olin torstaista asti Paljakasa hiihtämässä, 40cm lunta sielä. Tuohan vaan se pyörä pois ja vie sukset sinne, ei sielä kannata enään ajaa.

Lähetään ajamaan viikolla jos ei ole kovin luikasta.
    hors catégorie

Jos haluat ajeleen ja et jaksa tuua pyörää pois, nii ohan tuola azonicci jota voi lainata..

Oho, kenraalimajuri qwozokn päässy karkaamaan aamutuimaan nettiin.
    Tässä on kyllä itellä vuorokaudenajat aivan sekaisin, kun oon vartiossa ja vetäny tätä yövuoroa. Illalla aamulenkit ja aamulla kaheksalta yöunille. Nytkin neljästä asti ollu portilla

Päätin että tuon pyörän vasta viikonlopuksi, kun menee muuten vähän hankalaksi. Lähen varmaan sitten ajeleen...eli porukkaa vaan kasaan.

Itekki lähtisin mielellään lenkille, mutta koulussa on nyt niin paljo kaikenlaista ettei meinaa oikeen keretä. Viikonlopulle vois ainaki suunnitella lenkkiä? Ja mitä enemmän väkiä sitä parempi.

Joko hessulla on spessu tallissa? Koeajaisin sen mielellään... ois mukava verrata sitä mun entiseen spessuun(-05 enduro)
    edit. Näkyyhän tuo olevan. Runko vaan taitaa olla aika ISO?

Kyllähän spessu tallissa on! Ja kyllähän Olli ainakin sitä suurena piti... Voip sitä koeajaa...
    Nii'in ajatella.....?

Kyllähän se Spessu on meille persjalkasille vähän turhan iso, jusssan enskan sais vaikka sinne runkoputkien väliin soviteltua.
    Viikonloppuna taidan paeta takaisin vuorille eli Ukkohallaan että taitaa jäädä lenkki väliin.

Tuuppa qwozo käymään huomenna jos ehit niin saat lunastettua sen jojon itelles. Pääsee pian unohtumaan.
    hors catégorie

Tuuppa qwozo käymään huomenna jos ehit niin saat lunastettua sen jojon itelles. Pääsee pian unohtumaan.
    Ei oo kulkinetta...mutta pidetäänpä mielessä.

Olisko lauantaina päivällä hyvä aika lenkille. Jos ennusteet pitää kutinsa, niin pitäis mennä pakkasen puolelle. Vois olla makhia keli ajella. Luontopolku+Tarpio tai Antinkangas+Kylmäniemi?

Tää vois kyllä päästä..
    Nii'in ajatella.....?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti qwozo Katso viesti
    Olisko lauantaina päivällä hyvä aika lenkille. Jos ennusteet pitää kutinsa, niin pitäis mennä pakkasen puolelle. Vois olla makhia keli ajella. Luontopolku+Tarpio tai Antinkangas+Kylmäniemi?
    Vois olla. Mulle ei oikeestaan oo väliä missä käytäs kuhan ei aivan hirviän pitkää lenkkiä... on ollu nyt pikku tauko lenkeistä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •