Haapasen kanssa oltiin sitten sunnuntaina ajamassa ja vettä riitti taas taivaalta ihan riittämiin.
Haapasen kanssa oltiin sitten sunnuntaina ajamassa ja vettä riitti taas taivaalta ihan riittämiin.
"Eiköhän näitä hommia tehdä jotta saataisiin pyöräilyä nostettua ylös suosta"
Hyvinkään Pyöräilijät
Onko lauantaina vielä maastolenkkiä?
Itse olen menossa. Ajamaan vaan klo 13.00 Torikadulta
Hyvinkään Pyöräilijät
Vaihdos lauantaille. Olen lähtemässä Haapasen kanssa Torikadulta jo klo 10.15 liikkeelle, joten sinne ken haluaa.
Hyvinkään Pyöräilijät
Onko lamppulenkkiläisiä ollut Torstaisin liikkeellä? Ollut työkiireitä pari viikkoa eikä ole ehtinyt..
Huhuu!Torikatu huamenna 13.00. Polut hyvässä kunnossa!
Flunssat ja pakollisen menotpakottaneet pitkään pois laiantailenkeiltä ja torstailtakin, mutta nyt kulkee taas. Pyöräily näyttää olevan talvilajina hiihtoa parempi, tosin taas taitaa olla hiukan liian LÄMMINTÄ. Torstaille pitäisi pakastaa, eli lamppua lataukseen?!
Poppakonsteihin uskoville tiedoksi, että löysin alumiiniteipin, joten klossien päälle tarjolla lämpöä takaisin jalanpohjaa heijastavaa teipinpalaa.
Parit muutkin maasturinjäljet bongasin Fillarilehden enduropätkällä (joka menee mulla talvella paremmin kuin kesäkelillä).
Onko pohjoispuolen vakipolut tamppautuneet?
Tjaa, täytyy katsoa miten kelit kehittyy. Tällä menolla torstaina ei ole lunta laisinkaan.
Mä olen pyrkinyt vähän välttämään sohjopoluilla kiemurtelua, niihin painuvat urat kun jäätyvät pakkasten tullessa kettumaisix.
Olisko riittävästi pakkasta että voisi kuivempia polkuja ajella torstai-iltana?
Lamput on ladattu ja nastat teroitettu.
Nyt on nastarenkaat hankittu, pitäis vaan heittää joku ilta/yö ne alle. Kaikki arki-illat on toistaiseksi tupessa, joten sauhuja pääsee ottamaan vasta viikonloppuna.
Mä en tule tänään. Täpärin uudet nastagummit pitäisi ajaa sisään ennen maastorymyämistä.
Pistelen tässä rompetta niskaan, lamppulenkille, Torikadulta, 18:00
Miten on porukat miettiny Tahkolle lähtemistä?
Vankka olis aikomus lähteä taas taapertamaan 60 km..
Lauantaina lenkille maastoon klo 10.00 taas tutulta paikalta Torikadunliikuntakeskukselta.
Hyvinkään Pyöräilijät
Onko lauantaina muita lähtemässä klo 10.00 lenkille? Itse olis taas tarkoitus lähteä maastoon, kun ei viitsi mennä maantielle vielä paleleen. Lämpimiä kelejä odotellessa...
Ajatuksena olisi lauantain mitata enduro kisareitti
Hyvinkään Pyöräilijät
Mites kävi Sakke takavaihtajalle?
Hyvinkään Pyöräilijät
Olen lähtemässä sunnuntaina klo 10.00 Torikadulta. Tarkoitus taas ajaa enskapätkät läpi, tällä kertaa kokonaan aikataulun mukaan.
Hyvinkään Pyöräilijät
Mä passaan sunnuntain enskapätkät ja suuntaan Lopen Poronpolulle.
Höh, ei ketään muita torstailenkillä, oliks joku hyvä syy...
9 aikoihin tarkoitus päästä liikkeelle JaSan peesiin. miten muilla aikataulut?
Mä voisin liittyä mukaan.
Jarmo lupasi ohjata torstaina Enduro kisan reitin, saattaapi tulla muualta porukkaa ajamaan.
Itse vedän sunnuntaina klo 12.00 reittiin tutustumisen läpi.
Hyvinkään Pyöräilijät
Kiitos enduro tutustumisen vetämisestä
Hyvinkään Pyöräilijät
Tervehdys HyPyläiset!
Olemme aikeissa uusia viime kesän harjuajelun Kangasalla. Ajelemme perheiden kanssa meille mökille Pälkäneelle autolla maastopyörät kyydissä. Järjestämme kyydin ajajille pyörineen Kangasalan ja Tampereen rajoille, josta alkaa neljän harjun (Kirkko- Kuohun- Keisarin- ja Vehoniemenharju) jono, josta matkaa tulee 30+ kilometriä. Reittiä on helppo säätää osallistujien mukaan, osa porukkaa voi välillä ajella maisemareittiä ajokoiraosaston tutkiessa harjun kylkiä nousumetrejä keräten. Porukat on helppo yhyttää koska seuraamme harjujen lakia.
Maastopyöräporukan kanssa on ollut alustavaa keskustelua maantielenkin järjestämiseksi. Mökille vie muutaman kilometrin hiekkatie, muutoin seudulla on hyvää asfalttipätkää. Yksi vaihtoehto voisi olla ajo Hyvinkäältä Pälkäneelle, n. 100 km?
Mökillä on lämmin & juokseva vesi ja WC & suihku. Pienimmätkin siis voi ottaa mukaan - tarkoitushan on järjestää koko perheelle yhteinen tilaisuus. Ranta on matala ja turvallinen, rantasauna löytyy myös. Teltoille & asuntovaunuille löytyy hyvin tilaa ja muutama vierashuonekin järjestyy.
Illalla grillailemme ja einekset tarjoaa HyPy. Eikä muuten osteta Camping lenkkiä...
Ajankohdaksi on ehdotettu viikonloppua viikko juhannuksen jälkeen. Mennään esim.lauantaina aamupäivällä, ajellaan iltapäivällä, grillaillaan ilta ja halukkaat voivat yöpyä. Su ohjelmassa voisi olla vaikkapa Sappeen pyöräilytarjontaan tutustuminen.
Kommentteja kaivataan!
k.h.
Ollaan lähdössä Jarmon kanssa lauantaina klo 12:00 maastolenkille kohti Rajamäkeä. Ajateltiin käydä kiertämässä Sääksijärvi, joten aikaa menee meiltä vanhoilta sediltä reilu 3 tuntia.
Jos joku haluaa lähteä mukaan, niin kokoonnutaan lähtöä varten klo 12:00 Riihimäenkadun Pyrhösen edessä.
mitään mahkuja siirtää sääksilenkkiä sunnuntaille, ylioppilasjuhlia pukkaa lauantaille..
Kirjanmerkit