GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 8 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 18 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    Sekin pätkä mikä toissa sunnuntaina ajettiin hankotietä pitkin, ois ehkä ajettavissa siellä ojan toisella puolella kun siihen on kaivettu jotain sähkölinjoja niin se on hiekkaa johon tulis varmaa nopeesti polku. Paitsi että se on nyt jäässä.
    Nii no vaikuttaa hyvältä täältä käsin, mutta täytyy käydä katsomassa paikan päällä ni eiköhän se todellisuus oo jotain ihan muuta.
    Ajoin joku kerta noin 300m siellä jonkunmoisella "metsäautouralla" oli ok, mutta ylämäen jyrkentyessä sekin ura loppui ja meni kantamiseksi, joten siirryin takas asvaltille. Kyllä sieltä kuitenkin luulis pääsevän, kun vähän malttais tarkemmin tutkia mahdollisuuksia. Varsinkin sit kun heinät ja muut rehut on vähän matalampia.
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
    -Ameriikkalainen elämänviisaus-

jihaa kyllä sieltä pääsee. Melkein heti ajokunnossa...
    ...siis ajoit sillan yli?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Nauraa joo ajoin sinkulacrossarilla...no en...

joo siis tol kännykällä ei jaksa näppäillä, nyt koneella.

Elikkäs ajoin Sääksjärventietä tie nro25lle. Ennen tietä oikealle polkua.
    Polku kulkee tien sivua koko ajan.
    Noin 100-200m tuli liukas pieni silta (todellakin talutin) puron yli.
    Sillan jälkeen noin 50m ja vasemmalle töppyrän päälle kääntyy lähes kadonnut polku.
    Töppyrän takana on tie 25 ja tunneli, josta mahtuu ajamaan helposti.
    Varmaan elaäimille tehty, mutta hiihtoladut siitä on joskus mennyt (95% varmuudella).
    Pohjoispuolella tietä 25 menee metsäkone ura tien suuntaisesti.
    Kun sitä seuraa oikealle nyppylän päälle noin 200m alkaa kuusimetsä.
    Metsässä on pari puuta nurin alamäessä näiden puiden jälkeen polku yhtyy "sille paremmalle"!

Elikkäs metsäkoneen uralta muutama risu sivuun (osan jo heittelin ennen kuin tuli pimeä) ja sitten tunnelin molemmissa päissä on myös risuja ristiin rastiin kun tien pientareita on niitetty. Kuusikosta kaatuneet puut pois sahalla ja avot reitti on selvä!

KMW: en ehkä tajunnut mistä tuon ison sillan löysit?

EDIT: oops ei ollut kovin vaikee laittaa omii kuvia, ikinä ennen en ole saannut aikaiseksi.
    elikkäs kamerankuvan kohalla on tunnelli ja tuon viivan ei pitäisi mennä tien päällä vaan siellä yläpuolella.
    kohdassa jossa käännyin ympäri alkoi metikkö josta alkaa se toinen polku.

Hiukka pieniks muuttuu kuvat...
    Tuo vihreä pätkä 700m kuvan alalaidassa pitäisi päästä siis vielä metsän puolella?

p-olkisin muokkasi tätä : 03.11.2008 at 22.41 Syy: kuvia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Mulla on autotallissa litra laimentamatonta, joten saadaan useammallekin ukolle kyllä säiliö täyteen. Tai jos tehdään vähän jäykempää seosta niin kuolee kaikki alle ranteen vahvuiset risut.
    siis jotain kasvi myrkkyy?

jihaa kyllä sieltä pääsee. Melkein heti ajokunnossa...
    Jos sä pääsit ajamalla ei vielä tarkoita että meidän normaali-ihmisten ei tarttisi taluttaa.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

siis jotain kasvi myrkkyy?
    No sitä kmw:n kuuluttamaan Rounduppia, eli glyfosaattia, eli sitä legendaarista 70-luvun vesakkomyrkkyä. Toimii varmasti, joten ei sitä naapurin maalle kehtaa levittää.

KMW: en ehkä tajunnut mistä tuon ison sillan löysit?
    Sama puro jonka yli talutit valuu 25 ali ja siellä toisella puolella tietä on tuo http://picasaweb.google.com/kmwkuvia/Silta#.
    Oli kamera mukana eilen kun tarkoituksena oli ottaa "kuviaraportti lenkilta" topikkiin matskua. Valo oli huono koko ajan ja mä olen aika tumpelo kuvaaja. Yritin saada kuvaa jossa näkyisi n.2m pudotus ojaan, mut mut. Meidän perheessä tyttäret hoitaa kuvallisen taltioinnin Yritän kummiskii uudestaan kun on aurinkoista.

PS: mä olen joskus osannut liittää kuvat tähän suoraan, mutta...........................kuis se ny olikaa
    Anatole France

Tuo vihreä pätkä 700m kuvan alalaidassa pitäisi päästä siis vielä metsän puolella?
    Siellä on ura, mutta liian enskaa mun makuuni. Vaikeampi kuin pätkät mitä ollaan kimpassa ajettu. Menee mulla köntystelyksi. Hyvinkään leirikeskuksen päässä joutuu polkua ehkä vähän haeskelemaan. Sääksjärventien päässä polun alku näyttää ihan mukavalta, mutta ei mukavuus vähenee radikaalisti harjun päällä. Suunta lounas-kaakko voisi olla helpompi, harju on aika tasainen, mutta polku ei. Jos tykkää ajaa kivikossa niin pääsee naatiskelemaan. Tietä pitkin 2min, metsässä N.15min (ja meikä on sentään harjotellut taluttamista ja pyörän kantamista paljon). Jos ajellaan siellä päin niin mene sä pusikkoon niin mä odottelen polun toisessa päässä
    Anatole France

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Sama puro jonka yli talutit valuu 25 ali ja siellä toisella puolella tietä on tuo http://picasaweb.google.com/kmwkuvia/Silta#.
    Oli kamera mukana eilen kun tarkoituksena oli ottaa "kuviaraportti lenkilta" topikkiin matskua. Valo oli huono koko ajan ja mä olen aika tumpelo kuvaaja. Yritin saada kuvaa jossa näkyisi n.2m pudotus ojaan, mut mut. Meidän perheessä tyttäret hoitaa kuvallisen taltioinnin Yritän kummiskii uudestaan kun on aurinkoista.

PS: mä olen joskus osannut liittää kuvat tähän suoraan, mutta...........................kuis se ny olikaa
    kuvan liittäminen:
    [IMG] kuvan www osoite [/IMG]

Kuvan nähtyäni voisin sanoa että olen tuon joskus nähnyt. Menisiköhän vauhdilla yli?

kuvan liittäminen:
    [IMG] kuvan www osoite [/IMG]

Kuvan nähtyäni voisin sanoa että olen tuon joskus nähnyt. Menisiköhän vauhdilla yli?
    Ei saa yrittää ennenkuin joku on kameran kanssa paikalla. Näyttää sellaiselta että on hyvät mahdollisuudet tulla isompikin spektaakkeli.

Cubbe Guest
    Keula ilmaan ja silmät kiinni.

Pitkittäin ojan yli on kaksi paksua tukkia jotka ei ole yhtä lähellä elinkaarensa loppua kuin sillan kansi. Märkiön suunnasta hyvällä forssilla ja toivoo osuvansa tukin kohdalle niin eiköhän se suju.
    Alas, lähelle vedenpinnan tasoa pitää saada vähintäin 2 kameraa ja polulle molemmille puolille siltaa myös 2. Onko meillä crew ja kameroita vai myydäänkö valmis paketti jollekin tuotantoyhtiölle?? Potentiaalia juutuubin top-10 lataukset listalle on paljon.

motto *Kunnia menee mutta maine kasvaa*
    Anatole France

Eikös se mene niin, että suoritetaan punnitus ja painavin kaveri kokeilee sillan tukevuuden, jonka jälkeen muut voi mennä perässä levollisin mielin tai jotain.
    Aika heikossa hapessa vaikuttais silta olevan! Pioneerit paikalle!
    “There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”

Ei saa yrittää ennenkuin joku on kameran kanssa paikalla. Näyttää sellaiselta että on hyvät mahdollisuudet tulla isompikin spektaakkeli.
    No hemmetti olin jo menossa....

ei vaa, ennen kuvausryhmän hankkimista kannattaa varmistaa kuka ajaa minä en!

No sitä kmw:n kuuluttamaan Rounduppia, eli glyfosaattia, eli sitä legendaarista 70-luvun vesakkomyrkkyä. Toimii varmasti, joten ei sitä naapurin maalle kehtaa levittää.
    Jaa, no jotain tuon suuntaista arvelinkin, ei oikein oo tuo 70-luku muistissa

Tietä pitkin 2min, metsässä N.15min... Jos ajellaan siellä päin niin mene sä pusikkoon niin mä odottelen polun toisessa päässä
    Kuulostaa enemmän kuin reilulta

vielä siitä sillasta: eihä sen ylitykselle varsinaisesti ole tarvetta kun tunnelista pääsee polulle?
    jos nyt oikein ymmäsin sen sijainnin. ojan nimi taitaa olla löytlamminoja, kulkee vihtilammen ja löytlammin välillä.

No hemmetti olin jo menossa....

ei vaa, ennen kuvausryhmän hankkimista kannattaa varmistaa kuka ajaa minä en!
    Ja mä kun luulin että p-olkisin olisi tämän ketjun Duudson-osaston veribigbos

vielä siitä sillasta: eihä sen ylitykselle varsinaisesti ole tarvetta kun tunnelista pääsee polulle?
    jos nyt oikein ymmäsin sen sijainnin. ojan nimi taitaa olla löytlamminoja, kulkee vihtilammen ja löytlammin välillä.
    Tuo on totta. Jos pysyy koko ajan 25:n Vihtilammen puolella pääsee paaaaljon helpommalla. Toisaalta viitaisin http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=33136 - ketjuun. Mulla syke pomppasi selvästi kun näin ihmetyksen.

Pääseekö kukaan mukaan to aamup?
    Su mennään kuiteskiiiiiii
    Anatole France

Pääseekö kukaan mukaan to aamup?
    Su mennään kuiteskiiiiiii
    Mä menen huomenna aamulla liukastelemaan Espoon keskuspuistoon. Jos saisi ne toiset kiekon kasaan edes väliaikaisesti niin voisi ehkä vähän enemmän ajaa ja vähemmän taluttaa. Sunnuntai menee sukuloidessa, eikä pääse silloinkaan leikkimään.

Kaverilta sain ikivanhan suunnistusvalon. Jos olisi siihen edes yksi toimiva akku niin pääsisi sitten illalla koittamaan miten pimeässä kaatuminen onnistuu.

aamuisin ei viikolla ehdi, en tiedä oletteko kuulleet mutta ainakin toistaiseksi on sellainen rasite kuin: töissäkäynti

tänään meen heti ku 16-1630 aikoihin kotiudun.
    lauantaina
    sunnuntaina (pienellä varauksella, jos edellinen yö venyy)

Cubbe Guest
    To en pääsekään, oon niin tärkee miäs täällä.

[quote=p-olkisin;1020367]
    aamuisin ei viikolla ehdi, en tiedä oletteko kuulleet mutta ainakin toistaiseksi on sellainen rasite kuin: töissäkäynti
    Mun rasite osuu n.13.00-n.21.00 väliin
    Anatole France

tänään meen heti ku 16-1630 aikoihin kotiudun.
    lauantaina
    sunnuntaina (pienellä varauksella, jos edellinen yö venyy)
    Joskus aina ajattelen, että olisi kivaa kun olisi kiinteät työajat ja tietäisi että kello 16.00 pannaan kintaat naulaan ja mennään kotiin. Mutta huomenna menen aamulla työkavereiden kanssa lenkille, ihan firman pihasta lähdetään, joten ei se joustokaan aina ole sitä että itse pitää venyä.

Voi velli kun oli hieno keli ajella...... *laulaa Putte-Possun nimipäivät melodiaa* "voi kun oisit saanut olla mu-ka-naaaaa"
    Herr Fiskars var med, laavulle en ehtinyt, mutta paikoin on nyt väljempää. Uskotteko että v#%&ti vilkuilla kelloa ja miettiä reittiä että ehtii ajoissa "hoitamaan velvotteita" Hyvin olisi voinut ajaa hämärää asti.

Su ei käy meikälle. On isänpäivä ja täällä on naisväki laatinut salaisen dramaturgian koko päiväksi. Ei kuulemma sisällä mitään polkupyöräilyyn liittyväää, mutta sängyssä pitää olla nukkuvinaan n.09.00
    Anatole France

Voi velli kun oli hieno keli ajella...... *laulaa Putte-Possun nimipäivät melodiaa* "voi kun oisit saanut olla mu-ka-naaaaa"
    Herr Fiskars var med, laavulle en ehtinyt, mutta paikoin on nyt väljempää. Uskotteko että v#%&ti vilkuilla kelloa ja miettiä reittiä että ehtii ajoissa "hoitamaan velvotteita" Hyvin olisi voinut ajaa hämärää asti.

Su ei käy meikälle. On isänpäivä ja täällä on naisväki laatinut salaisen dramaturgian koko päiväksi. Ei kuulemma sisällä mitään polkupyöräilyyn liittyväää, mutta sängyssä pitää olla nukkuvinaan n.09.00
    Oli hienoa täällä etelässäkin. Uudet renkaat kun oli alla niin pääsi kalliollakin vähän paremmin etenemään.

Joo se isänpäivä. Eilen kysyttiin haluanko jotain lahjaksi. Olis varmaan pitänyt pyytää ajotaitoa tai parempaa kuntoa.

lahjaehdotus: aamupäivävapaata

hei isit te ootte ny ymmärtäny ton homman ihan väärin. Eikös ens su ole juuri yksi niistä harvoista päivistä jolloin teidän kuuluisi päättää ohjelmasta

Cubbe Guest
    hei isit te ootte ny ymmärtäny ton homman ihan väärin. Eikös ens su ole juuri yksi niistä harvoista päivistä jolloin teidän kuuluisi päättää ohjelmasta
    Juu nää iskät on todellakin ymmärtäneet asian ihan väärin, mutta me ymmärretään teitä. Parempi tossun alla, kuin taivas alla
    Cubbe muokkasi tätä : 07.11.2008 at 07.10 Syy: .

Mulle myös ilmoitettiin, että on jotain ohjelmaa tiedossa. Veikkaan, että emme lähde apupyörien kanssa metsään resuamaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Mulle myös ilmoitettiin, että on jotain ohjelmaa tiedossa. Veikkaan, että emme lähde apupyörien kanssa metsään resuamaan
    Ota ne apupyörät pois niin sitten riittääkin koko päiväksi puuhaa. Ja ehkä pariksi seuraavaksikin.

Pari iskää kerkes kuitenkin hyvin spontaanisti parin tunnin perus Sääksin/Käpylännummi-kiertoon. Vähän oli paikoin liukkaahkoa, jäätä oli oudoissa paikoissa Hyvä keli oli pitää hauskaa

Kuis on ens viikolla aaamupäivät? Vim ja Lansive, pääseekö irtoomaan arjesta? 90% tod.näk. nää 2 iskää iskee uudestaan ma ysin jälkeen.
    Anatole France

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •