ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 5 / 97 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 15 55 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 2892

Aihe: Nurmijärven Rajamäki

Mä olen mukana

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Olisiko sunnuntaina 9.00 hyvä aika lähteä liikkeelle Sääksin uimarannan P-paikalta? Mun pitäis olla kotona laittamassa ruokaa aika pian puolenpäivän jälkeen. 3:ssa tunnissa ehtii koluta monta hyvää polkua
    Eli tulen parkkikselle sunnuntaina klo9

Jess, säätiedotus lupasi sunnuntaiksi poutaa.

->lansive. Joko on notkupyörä ajokunnossa?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Jess, säätiedotus lupasi sunnuntaiksi poutaa.

->lansive. Joko on notkupyörä ajokunnossa?
    Ei ole vielä notkua alla. Oikean kokoinen satulatolppa makaa seurannan mukaan Tanskassa. Kyllä sitä takajäykkääkin vielä ajelee, varsinkin kun laitoin uuden satulan tuohon vanhaan runkoon. Nyt on mukavampi polkea kun on merkittävästi paremmin sopiva penkki alla.

Lenkkilupakin irtosi, kun kauniisti pyysin, vaikka sosiaalisia paineita olisi ollut pysyä kotosallakin. Sitähän kohta meillä kaikki kysyy vaimolta samaa asiaa: "saanko mennä kavereiden kanssa metsään leikkimään".
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Cubbe Guest
    Olisiko sunnuntaina 9.00 hyvä aika lähteä liikkeelle Sääksin uimarannan P-paikalta? Mun pitäis olla kotona laittamassa ruokaa aika pian puolenpäivän jälkeen. 3:ssa tunnissa ehtii koluta monta hyvää polkua
    Pääseeks messiin, klappit alkaa olee kondiksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cubbe Katso viesti
    Pääseeks messiin, klappit alkaa olee kondiksessa.
    Soitan lähtiessä, ole valppaana
    Anatole France

Hyvä lenkki!, kiitos ajoseurasta.
    Tuliko mentyä lujjaa? Mun reidet ei sooloajelun jälkeen tunnu tämmösiltä pökkelöiltä
    Anatole France

Cubbe Guest
    Kiitos hyvästä seurasta, mukavat polut.

Joo, kiitos kaikille hyvästä seurasta ja reittiopastuksesta!! Ja erityiskiitos kahvi+munkkitankkauksesta Lansivelle, ens kerralla on sit mun kierros
    Vielä ei reidet valita, mut muuten on ollu loppupäivän vähän hyytynyt olo (koko loppupäivän veljen kanssa pihatalkoissa).

Viimeistään tiistaina aamupäivällä ajattelin lähtee taas metsään. Onko muita innokkaita?

Jos muuten haluatte Google earth/frwd reittikuvan päivän lenkistä, niin voin laittaa sen teille emailiin (ja tarttee tietty olla google earth asennettuna koneelle). Tarttis vaan tietää email osoitteet, kun mulla ei taito/ymmärrys riitä et saisin sen täältä foorumin kautta onnistumaan. Eli laittakaa privana email osoitteet jos haluatte kuvaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vim Katso viesti
    Joo, kiitos kaikille hyvästä seurasta ja reittiopastuksesta!! Ja erityiskiitos kahvi+munkkitankkauksesta Lansivelle, ens kerralla on sit mun kierros
    Hyvä kun söit sen munkin ettei tarvinnut pois heittää. Ehkä mä ensi kerralla muistan sitten katsoa lompsaan, että siellä on jotain maksuvälineitä muuta kuin lounasseteleitä.

Vielä ei reidet valita, mut muuten on ollu loppupäivän vähän hyytynyt olo (koko loppupäivän veljen kanssa pihatalkoissa).

Viimeistään tiistaina aamupäivällä ajattelin lähtee taas metsään. Onko muita innokkaita?
    En oikein tiedä pystynkö. Uusi satula oli vain roiskaistu paikalleen ja nyt on persnahka vähän hellänä. Olin sillä kyllä jo yhden lyhyemmän lenkin ajanut, ja kuvittelin sen olevan paikallaan.

Hyvä lenkki!, kiitos ajoseurasta.
    Tuliko mentyä lujjaa? Mun reidet ei sooloajelun jälkeen tunnu tämmösiltä pökkelöiltä
    Kotiinpaluu oli kyllä hiukkasen tukkoista. Ne vähäisetkin mäet mitä oli piti runnoa putkelta kun ei vaan jalat meinanneet pyöriä.

-> Cubbe
    Sain ajamalla jarrupalan kahtia Uudet palat on paikallaan, mutta tuntuma ei ole ok. Ilmaus? Milloin ehkä ehtis tutkailla?
    Anatole France

Innokas olen kyllä, mut mut. Meille tulee keskiviikkona toistakymmentä 7-10v. tyttöä ja 1 poika tyttären synttäreille ja iskä säätää koko tiistain. Ehkä myöhemmin viikolla. viestitellään.

->Vim: Kiitos gps-jäljestä. Mulla on kyselemistä ko. laitteesta kun nähdään.
    ->Cubbe: kiitti jarruhuolosta
    Anatole France

Vähän kökköiseltä näyttää keli, mut taidan lähteä tutkimaan polkuja Herusten suuntaan. Lokarit kiinni niin näkyvyys paranee

Cubbe Guest
    Innokas olen kyllä, mut mut. Meille tulee keskiviikkona toistakymmentä 7-10v. tyttöä ja 1 poika tyttären synttäreille ja iskä säätää koko tiistain. Ehkä myöhemmin viikolla. viestitellään.

->Vim: Kiitos gps-jäljestä. Mulla on kyselemistä ko. laitteesta kun nähdään.
    ->Cubbe: kiitti jarruhuolosta
    Vieläkö pelittää,,,, vai pakenenko vuorille ?

Vieläkö pelittää,,,, vai pakenenko vuorille ?
    Hyvin toimii, filo on ollut ihan liikkumatta paikoillaan varastossa kun iskä säätää 8v-syttärijuhlia. Vakaa mielipiteeni on että kun lapsi täyttää vuosia lahjat pitäsi osoittaa vanhmmille

Näyttää pahasti siltä että vasta perjantaina pääsee kunnolla testaamaan.
    Anatole France

Peukalo ylös

Lokasuojien voima on wäkevä! Ei edes tullu vettä niskaan lenkillä!

Hyvin toimii, filo on ollut ihan liikkumatta paikoillaan varastossa kun iskä säätää 8v-syttärijuhlia. Vakaa mielipiteeni on että kun lapsi täyttää vuosia lahjat pitäsi osoittaa vanhmmille

Näyttää pahasti siltä että vasta perjantaina pääsee kunnolla testaamaan.
    Tänään pitäisi hakea satulatolppa Matkahuollosta. Viime yönä jo niputin osan pyörästä kun muiden syiden takia piti pysytellä hereillä. Jos vaikka taas yöllä ehtisi pesemään kurat pois Konasta ja sitten siirtelemään osia. Perjantai saattaisikin olla sitten yleinen säätö- ja takanotkumisen ihmettelypäivä.

Menee perjantain Kiljavakruisailut multa ohi huomenna ja myös ensi viikolla
    Käymme perhelomailemassa Kajjjaanissa ja Tukholmassa. Paluu arkeen syysloman jälkeen.

->lansive: Kuis notkuu?
    Anatole France

Käymme perhelomailemassa Kajjjaanissa ja Tukholmassa. Paluu arkeen syysloman jälkeen.

Ohjainlaakerit sain paikalleen kun hain paikallisesta rautakaupasta pari julmetun isoa prikkaa ja 200x20 pultin. Alakooli oli tiukkaakin tiukempi. Melkein sain sen pilattuakin kun yritin saada paikalleen. Vielä pitäisi putkea vähän lyhentää, kun 265 milliä on liian paljon vaikka säätövaraa on tarkoitus jättääkin. Huomenna jos on ilmoja yritän lähteä säätölenkille mikäli loput osat saa kiinni ilman tuskaa.

Cubbe Guest

Entä tuleva lauantai ?? Olis ehkä keliä

Olikos Nurmijärven Rajamäki voorumilaisilla kokemuksia kypärälampuista? Kävin eilen illalla testaamassa emännän Silvan 10W/20W suunnistuslamppia (halogen) ja vaikutti kohtuullisen toimivalta. Tosin vauhdikkaimmissa metsikkö alamäissä teki mieli vähän jarrutella kun olis ehkä himppasen kauemmas halunnu nähdä. Olis vastaavanlainen käytetty vekotin kiikarissa, mutta tekis mieli vielä testata jotain led versiota (vaan suattaapi hinta olla aika suolainen kelvollisissa led kynttilöissä)
    Käpylännummella oli hyvä poljeskella pimeässä, kun suuntasekoiluista huolimatta löytää vaivattomasti ihmistenilmoille

Viikonloppuna olis intoa lähtee päivänvalossa lenkille, mikäli ei tule työesteitä.
    Joko Lansiven täysjousto alkaa olemaan koeajokunnossa?

Entä tuleva lauantai ?? Olis ehkä keliä
    On vähän Nykästelyä (ehkä joo, ehkä ei) toi lavvantai. Selviää tai sitten ei perjantaina, kuitenkin viimeistään su
    Anatole France

On vähän Nykästelyä (ehkä joo, ehkä ei) toi lavvantai. Selviää tai sitten ei perjantaina, kuitenkin viimeistään su
    Mulle selvis just, että la ohjelmassa meno-paluu pohojammaalle, eli mahdollinen metsäpyöräily onnistuu omalta osaltani vasta sunnuntaina.

Kymysys Sunnuntaina ajelemaan?

no onkos huomenna metsään menijöitä?
    voisin lähteä ellen pistä keulaa atomeiksi tänään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti p-olkisin Katso viesti
    no onkos huomenna metsään menijöitä?
    voisin lähteä ellen pistä keulaa atomeiksi tänään.
    Mulla on vakaa aikomus pistää tänään/huomenna aamulla notkupyörä kasalle. Pitäisi vaan pestä vanha ensin, että näkis onko osat tallella että voi siirtää.

Iltapäivällä voisi yrittää, kun säätiedotus näyttäisi kuivemmalta silloin. Lenkki on varmaan muutenkin aikamoista säätämistä, mutta mitäs siitä. Hidas mä oon muutenkin.

Mä voin lähteä mukaan jos lähtijöitä on. Mulle ei oikeestaan oo ajalla väliä. Iltapäivä käy ihan hyvin jos sillon on kelin ja kaluston puolesta parempi mennä. Aika ja paikka?

sopii myös minulle, ajalla ei väliä, sää näyttää paremmalta iltapäivällä,kai,oisko urheilukentän parkkis hyvä lähtöpaikka,kauanko ajetaan?

...nokia...
    p-olkisin muokkasi tätä : 18.10.2008 at 21.59 Syy: tupla postaus...

Paikka ok. Olisko joku 2h lenkura.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •