GiantBikeshopElectrobikeLostInLapland
Näyttää tulokset 1 - 30 / 798

Aihe: Lotta Henttala

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikko Katso viesti
    Miksi näin? Johtuuko jyrkkä mielipide CC:n talviominaisuuksista tiedosta vai oletuksesta.
    No itse asiassa en c-c.llä juurikaan ajanut lumessa. Sen sijaan jäykällä maastiksella, jossa on ollut kapeat nastarenkaat, paljonkin. Kiemurtaa niin pirusti.
    Auratulla kyllä pääsee, mutta jos taas on jäätä ja sen päällä vettä, niin se 600 nastaa on kova sana. Tällaista keliä meillä riittää.

Leveällä nastarenkaalla pääsee pehmeässä paremmin ja se taas ei Cycloon mahdu. Ihan tältä pohjalta olen järkeillyt vaikka kyllä viime talvena olisi päässyt c-c.lläkin lähes koko talven, kun ei lunta ollut.

Mutta nyt voi sitten molempia kokeilla. Veikkaan kuitenkin, että Yyterin hiekkapätkillä joilla me usein ajetaan se XC menee paremmin oli lunta tai ei, varsinkn kun alla on 2.2 tuumainen ja painetta 2 bar.
    Mutta pikkupakkasella aion itse "lainata" cycloa ja ajaa noita soratiepätkiä joita on tuossa ihan lähellä todella paljon. Siihen varmasti laite on kova sana. Samoin märällä jossa kunnon lokarit tekee ajamisesta hiukan inhimillisempää.

Eli molemmat pidetään!

Ja jos olisi lompsassa pitoa niin vielä täpärinkin hommaisin. Se olis hieno peli, mutta kallis ja pitäis ostaa 2.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 06.10.2008 at 23.23
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Samanlaisia aiheita

1. Joonas Henttala Novo Nordisk -tallissa
    By vetooo in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 16.05.2016, 08.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja