Lainaus Alkujaan tämän lähetti jeppe
Taittuva versiohan on skinwall (SWA). Siinä on ohuet seinät, joten se on paljon veltompi. Iskee vanteelle helpommin ja seinistä tulee helpommin terävät esineet läpi. Tämä ei tarkoita sitä että se olisi huono, mutta renkaita raastavaan paukutteluun huonompi kuin jäykkäkylkinen veljensä.
Ok, onkohan tuo jäykkäkylkinen sitten enemmänkin DH-tyyppinen rengas? En löytänyt "Gazzatyresin" sivuilta tietoa tästä 2,3" NBX:stä, mutta muualta luin että painoa olisi lähemmäs 1kg(!). Tuo ero taitaa jo vissiin tuntua verrattuna esim. tähän NBX 2,2" Liteen, joka taitaa taittuvana olla vain 550 g.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL
Mulla oli kans tommoset käytössä, mut tykkään enemmän nykyisistä Racing Ralpheista, vaikka kuluvatkin selkeästi nopeammin ja kyljetkin tuntuu ohkasemmilta.
Kiitti Larsen-infosta. Mitenkäs sulla on noi Ralphit kestäny, onko ollu rengasrikkoja, ja millasilla paineilla oot ajellu? Vaikuttais siltä, että mielipiteet jakautuu netissä jyrkästi kahtia näissä Racing Ralph ja Nobby Nic renkaissa; toiset ylistää maasta taivaaseen ja toiset haukkuu lyttyyn, jotku ovat jossain "arvosteluissa" valitelleet rengasrikkoja / snake bitejä.