Uusi aluevaltaus mulle, jaksaisitteko neuvoa?
Pitäs sellanen setuppi saada että voisi käyttää Rouvya Zwiftiä jne ja vastusta/tehoa pitäisi olla silleen semikunnolla ja pitäisi saada kuitenkin pystyssä oleva mukava ajoasento (177cm pituutta)
Tätä harkitsen : https://eu.zwift.com/products/zwift-ride-kickr-core-2
- mutta näyttää että 102.4cm on tangon maksimikorkeus vaan, se on vähän matala mulle. Se on suunnilleen sama ku oikeassa fillarissa (Specialized Cirrus 3.0 flatbar gravel) ja se ajoasento siin on mulle liian eteen nojaava. Tavallaan haluan nauttia pystystä asennosta mutta samalla suhtaudun kunnonkohotukseen vakavasti.
Siis voiko tollaseen esimerkin mukaiseen härveliin myös saada jotain korotuspaloja että tanko nousee?
Tai mitä ideoita tai suosituksia olisi. Pitääkö tässä vaan ostaa trainer erikseen ja siihen varta vasten joku pystyn ajoasennon pyörä. Lojuuko jollain himassa roinaa josta haluaa eroon? Saisi ehkä tarjotakin vaikka viestillä.
Ja olenhan ymmärtänyt oikein että tollasissa saa sitten, vaikka Rouvyssa, jos on joku iso kiipeilyreitti, ni voi ite määrätä että haluan nyt kumminkin ajaa tasan pk-lenkkiä 190w teholla nyt koko ajan ja asia tapahtuu eikös juu.

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit