Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
Vuorijono vieressä ja hyvät assut alkaa vasta estacion de cartaman jälkeen. Laakso ruuhkainen. Siellä kyllä sitten on sitä pientä ja kivaa assua/hiekkaa reilusti.

En osaa sanoa saiko tuohon paikallisjunaan ottaa pyörän mukaan. Sillähän pääsisi siirtymän nopeasti malagaan.
Minulla ei ole ihan yhtä kova vaatimustaso. Ei tarvitse kuin kiertää Sierra de Mijas, niin saa hyvän 50-60 km lenkin. Liikennettä on kyllä Benalmadenan kohdalla, mutta ei millään tapaa häirinnyt minun ajamistani muutamia liikennevaloja lukuunottamatta. Siinä vielä lenkin yhteyteen poikkeama Mijaksen radiomastolle - aivan namu nousu.

Sierra de Mijaksen polut ja huoltoautotiet ovat tosiaan paremmin maasturille sopivaa, mutta olen nähnyt niillä paloautojen teillä myös käyräsarvisia.

Tässä esimerkkinä Hunajapuron luuppi: https://tarmacs.app/cycling-routes/s...e-la-miel-loop

Paikallisjunaan voi ottaa fillarin mukaan.

Eli jos lähtökohtana on, että tuonne menet ja onko ajettavaa, niin ihan varmasti. Toki jos lähtökohtana, että haluat ajaa ja minne majoittuisit, niin paaton ja kp näkökulmat voivat olla parempia.