Lainaus Alkujaan tämän lähetti Zembaloja Katso viesti
Etsin myös täysjäykkää sähköpyörää ja lopulta päädyin Cannondale Canvas Neo 2 pyörään.

Toki ei tämä maasturi ole mutta hyvin tuntuu karkeammat polutkin menevän. Jos työmatkaan ajattelee niin tämä on loistava integroitujen jäykkien rapakaarien ja laukun paikkojen takia. Muksun istuinkin menee hyvin.
Varmasti hyvä valinta.

Itse olen niin pervessi, että pyörän pitää hivellä silmääni ja tuo ei tee sitä minulle. Samoin kuin auton kanssa, pyörän pitää olla niin hieno että poistuessa sen luota, pitää vielä kerran kääntyä katsomaan sitä. Silloin siihen tulee luotua pidempiaikainen suhde ja sillä tulee ajettua, sitä tulee huollettua ja pidettyä hyvänä

Vanmoof S3 olisi hieno, mutta ei taida soveltua talviajoon.

Nicolai XD3:ssa olisi jo todella paljon oikein; ulkonäkö, bosch gen 4, hihnaveto yms. Tuo vaihteisto pitäisi kyllä kokeilla ennen kuin osaisi tarkempaa mielipidettä antaa.
https://classicbike.fi/tuote/hnf-nic...kopyora-musta/
Painoa tässä on vaan jo niin paljon ( oliko 28 kiloa ) että kävisi raskaaksi nostella päivittäin ne muutamat rappuset mitä kotonani on, että sen saa varastoon rosvoilta suojaan. Tuo paino ehkä on jo jonkinlainen peruste joustokeulalle, mikä tosin juuri tuo sitä lisäpainoa...