Se onko pitkä aika odotella riippunee siitä mikä on varastotilanne kun oma hajoaa. Tai jos tarkoitat juuri minun tilannetta, niin mun ajoihin tämä ei näyttis tällä hetkellä vaikuttavan mitenkään. Tässä maailman tilanteessa on kyllä huono rikkoa pyöriä tai sen osia. Jollekkin se voi olla myös upgrade jos on kokenut, että olis joustoa yli tarpeiden. En ole ite kokeillu tuota 140 evolinkkiä, kiinnostaisi kyllä kokeilla huomaisiko jotain eroa ”leikkisyydessä” tms, en kyllä usko että huomaisin. Tällä hetkellä en näe kyllä mitään syytä miksi valitsisin vieläkään 140 mallin 158 sijaan, koska tuo on tuntunut nappivalinnalta ja tykkään että on reserviä. Päivitetyssä 140(eli 144) olisi silti kyllä omat puolensa, kuten metrinen iskari joka lisäis vaihtoehtoja iskarivalintoihin, 158 se on aika suppea ja tuskin ainakaan lisääntyy tulevaisuudessa kun vanhaa standardia..