Etsin vanhempia keskusteluja, mutta tuntui olevan jo vähän vanhempia ne, joissa viitattiin malleihin, joita olen ehtinyt jo katsoa - laitan siis uuden aloituksen, olisi hienoa saada vinkkejä tai vahvistusta valinnalle!
Olen 166 cm pitkä nainen ja työmatkani on noin 6 km suuntaansa - työpaikka keskustassa ja ajelen suurimman osan matkaa Hermannin ja Sörnäisten rantatietä pitkin eli asfalttia ja aika paljon pysähdyksiä matkassa, kun liikennettä ja ahtautta paljon. Työmatkojen lisäksi pyöräillään perheen kanssa suunnilleen tuota samaa matkaa kotoa - maastona kuitenkin yleensä asfaltti ja ajoittain hiekkatiet.
Nykyinen fillari on painava mummomalli kolmella vaihteella, joten ajomukavuutta nyt kaivattaisiin. Muksu siirtyy juuri vaihteelliseen 20’ Woomiin, joten oletan, että vauhti ja matkat alkaa hänenkin kanssaan kasvaa. Budjetti olisi mielellään alle 1000 €.
Olen nyt katsonut tätä yhtenä potentiaalisena vaihtoehtona, jota olisi myös saatavilla - onko kokemuksia tai näkemyksiä? Muita ehdotuksia? Mielellään saisi toki olla reilummin alle tuon tonnin..
Kirjanmerkit