ElectrobikeGiantFillariHepha
Näyttää tulokset 1 - 30 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Se on se pistosuojaus poikkeuksetta aina, joka aiheuttaa umpikumimaisen tuntuman...
    Sehän se taitaa olla. Olisikin juuri siksi mielenkiintoista testata nyt vierekkäin ei-plussaversiona.

Jos haluat oikeasti rullaavan gg-sliksin, niin Compasseja parempia ei ole.... Eli kestävyyden suhteen joutuu mahdollisesti ottamaan takkiin.
    Tuollaiseen en ryhdy. Hutsut ovat olleet mulle ihan täydelliset slicksit, mutta reikäinen, litkua tihkuva kulutuspinta ei herätä luottamusta (ehkä olen ajanut jonkin lasinsirpaleparven yli joskus niillä?). En halua arpoa renkaan kestävyydellä ja luotettavuudella noita enempää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Omat kokemukset lyhkäisesti noista GK 38 slikseistä (ei + versio).... mielestäni rullaa kuin terävät sakset plaanissa paperilla. Olin hämmästynyt tuosta, kun odotin huomattavasti tahkeampaa menoa. Referenssinä itsellä 25mm Vittoria Corsa tuubi maantieltä.
    Olisko se tosiaan tuo pistosuojaus. Kun olin ostamassa noita Sorakunkkuja vanhaa mallia ei enää ollut hyllyssä. Olisin halunnut edes hypistellä niitä ellen peräti ostanutkin. En ole noilla plussilla kokenut vielä sitä samaa helpon vauhdin hurmaa kuin Sorakunkku SK:lla tai Hutsun Overideilla.
    JackOja muokkasi tätä : 12.08.2019 at 12.43

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •