Alkujaan tämän lähetti
Nafu
Herkkää porukkaa täällä. En ole kenenkään mielipidettä haukkunut tyhmäksi. Jokaisella on mielipide ja sitä pitää arvostaa. Ja jos joku väittää, että puolityhjällä akulla lähtö tuntemattomille reiteille on fiksua, saa toki olla sitä mieltä. Omasta mielestäni se vaan on hiton tyhmää. Jotta kommentti asettuu oikeaan valoon, todettakoon, että olen sen virheen kerran tehnyt itsekin...
Alunperin yritin jakaa omaa tietoa Bosch CX:n käytöksestä oman kokemuksen kautta. Ehkä oli rohkeaa arvuutella, että suurin osa sähköavusteisen pyörän ostajista hakee nimenomaan moottorin ominaisuuksia sähköavustuksella ajettuna, ei miten se rullaa ilman sähköä. Ehkäpä olen väärässä, mutta omasta mielstäni se tuntuu hieman hassulta. Ja tuo em. mielipide ei siis tarkoita, että muut tai muiden mielipiteet olisivat tyhmiä. Itse olen ostanut sähköavusteisenpyörän sen takia, että pääsen metsään ajamaan lujaa, ylämäet liidellen eteenpäin ja saaden saman kokemuksen mitä ehkä huippukuntoinen ammattilainen saa luomupyörästään irti metsäpoluilla, mutta mistä tavallinen tallaaja voi vain luomupyörän kanssa unelmoida. Ja kun se 25km/h rajanopeus ylittyy metsässä, niin ainakin itselläni pää jarruttaa huomattavasti enemmän kuin moottorin vastus.
Kirjanmerkit