GiantElectrobikeGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 520

Aihe: Gran Canaria, vinkkejä?

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Joko se reissusi fiber on tehty vai vasta lähdössä? Mulla kohta on edessä perhereissu mutta otan oman pyörän mukaan. Kolme lenkkiä käyn varmaan vetämässä lähinnä tuota kuvasi lännenpuoleisinta kierrosta eli n. 60 lenkkiä gc-500, gc-200, gc-505.

edit: Kun tarpeeksi selasin viestejä taaksepäin niin huomasin, että joulukuussa vasta olitkin lähdössä.

Fillariakin olen viritellyt valmiiksi matkakuosiin. 60 mm korkeat tuubi-kuitukiekot vaihtuivat Campagnolon Shamal alumiinikiekkoihin (varastin vaimon pyörästä) ja jarrupalat toki vaihdoin samalla myös alumiinille sopiviksi. Sisureiksi latexit tuntuman, keveyden ja kenties paremman kestävyydenkin takia mutta toki pumpata pitää aina ennen lähtöä. Ulkorenkaina sen sijaan turhankin järeät 28 mm Contin 4 seasonit. Avorenkaita ei nyt kotoa hyviä muita löytynyt. No eipähän pitäisi puhjeta ja noin leveissä voi käyttää kunnon mukavuuspaineita, niin mahdolliset huonommatkin asfaltit siloittuu. En ole ihan varma kuinka hyvä kaarrepito kuivalla serpentiinimutkissa noissa on mutta kaipa ihan kohtuullinen.
    Niin ja se tärkein, eli 52-36 eturieskojen kaveriksi asensin reissua varten jo kauan sitten tilaamani 11-32 Shimanon 105-pakan. Normisti mulla on 11-25 Ultegra. B-tensionia piti ruuvata reilusti mutta sen säädön jälkeen vaihteet näyttäisi toimivan hyvin ja ketjun pituuskin riitti.

Onko Gran Canarialla muuten keskimäärin väliä sillä, ajaako Maspalomas-Mogan väliä eli rannan 500-tietä kumpaan suuntaan? Eli tyyliin tuleeko siellä aina Moganista etelään vai Maspalomaksen suunnasta kohti Mogania?
    kauris muokkasi tätä : 19.09.2018 at 16.59

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •