Hienoo kahtoo kun muualla on nautittu Läskeilystä. Meikä yritti muuttaa voimansiirtooo 1*10. Olin varannut Ovalin 32 eturattan ja taakse Oneup 42+16. No eturattan vaihto onnistu hyvin. Mutta kun siirryin taakse niin onkelmat alkoi, huomasin että Mulkuttimessa oli takana 34-11. No eihän se oikein hyppää 34:lta 42:lle. NO eikun Kuopioon hakemaan 36-11. No eihän siltä mistään saa sramia launtaina!!! No laitetaan 34-11 takasin. Säädetään vaihteet, tai sii yritetään säätää. Hypii ainas jostain keskeltä pakkaa. Jos lyösytän vaijeria niin hyppii isommilta rattailta, jos kiristän siirtyy alemmas. Siis hyyppii aina vain yhdeltä rattaalta. Vahvistu tunne että oon tyhmä. Ketju uus, takavaihtaja uus type 2, ei ymmärrä? Pari ruuvia ja vaijerin kireys, oon ne ennen saanut kohdallen!!! No ens viikolla tulee Turust uus Beargreast runko. Taidan piistää suoraan olohuoneen seinälle, kun entistäkään osaa säätää!!! Nyt otan pienet konjakit ja jos huominen suo niin ehkä katson takavaihtajan säätöjä uudestaan.