Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
Velolla kisaan osallistuu kaksi bottia, joiden imussa pääsee pienemmillä tehoilla. Nopeus ei myöskään putoa hetki, kun polkemista keventää, rengas aavistuksen "rullaa". Yhdessä nuo + painon vaikutus tekee heittoja nopeus/watti -lukemiin. Näin ainakin itse olen asian itselleni selittänyt.
Muilla etapeilla ei botteja pitäisi olla.
Kalenterin mukaan näyttääkin keskiviikko olevan viimeinen päivä, mutta Bkool tekee tuonkin vähän hölmösti, sillä ajoaika näyttäisi loppuvan ke 00:59. Tuostakin olen raportoinut, mutta eivät ole asiaan Bkoolilla ottaneet kantaa.

Joihinkin kysymyksiin vastataan miltei heti, toisiin saa vastausta kerjätä tosissaan.
Tuo aika ongelma on kait sama mikä mulla oli training planin kanssa eli muuta settings/timezonen kautta +2 tuntia +1:ksi tunniksi niin pitäisi osua kohdilleen.

Mitä tehoihin tulee niin tosiaan botit ja kanssakilpailijat vaikuttivat ainakin itellä (3-4 oli polkemassa mun kanssa). Ja hyvinhän tuon imun vaikutuksen huomasikin.

Ja jos joku ei ole tallentanut reittijään tai haluaa luoda oman suosikkireittinsä niin se onnistuu esim. mapmyrun.com:n kautta ja sitten noudattaa JaniM:n antamia ohjeita yllä. Ja ladatkaa vaan suomalaisia reittejä lisää, ne kiinnostaa aina. Noi korkeusarvot taitaa heitellä laitteella kuin laitteella, oiskohan garminin laitteet parhaimpia sitten noissa, kertokoot joku jos tietää.