Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
Tuo 6,99 maksava, ruuveilla ja klipsillä kiinnitettävä satulapussukka ei ole kovin hyvä. Vedenpitävyys ei ole myöskään parasta a-luokkaa. Saippuakotelomallista ei ole kokemusta.
Mitenkäs tuon huonous sitten käytännössä ilmenee? Itse olin suunnitellut hakevani sellaisen, mutta voin vielä muuttaa mieleni, jos kuulen jotain dramaattista.
Itse haluan lähinnä mahdollisimman huolettoman (tukevasti kiinni pysyvän) satulalaukun, jonne voi iskeä puhelimen, monitoimityökalun, rengasraudat ja paikkasetin lenkin ajaksi. Vedenpitävyys ei ole pakollista (puhelimen voi aina laittaa muovipussiin), ja helposta irrotuksesta/kiinnityksestä annan myös plussaa. Kuulostaako Lidlin laukku aivan paskalta em. käyttötarkoitukseen?
(Myös muita <20€ pusseja voi vinkata, jos ne ovat jostain syystä selvästi parempia?)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aaltju Katso viesti
Joskus muutama vuosi sitten oli pitkiä kylmän kelin bibsejä. Ostin varovaisuuttani ja nuukuuksissani silloin vain yhdet. Nyt ne on jo persuuksista niin hiutuneet että ei kehtaa ilman sävysävyyn kalsareita ajella ja uusia ei ole Lidlin valikoimassa näkynyt... ovat olleet aivan älyttömän hyvät housut kylmillä keleillä.
Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta miksi bibsit ovat niin hyvät, että sellaiset tulee kammettua päälleen ennemmin kuin normaalit ajohousut? Torstaina aion käydä hakemassa joko normaalit, lyhyet ajohousut tai bibsit, niin saa lämpimille keleille vielä hieman nykyisiä caprejani viileämmät ajohousut.