silmiini ei pistänyt muilla forumeilla monesti näkyviä aloittelijoiden osioita, jossa ei tyhmiä kysymyksiä ole jne... joten heitän kysymykseni tänne, siirtäkää tai neuvokaa oikea paikka tälle, jos meni vikaan.
Pari juttua on mielessä mihin kaipailisin kokeneemmilta neuvoja. Sanotaan ettei typeriä kysymyksiä ole olemassakaan...katotaan miten äijän käy.
1) onnistuin kaatamaan pyöräni sillä seurauksella, että tankoon tuli noin 5mm * 5mm kokoinen vekki, ja maalit lähti, näkyy siis sitä putkea alta. -----> tarviiko/kannattaako tuota lähteä paikkailemaan muuten kuin esteettisessä mielessä, ja jos kyllä, niin miten? Voiko tuo siis tuosta vielä rumentua, tummentua tms ajan myötä jos en sille mitään tee?
2) Olen huollattanut pyöräni loppuvuodesta kun alkaa olla loskakelit. Teetän tällöin täydellisen huollon liikkeessä ja tämän jälkeen en aja metriäkään. Keväällä sitten renkaisiin ilmaa ja tulille. Riittääkö tällainen "kerran vuodessa kaikki kuntoon" -tyyppinen ammattilaisten tekemä huolto? Jos kyllä, niin mitkäs on ne itse tehtävät toimenpiteet ja miten usein?
Fillarina mulla on muutaman vuoden vanha perushybridi Felt FX, jolla ajoja on vasta n. 1500km.
Kirjanmerkit